کرم پودر دائمی چیست؟ مواد تشکیل دهنده و عوارض کرم پودر دائم مجله ی دارویی

روشهای جراحی می توانند تقارن صورت را از طریق روشهای هدفمند و بازسازی صورت و تغییرات پوستی احیا کنند. روشهای غیر جراحی می تواند عمق خاصی از ساختارهای صورت را هدف قرار داده و نگرانی های موضعی صورت مانند چین و چروک ، سستی پوست ، افزایش فشارخون و جای زخم را درمان کند. کرم پودر دائم یا همان مزووایت یک سرم درمانی است و به عنوان یکی از روش های بی خطر سفید کننده پوست می باشد.

  • این مراقبت چنین نتایج شگفت انگیزی را در یک جلسه 60 دقیقه غیر تهاجمی بدون درد برای تمام پوست ها به عمل می آورد .
  • کرم پودر دائم سرمی است که برای درمانهای ایمن و فشرده سفید شدن پوست طراحی شده است.
  • کرم پودر دائم در اصل جزیی از لوازمی است که برای آرایش کردن مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع کرم که برای صورت مورد استفاده قرار می گیرد به شکل معمول دارای رنگ های بسیار عالی با توجه به رنگ صورت است و اما آموزش کرم پودر دائم توسط کارشناسان پوست انجام می شود.
  • برخی پوست‌های حساس به الکل آلرژی دارند که خوشبختانه کرم پودر دائمی‌های الکل ندارد و برای این افراد دردسر ساز نیستند.

همچنین بدلیل دارا بودن رنگ های متنوع و مناسب با انواع پوست ها است و به عنوان کرم گریم هم می توان استفاده نمود تا در صورتی که بخواهید رنگ پوستی را به صورت کامل تغییر دهید می توانید از این کرم پودرها استفاده نمایید. یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای بهبود وضعیت پوست، شادابی و روشن شدن آن و مبارزه با مشکلات پوستی، کرم پودر دائم است که شما را برای مدتی طولانی از استفاده‌ی کرم‌ پودر بی‌نیاز می‌کند. این روش توسط یک شرکت لهستانی در سال 2013 بعد از انجام سه سال تحقیقات علمی در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی شد. با مجله‌ی “زیبا بمان” همراه باشید تا همه چیز را درباره‌ی این نوع از کرم‌ پودر بدانید. در مزووایت، منافذ پوستی بسته نمی شود و پوست روشن و شفاف خواهد شد.

دیدگاه کاربران

درمان نور LED تأثیر مثبتی در رشد سلول ، تولید کلاژن و الاستین ، گردش میکرو و وضعیت کلی پوست داشته و باعث بهبود افتادگی ، خطوط باریک ، چین و چروك ، منافذ بزرگ ، کک و مک و پیگمنتیشن ناشي از قرار گرفتن در معرض آفتاب مي شود. روشن کننده – کربوکسی گردش خون را فعال کرده و سموم را تخلیه می کند و تأثیر زیادی در روشن کردن پوست دارد. نه تنها هایپرپیگمنتیشن را درمان می کند ، بلکه باعث تقویت رنگ پوست نیز می شود. این روش از همان حرکت نوسانی برای درمان پوست استفاده می کند ، اما کارتریج آن یک نوک سییکونی 81 را شامل می شود.

راه حل چیست؟

فراموش نکنید که تجربیات، نظرات و پرسش‌های خود را با ما و خوانندگان ستاره در میان بگذارید. بعد از پاکسازی و لایه برداری از پوست ، با استفاده از میکرونیدلینگ و سوزن های نانو ، بدون درد و خونریزی ، ترکیبی از مواد رنگی طبیعی و گیاهی به لایه های زیر پوست تزریق میشه . این سوزن ها به صورت عمیق وارد نمیشه و به اپیدرم پوست آسیب نمیزنه . همچنین کارتریج های مورد استفاده یک بار مصرف هستن و احتمال انتقال بیماری وجود نداره . در مرحله ی آخر کار ، از یک کرم محافظ برای تسکین پوست استفاده میشه .

وارد کردن سوزن‌ها عمقی نیست و به اندازه‌ای است که پوست دچار خونریزی‌های ظریفی می‌شود و لایه‌ی اپیدرم پوست تخریب نمی‌شود. باید بگویم نه تنها این روش ضرری ندارد و بی‌خطر و مطمئن است، بلکه به رفع چین‌و‌چروکهای صورت ولکه‌ها نیز کمک‌کرده و پوستی مرطوب به شما هدیه‌می‌دهد. با تزریق رنگدانه های کرم پودر به پوست، مشکلات عدیده ای برای پوست ایجاد می شود. چرا که در این کرم پودر، ترکیبات سنگین بسیاری مانند آهن، سرب، فلزات و … وجود دارند که همگی برای پوست مشکل سازی شده و سبب بروز بیماری های جدی خواهند شد. اما زمانی‌که اقدام به تولید و تهیه کرم پودر در منزل می‌کنید تنها ممکن است به پوست خود آسیب بزنید و مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای ازبین بردن عوارض و بهبود کیفیت پوست خود شوید که البته برخی ازاین عوارض به‌هیچ‌ عنوان درمان‌پذیر نمی‌باشند و ممکن است خطرات جانی نیز به‌همراه داشته باشند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار