مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی

کرم پودر دائم هم مانند کرم پودرهای آرایشی که از آرایشگاه‌ها خریداری می‌کنید می‌تواند با توجه به سلیقه شما پوستتان را روشن‌تر و یا تیره‌تر کند این امر کاملاً انتخابی است. کرم پودر دائم از پیشرفت های جدید در روند محصولات آرایشی می توان به کرم پودر دائم اشاره کرد، قطعا پوست موردی است که برای همه افراد دارای اهمیت است و افراد تمایل دارند روش هایی را یاد بگیرند که پوستشان را برای همیشه زیبا و جذاب کند. این نوع کرم پودر را ابتدا لهستانی ها وارد بازار محصولات آرایشی کردند و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. هم خانم‌ها و هم آقایان با انواع پوست طبیعی، آفتاب‌سوخته، خشک، چرب یا لک‌دار می‌توانند از کرم پودر دائم برای رفع نواقص پوستی خود استفاده کنند. البته این روش درمانی برای افراد زیر ۱۵ سال یا افرادی با عارضه‌های شدید پوستی توصیه نمی‌شود.

  • کرم پودرها در تنوع های مختلفی تولید و در دسترس عموم قرار می‌گیرد.
  • در هنگام تزریق رنگدانه های کردم پودر در زیر پوست می تواند برای پوست مشکلات زیادی ایجاد کند زیرا ترکیباتی که در این پودر ها وجود دارد دارای ترکیبات سنگین مانند فلزات، آهن، زینک، سرب، جیوه و… می باشد که برای پوست می تواند بسیار سنگین باشد.
  • این درمان امن ، بدون درد و موثر است و تولیدالاستین و کلاژن را افزایش میدهد و هیچ عوارضی ندارد .
  • در ادامه قصد داریم شما را با کرم پودر دائم و نحوه فراگیری این تکنیک حرفه ای و کاربردی و همچنین دوره حرفه ای آموزش تزریق کرم پودر دائم آشنا نمائیم.

دی اکسیدهای تیتانیوم برای حفاظت در برابر آفتاب استفاده شده و نباید برای جلوگیری از تغییر رنگ و تحریک پوست وارد درم شود. بعد از استفاده از روش کرم پودر دائم، پوست شما درد و خونریزی نخواهد داشت و نیازی به استراحت نیست. در این روش رادیکال های آزاد پوست خنثی شده و میزان ملاتونین سازی در پوست کم می شود و در نهایت به رفع چین و چروک صورت، کمک شایانی می شود. مزووایت سرمی است که از آن برای درمان برخی عارضه‌های پوستی و بیشتر برای تغییر رنگ پوست استفاده می‌شود. این دارو بیشتر برای افرادی که پوستشان به‌شدت تیره شده است و یا به‌طور طبیعی پوستی تیره دارند و دوست دارند پوستشان روشن‌تر باشد و افرادی که به دلایل مختلف مثل آفتاب، آلودگی، پیری و … دچار کک‌ومک و لک‌های پوستی ناشی از آکنه و … شده‌اند توصیه می‌شود. بعد این ‌که برای اولین جلسه خود برای تزریق تاتو کرم پودر دائم مراجعه کردید تا جلسه‌ی بعد نیاز به استراحت دارید که رنگ‌ها کامل نظیر پخش شود و رنگ واقعی خود را نشان دهند و زمانی‌که برای جلسه دوم تشریف می‌آورید رنگ‌ها ترمیم می‌شود تا تمام پوستتان رنگی یکدست داشته باشد.

