کرم پودر دائم چه عوارضی دارد عوارض کرم پودر دائم معایب کرم پودر دائم پوست زیبا

با پیشرفت تکنولوژی روش‌های زیادی برای بهتر شدن وضعیت پوست ابداع شده که کرم پودر دائمی یکی از آن‌هاست. این نوع کرم پودر پوست صورت را روشن کرده و مشکلات پوستی را هم برطرف می‌کند. اما جالب است بدانید که عوارضی هم دارد و نباید بدون اطلاع از آن‌ها اقدام به انجام آن کنید.

  • برای اینکه بتوانید کرم پودر دائم را بر روی پوست خود انجام دهید نیاز است نکاتی را مورد توجه قرار دهیم که بهتر است این را به متخصصین پوست بسپارید.
  • چرا که این روش می‌تواند باعث انتقال بیماری‌های پوستی بین افراد شود.
  • میکرونیدلینگ زیبایی تنها در لایه اپیدرم صورت گرفته و بیشتر از 0.33 میلی متر پوست نفوذ نمیکند.
  • این نوع کرم‌ پودر برعکس کرم‌پودر آرایشی دارای آلبوتین، نیاسین، پلی‌آمید و … است که بدون عوارض هستند.
  • این آرایش معمولاً ترکیبی از ۲ تا ۳ کرم پایه آرایشی است که متخصص زیبایی آن‌ها را با هم مخلوط کرده تا برای هر مشتری یک رنگ سفارشی ایجاد کند.

حباب های فعال کننده بدون تزریق به پوست جذب می شوند تا اکسیژن افزایش یافته و توانایی پوست در جذب مواد مغذی ضروری و کاهش سموم مخرب افزایش بیابد . سوزن های نانو خیلی کوچک هستند و طول آنها 0.15 میلی متر و به ضخامت مو هستند . آنها کانالهای نانو را برای تحویل ترانس درمال مواد فعال ایجاد کرده و برای درمان لایه های بالایی اپیدرم به کار میروند . برای بی بی گلو تنها از سوزن های استفاده میشود و رنگها وارد لایه های عمیق تر پوست نمیشوند چون سرم سی سی حاوی دی اکسید تیتانیوم است .

کرم پودر دائم صورت چیست؟ مزایا و عوارضی که باید بدانید!

یکی دیگر از عوارض جدی که ممکن است توسط پیگمنتر مبتدی و غیر حرفه‌ای رخ دهد، تغییر رنگ است. این مشکل معمولا ۲ هفته پس از تزریق اتفاق می‌افتد و اگر سریعا به شخص حرفه‌ای مراجعه نکنید، امکان تعویض دوباره‌ی رنگ، مشکل جدی‌تری برای شما خواهد شد! برای جلوگیری از این موضوع، پیگمنتر باید از رنگ‌های خنثی کننده و مکمل نیز استفاده کند و از تزریق یک رنگ (حتی فقط یک رنگ روشن) خودداری کند. یک پیگمنتر با‌تجربه و حرفه‌ای با پیش‌بینی این موضوع می‌تواند از این عارضه جلوگیری کند. هرجلسه حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان میبره و بهتره که حدود ۲۰ روز بین جلسات فاصله باشه .

محصولات آرایشی در دو روز اول اول انجام این تکنیک موجب تحریک پوست شده و روند ترمیم آن را به تاخیر می اندازد پس به مدت 48 ساعت از لوازم آرایشی استفاده نکنید. این درمان با استفاده از سرم سبک غنی شده با ویتامین روی پوست و استفاده از تکنیک ها و ابزارهای مختلف برای افزایش جذب عمل می کند. برخلاف درمان‌های مبتنی بر سوزن، در روش مزووایت از میکرو سوزن‌های ریز استفاده می‌شود که منافذ را به روی سرم باز می‌کنند و پوست را سوراخ نمی‌کنند.

میکروکارنت (شبه بوتاکس) چیست؟ (دوره آموزش میکروکارنت تخصصی)

این روش بین ۶ ماه تا ۱ سال ماندگاری داره و دوام بیشتر اون به نوع پوست و مراقبت های بعدش وابسته است . میزان ماندگاری مزووایت بسته به این که مقدار سرم دریافتی شما چقدر است می‌تواند تا یک هفته دوام داشته باشد؛ که اگر می‌خواهید دوام بیشتر داشته باشد لازم است تا جلسات بیشتری را طی کنید. متخصصین زیبایی توصیه می‌کنند که برای ماندگاری مزوایت لازم است تا جلسه دوم هم برای درمان و تزریق سرم انجام شود. در واقع استفاده کرم پودر روی پوست باعث می گردد که پوستی یکدست و بدون لک داشته باشیم و هر ساعت از شبانه روز بتوانیم از داشتن پوستی صاف و بدون لک و رنگ دلخواه لذت برید. شاید یکی از عواملی که موجب می گردد تا خواهان این امر زیاد گردند وجود زیبایی است که به پوست می دهد.

این روش از طریق افزایش مقدار و دسترسی به سلول های مغذی عملکرد سلول ها را بهینه میکند. به علاوه آسیب به کراتینوسیتها باعث رشد عوامل اپیدرمال و گردش سلولی میشود . بی بی گلو از طریق میکرونیدلینگ زیبایی انجام شده و تنها در لایه اپیدرم کار میکند. استراتوم کورنیوم – سطحی ترین لایه اپیدرم و لایه ای که با محیط خارج تماس مستقیم دارد . افزایش کراتینه شدن سلول های این لایه باعث شده تا این اسم را به او بدهند .

لاغری و محکم کردن – فسفولیپیدها یکی از اجزای اصلی لایه های پوست بوده که با افزایش تراکم لایه ، استفاده از درمان های کربوکسی اثر لاغری و محکم کننده خواهد داشت . همچنین باعث کاهش لایه زیر جلدی می شود که معمولاً به صورت کیسه های زیر چشم یا توده روی صورت ظاهر می شود. طی سالها و مطالعات بی شمار فواید ضد پیری و ترمیم کننده دی اکسید کربن برای پوست ثابت شده است .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار