آرایش صورت, جدیدترین متد های آرایش صورت زنانه و دخترانه و آرایش عروس

بعد از کانتورینگ می‌توانید با افزودن برنزر، کمی رنگ بیشتر به صورت خود اضافه کنید. کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است. برای قسمت هایی که می‌خواهید عمیق‌تر به نظر برسند می‌توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید. با کانتورینگ می‌توانید به صورت خود فرم بدهید مثلا می‌توانید بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید. هدف استفاده از کانسیلر این است که لک‌ها و تیرگی‌های پوست را بپوشانید و پوست با ظاهری یکدست داشته باشید.

مدرسان این آموزشگاه از مربیان خبره و آرایشگران با تجربه تشکیل شده اند که در رشته های مختلف آرایشگری کلاس های آموزشی متنوعی را به صورت خصوص و عمومی برگزار می کند. اینکه در چه محیطی ، زیر نظر کدام مربی و با چه سابقه ای و تحت چه شرایطی آموزش ببینید تاثیر مستقیمی بر آموزش و آینده شغلی شما خواهد داشت. آموزشگاه آرایشگری هنرسرا پک تجهیزات را به طور رایگان در اختیار هنرجو قرار می دهد. همدلی پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین برای بالابردن آگاهی و ارتقا سلامت تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند.

  • بهتر است قبل از سایه زدن، کمی از پرایمر سایه استفاده کنید.
  • این ناحیه چرب‌تر بوده و روزنه‌های باز بیشتری دارد و به همین علت ماندگاری آرایش روی این قسمت کمتر است.
  • در مرحله بعدی از کانسیلر مناسب برای اطراف چشم ها و قسمت هایی که دارای تیرگی است و نیاز به پوشانندگی دارد، استفاده کنید.
  • انتخاب نوع میکاپ و ارایش صورت سلیقه ای میباشد اما اگر روی اصول و قانون باشد جذابیت بیشتری دارد.
  • ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید.

ولی خط چشم کشیدن در پلک پایین، بستگی به نوع آرایش و ظاهر نهایی که مدنظرتان است بستگی دارد. با همین خط چشم و سایه می‌توانید چشمان خود را درشت‌تر یا ریزتر جلوه دهید. اگر ابروی باریک و کم‌پشت دارید می‌توانید آن را پرتر نشان دهید. رنگی انتخاب کنید که با رنگ طبیعی ابروهای شما هماهنگ باشد.

هایلایتر عضو جداناپذیر آموزش آرایش صورت است

مدل میکاپ درخشان یا براق ؛ تکنیک هایی از آرایش که در آن از اقلام براق برای درخشندگی پوست خانم ها و عروس استفاده میشود. سبک میکاپ درخشان یا براق، شامل سایه های متالیک و پر زرق و برق برای چشم است. تکنیک های آرایش شیمر یا درخشان را میتوان در کلیه بخش های صورت، گردن، مو و شانه ها اعمال نمود. دوربین های دقیق می توانند به آسانی تک تک خطوط و چین های صورت را (طبیعی و یا با آرایش) ثبت کنند.

روش های شستن براش  آرایشی

سلیقه افراد در آرایش متفاوت است و گستردگی تکنیک‌های این حوزه به قدری زیاد است که برای همه‌ سلیقه‌ها ترفندهای رضایت بخشی وجود دارد. برخی از افراد از خط چشم‌های رنگی خوششان می‌آید و می‌خواهند به نحوی آرایش کنند که چشم‌ها مرکز توجه باشد. یا یک سری از افراد به‌جای تمرکز روی چشم‌ها بر روی لب‌های خود کار می‌کنند.

هنرسرا یک محیط آکادمیک آموزشی است که تمامی دوره های آموزشی زیر نظر اساتید مجرب و شاغل در بازار کار برگزار می گردد. هنرجویان نیز پس از اتمام آموزش خود می توانند به هر میزان که مایل باشند مدل های آرایشی خود را در محل آموزشگاه حاضر کرده و زیر نظر آموزشگاه به تمرین بپردازند. استفاده از قلم موی بادبزنی می تواند بهتری انتخاب برای پاک کردن پودرهای احتمالی ریخته شده در زیر چشم باشد. پس اگر از پودر سایه یا هر پودر آرایشی زیر چشم ریخته شد، می توانید با کمک قلم موی بادبزنی به راحتی آن را پاک نمایید.