اگر با میکرونیدلینگ آشنایی دارید باید بگویم که این روش درمانی نیمه دائم، بسیار شبیه آن است. سرم BB حاوی مواد ضد پیری، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌هاست که با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های نانو، به لایه‌های بالایی پوست تزریق می‌شود و کمک می‌کند تا پوست برای مدت‌زمان طولانی بهتر به نظر برسد. عوارض کرم پودر دائم با گذشت زمان و در طولانی مدت آشکار خواهند شد و از میان آن‌ها می‌توان به ایجاد حساسیت، التهاب و ورم، ناهمواری‌های پوستی و ایجاد تاول اشاره کرد که درمان آن‌ها بسیار زمان‌بر و پر هزینه است. همانطور که می‌دانید پوست افراد انواع مختلفی دارد و متاسفانه تولیدکنندگان کرم پودر دائمی یا مزو وایت به این نکته توجه نکرده‌اند و برای انواع مختلف پوست تولید نشده است.

آموزش کرم پودر دائم و نوع مواد تشکیل دهنده:

نور درمانی یک روش غیر تهاجمی جدید است که توسط ناسا برای بهبود بهبود زخم ها در فضا به تکامل رسید. در نور درمانی با استفاده از لامپ های ال ای دی نور بهینه شده با طول موج خاص برای تحریک کلاژن و تولید الاستین ، کاهش التهاب و تسریع روند بهبود تابیده میشود. این یک روش غیر تهاجمی عالی برای تشویق روند طبیعی بهبود پوست است . این درمان امن ، بدون درد و موثر است و تولیدالاستین و کلاژن را افزایش میدهد و هیچ عوارضی ندارد .

البته لازم است بدانید گاهی عوارض کرم پودر دائم با گذشت زمان و در طولانی مدت آشکار خواهند شد. کرم پودر دائم حاوی فلزات سنگینی مانند، آهن، زینک، سرب، جیوه و … است که برای پوست بسیار سنگین هستند. افزایش غلظت این عناصر سنگین در لوازم آرایشی ، برای پوست سمی و خطرناک است. همچنین ممکن است هر یک از این ترکیبات آلرژی‌زا باشند و ایجاد حساسیت کنند. استفاده از کرم پودر باعث می‌شود پوستتان صاف، یکدست و بدون لک باشد. ممکن است مجبور باشید روزانه زمان زیادی را صرف استفاده از کرم پودر، تجدید آن و شستن صورتتان کنید؛ اما با کرم پودر دائم یا مزووایت پوست شما همیشه بی‌نقص و زیبا خواهد بود.

موارد منع استفاده از کرم پودردائم

هزینه‌ی انجام این روش بستگی به شهری که در آن ساکن هستید و نوع ماده‌ی مصرفی متفاوت است ولی میانگین آن بین چهارصدهزار تا یک میلیون تومان بابت هر جلسه است. یکی از مراکزی که مزووایت در تهران را بصورت تخصصی انجام می دهد،کلینیک زیبایی دکتر یوسفی می باشد. درمان ژل کربوکسی برای مراجعین بی خطر است و پوست قرمز یا تحریک نخواهد شدو خطرات شناخته شده ای وجود ندارد. در نهایت کرم ترمیم کننده روی پوست زده می شود تا پوست صورت ترمیم و درمان شود.

آنچه که باید از فیزیولوژی پوست قبل از انجام کرم پودر دائم بدانید؟

از خصوصیات دیگر آن می‌توان به درخشندگی پوست اشاره نمود و موجب جوانسازی پوست می گردد. یکی از بهترین مزایای این عمل نداشتن کوچکترین درد و خونریزی می باشد و همچنین نیاز به استراحت بعد از درمان ندارد. بعد از تمامی مراحل به انجام ال ای دی تراپی بپردازیم، به صورتی که بخواهیم این عمل را انجام دهید. برای گرفتن نتایج بهتر از میکرونیدلینگ این مرحله باید به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست شما انجام شود زیرا بسیار تاثیرگذار و موثر بر روی پوست می باشد. این روش نه تنها برای پوست صورت بلکه برای قسمتهای مختلف پوست بدن که تیره شده‌اند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اثر این نوع کرم‌ پودر را بلافاصله می‌توان بر روی پوست مشاهده کرد؛ اما ماندگاری آن بین 6 تا 8 ماه است و ممکن است تا 10 ماه نیز بر روی پوست شما باقی بماند.

