چاه در Auberge Resort در مکزیک – WWD باز می شود


چاه در حال افتتاح یک پاسگاه در مکزیک است.

مجموعه Auberge Resorts به همکاری خود با The Well ادامه داده است تا مقصد سلامتی جامع را به استراحتگاه خلیج Chileno خود در لوس کابوس، مکزیک برساند. این اولین پاسگاه The Well در ساحل غربی و دومین موقعیت آن در خارج از ایالات متحده است، همانطور که قبلاً در استراحتگاه Hacienda AltaGracia Auberge در کاستاریکا راه اندازی شده بود. چاه که نسبت به سال گذشته 158 درصد رشد داشته است، همچنین دارای مکان هایی در شهر نیویورک و کانکتیکات در مهمانسرای می فلاور، یکی دیگر از ملک های اوبرژ است و 9 مکان جدید در خط لوله دارد.

این اعلامیه به دنبال رشد قوی برای برند اوبرژ است. این مجموعه که با شش ملک در سال 2014 شروع شده تا 18 ملک در سال 2019، اکنون دارای 25 اقامتگاه است. راجر پونس، معاون منطقه‌ای و مدیر کل، Chileno Bay Resort & Residences، مجموعه Auberge Resorts، از فرصت «تجدید خود» به ،وان یک عامل کلیدی برای موفقیت برند یاد می‌کند که تنها با مشارکت مداوم آن با The Well گسترش می‌یابد. پیشنهادات بهداشتی نوآورانه مانند است، درم،، باغ چرت و حمام آسم، را معرفی کنید.

محصولات چاه

با حسن نیت از مجموعه Auberge Resorts

از آنجایی که مقصد خلیج Chileno در حال حاضر دارای یک آبگرم موفق است و طبق گفته Ponce، پس از مکان Auberge’s Esperanza از نظر خدمات و سودآوری در رتبه دوم قرار دارد، آوردن The Well یک تصمیم استراتژیک برای جذب بازدیدکنندگان بود.

پونس گفت: “کابو یک بازار بسیار رقابتی است، بنابراین من پرسیدم، چگونه می توانم خودم را از بقیه بازیکنان لو، متمایز کنم، با درک اینکه بازیکنان بیشتری به کابو می آیند.” «The Well سابقه ثابتی با مشتری دارد که من به آن دسترسی دارم، اما ،وماً جذب نمی‌شود زیرا نزدیک به شش ساعت پرواز است. این مشتری ساحل شرقی است.»

پونس توضیح داد که به منظور جذب مشتریان برای مراجعه بیشتر و ماندن طول،‌تر، آنها مجموعه‌ای از برنامه‌های امضا، تجربیات همهجانبه، مربی‌های سلامت شخصی و درمان‌های East-Meets-West را با الهام از Baja از The Well اجرا کرده‌اند. مهمتر از همه، پاسگاه خلیج Chileno میزبان برنامه چهار روزه جدید The Well’s Reset خواهد بود که توسط افسر ارشد پزشکی دکتر فرانک لیپمن توسعه یافته است. این برنامه با یک ارزیابی شخصی با یک مربی سلامت به منظور ایجاد یک برنامه سفر سفارشی از درمان ها، شیوه های حرکتی و تغذیه برای رسیدن به اه، سلامتی مهمان در طول سفر شروع می شود.

سارا هالاک، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل The Well، گفت: “مأموریت اصلی ما همیشه این بوده است که مردم را توانمند کنیم تا اختیارات بیشتری برای سلامتی خود داشته باشند و کمک کنیم تا سلامتی بخشی از هر روز آنها باشد.” از طراحی متفکرانه گرفته تا درمان‌های پیشرفته و خدمات شرق با غرب گرفته تا برنامه‌نویسی منحصربه‌فرد با متخصصان پیشرو در این صنعت، ما فکر و دقت زیادی را روی هر جزئیات به کار گرفته‌ایم تا یک نوع منحصر به فرد ارائه کنیم. تجربه ای برای کمک به مهمانان در بهترین حالت خود.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/the-well-opens-in-mexico-1235476778/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با