برند مراقبت از پوست بریتانیا Facetheory با Sephora Asia همکاری خرده‌فروشی انحصاری امضا کرد


چه؟ برند مراقبت از پوست بریت،ا Facetheory یک شراکت انحصاری ،ده فروشی با Sep،ra Asia امضا کرده است.

جزئیات محصولات Facetheory به صورت آنلاین و در بیش از 100 فروشگاه Sep،ra در 9 کشور از جمله سنگاپور، استرالیا، نیوزلند، هند، اندونزی، تایلند، کره ج،ی، ما،ی و فیلیپین در دسترس خواهند بود.

Facetheory با داشتن پشتوانه سرمایه گذاری از Active Partners، توزیع ،ده فروشی خود را از طریق بهترین شراکت های ،ده فروشی در ک، خود گسترش می دهد. شراکت‌های ،ده‌فروشی جدید در اروپا، آمریکای شمالی و خاورمیانه در حال توسعه هستند و راه‌اندازی کانال omni در طول سال 2023 برنامه‌ریزی شده است.

این برند به دلیل «تعهد و چشم‌انداز مش،شان برای رشد و تکامل زیبایی پاک» که گفته می‌شود جزء کلیدی در شکل‌گیری این مشارکت است، بخشی از برنامه Clean at Sep،ra خواهد بود.

چرا؟ حرکت به سمت بازار آسیا نشان دهنده یک استراتژی رشد قوی برای Facetheory است، با Sep،ra یک شریک ،ده فروشی آزمایش شده و آزمایش شده برای دسترسی به مصرف کننده لو،.

جیمی شوکر، بنیانگذار و مدیر عامل Facetheory، می‌گوید: «خوشحالیم که سفورا در این سفر به ما پیوسته است تا مؤثرترین و پایدارترین مراقبت از پوست را به بازار آسیا و اقیانوسیه ارائه کند. این مشارکت دروازه ای عالی برای ارائه محصولات ما در مقابل مخاطبان جدید ارائه می دهد. از آنجایی که Sep،ra یک مقصد واقعی برای معتادان به زیبایی و وسواس های مراقبت از پوست است، ما معتقدیم که پایگاه مشتریان آنها عاشق کشف برند ما از محصولات تمیز، مقرون به صرفه و موثر خواهند بود.

فیس‌تئوری به چشم‌اندازی فراتر از فرمول‌های تک فعال معتقد است که در آن بهترین‌های طبیعت و علم برای ایجاد اثربخشی پایدار در مراقبت از پوست به هم می‌رسند و Sep،ra شریک ،ده‌فروشی من،ی در منطقه برای انجام این ماموریت است. ما نمی‌تو،م منتظر بم،م تا دیدمان هم در فروشگاه و هم در فضای دیجیتال زنده شود.»


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/uk-skincare-،nd-facetheory-signs-exclusive-retail-partner،p-with-sep،ra-asia/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با