همچنین در مرحله دیگری که برای این تزریق توصیه می‌شود خنثی سازی می‌‌باشد به نظر متخصص این عمل مقداری عمل خطرناک به نظر برسد اما باید گفت برای نوسازی پوست از تونل استفاده می شود. برای بازگرداندن ph استفاده میشود در واقع برای از بین بردن کاهش قرمزی و همچنین آبرسانی پوست مورد استفاده قرار می گیرد . کرم پودر دائم نیاز به استراحت و یا بستری شدن ندارد، اما نیازمند مراقبت از پوست ۱۰۰ درصد در تمامی مراحل زندگی جزو واجبات است که چه قبل از تزریق و چه بعد از تزریق دارای اهمیت است. باید بگوییم چنین چیزی دیگر رویا نبوده و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته امکان‌پذیر است.

مرکز دکتر تاتو ایران، با مدیریت سرکار خانم دکتر سارا زرین فر، با بیش از 10 سال سابقه و تجربه، تخصصی ترین و جامع ترین مرکز در زمینه آموزش و انجام کلیهخدمات تاتو بدنو آرایش دائم صورت در ایران می باشد. همان ‌طور که گفته شد کرم پودرهای دائم هم ‌مانند کرم پودرهایی که در لوازم آرایشی به فروش می‌رسد هم ازنظر ظاهری هم ازنظر کیفیت و هم ازنظر جنس و اسمشان انواع متفاوتی دارند اما کرم پودرهای دائم به گونه‌ ای نیستند که بتوانید آن‌ها را از دارو خانه و یا لوازم آرایشی تهیه کنید. کرم پودر دائم هم روی پوست‌های نرمال هم پوست‌های چرب هم پوست‌های خشک انجام می‌شود تنها ممکن است ماندگاری آن بعد تزریق با توجه به نوع پوست متفاوت باشد. اثربخشی سفید کننده در مقایسه با کرم های سفید کننده موضعی بلند مدت بسیار بیشتر است و در صورت ترکیب با لیزر ، نتایج به بهترین شکل ممکن است. بیماران احتمالاً به بیش از یک جلسه درمان احتیاج دارند اما نتایج بدست آمده در این شرایط پوستی بسیار سخت ارزش دارد. در مورد سفید شدن صورت کاملاً آرایشی ، همراه با افزایش طراوت و درخشش ، بسته به وضعیت و کیفیت پوست، از ترکیبی از سرم ها با لیزر و یا بدون لیزر استفاده خواهد شد.

علاوه بر این، از آنجایی که مزووایت روی ناحیه وسیعی از پوست انجام می‌شود، در صورت بروز عوارض و آلرژی، تمام پوست صورت را دچار مشکل می‌کند و درمان آن بسیار پر هزینه و سخت خواهد بود. علاوه‌بر عوارض گفته شده، اگر کرم پودر کیفیت و اصالت نداشته باشد،‌ مشکلات دیگری هم به این عوارض اضافه می‌کند. کشور لهستان بوده و در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار ساخته شده است و بعد از آن مورد استقبال مردم استرالیا در سیدنی و مردم رومانی در بخارست قرار گرفت و صنعت آرایش و زیبایی را متحول کرد و در سال ۲۰۱۴ انقلاب عظیمی در این حوزه به وجود آورد. بعد از انجام مزووایت پوست کمی خشک می شود که استفاده از کرم های ترمیم کننده موجب تعادل در پوست شده و شدت خشکی آن را کاهش می دهد. به دلیل تحریک پوست در این روش، بعد از انجام آن باید از کرم های ضد آفتاب استاندارد و کرم های ترمیم کننده و آبرسان به صورت منظم استفاده شود. پس برای هر گونه کار‌های زیبایی و پوستی، به خوبی و با دقت تحقیق و بررسی کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار