معجزه مزووایت کرم پودر دائمی برای سفید شدن پوست !

کرم پودر دائم یا مزووایت ، یکی از تکنیک های جدید و پیشرفته برای جوانسازی پوست هست که در اون با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ ، کرم پودر به زیر پوست تزریق میشه و برای چند ماه نیازی به استفاده از کرم پودر ندارین . این تکنیک برای هر جنس پوستی حتی پوست های حساس هم قابل استفاده است . در واقع کرم پودر دائم برای ایجاد رنگ یکنواخت و زیبا و همچنین یکدست کردن و پوششی برای عیوب پوست مورد استفاده قرار می گیرد. کرم پودرها در تنوع های مختلفی تولید و در دسترس عموم قرار می‌گیرد. اصولاً از کرم پودرها در جهت برطرف کردن عیوب پوست صورت استفاده میشود.

  • اگر فردی دارای چین و چروک پوستی است، نباید از این روش استفاده کند.
  • کرم پودر دائم هم مانند کرم پودرهای آرایشی که از آرایشگاه‌ها خریداری می‌کنید می‌تواند با توجه به سلیقه شما پوستتان را روشن‌تر و یا تیره‌تر کند این امر کاملاً انتخابی است.
  • باید بگوییم چنین چیزی دیگر رویا نبوده و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته امکان‌پذیر است.
  • داشتن پوستی زیبا، شفاف و یکدست برای اکثر خانم ها دغدغه ای بزرگ است.
  • از آنجایی که این تزریق در لایه سطحی پوست انجام می‌شود، معمولاً بدون خون‌ریزی است.
  • البته این روش درمانی برای افراد زیر ۱۵ سال یا افرادی با عارضه‌های شدید پوستی توصیه نمی‌شود.

کرم پودر دائم در سال ۲۰۱۴ انقلاب بزرگی در صنعت آرایش و زیبایی به وجود آورد. در این روش از تکنیک میکرونیدلینگ استفاده می‌شود و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند. برای از بین بردن تیرگی یا روشنی پوست است که دوامی بالا دارد و طول درمان خاصی ندارد.

مراقبت های بعد از کرم پودر دائم

روش میکرونیدلینگ در تزریق کرم پودر دائمی استفاده می‌شود که به کمک سوزن‌های ریز نانو رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شود. از آنجایی که این تزریق فقط در لایه‌های سطحی پوست انجام می‌شود، خونریزی رخ نمی‌دهد. ماندگاری مزووایت یا کرم پودر دائمی نیز بین هشت ماه تا یکسال می باشد. دقیقا مانند تکنیک میکرونیدلینگ کارتریج و سرم روی پوست کشیده می شود.

تزریق کرم پودر دائم و ماندگاری آن روی صورت

شاید این موضوع تا چندین سال قبل یک رویای دست نیافتنی بود، اما امروزه به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی تحقق یافته است. اما چگونه؟ مزایا و معایب آن چیست؟ با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد عوارض کرم پودر دائم در برابر مزایای آن بسنجیم. برای اینکه هزینه کمتری را برای تزریق کرم پودر دائم پرداخت کنید از برندهای متفرقه در کرم استفاده نکنید، زیرا عوارض جبران ناپذیری را برایتان به وجود می‌آورد. ما در سالن لی لی همه این موارد را با نهایت دقت تحت نظر قرار داده ایم. برای اینکه بتوانید کرم پودر دائم را بر روی پوست خود انجام دهید نیاز است نکاتی را مورد توجه قرار دهیم که بهتر است این را به متخصصین پوست بسپارید. برای حرفه ای شدن در این زمینه بهتر است دوره حرفه ای آموزش تزریق کرم پودر دائم را سپری نمائید.

آموزش مراحل تزریق کرم پودر دائم

پس از جذب، درمان دیگری با ویتامین E با یک ابزار غلتکی مجهز به سوزن‌های کوچک انجام می‌شود که پوست را تحریک می‌کند و گلبول‌های قرمز خون را تشویق می‌کند تا به سطح بیایند. سپس یک ماسک خنک کننده ویتامین C روی پوست مالیده می شود و پس از قرار گرفتن، ماسک لایه برداری می شود و از سرم ویتامین E و مرطوب کننده استفاده می شود. مزووایت با افزایش رشد و تجدید سلول در لایه زیرپوستی پوست عمل می کند. هدف درمان با تزریق یک سرم عمیق در پوست با استفاده از سوزن‌های میکرو، افزایش کلاژن و الاستین در بافت پوست بدون نیاز به انجام روش‌های سنتی مزوتراپی و تزریق است.

استراتوم اسپینوس _ این ضخیم ترین لایه اپی درم است و سلول های این قسمت حالتی شاخ دار دارند. ساخت کراتین در این قسمت صورت میگیردو حاوی کراتینوسیت های تازه که پروتئین های تقویت شده هستند می باشد . همینطور حاوی سلول های لانگرهانس است که از عفونت جلوگیری میکنند .این لایه تا حدی مسئول استحکام و انعطاف پذیری پوست است . این روش برای کسانی که از سوختگی و جراحت رنج می برند و همچنین ورزشکاران بسیار مفید است. لایه فوقانی اپیدرم، لایه زیر اپیدرم درم و لایه سوم و عمیق ترین لایه زیر پوست است. پس از انجام این کار بین ۱ تا ۲ روز از حمام کردن، شنا و … پرهیز نمایید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار