کرم پودر دائم + مزایا و معایب آن برای پوست ما مجله اُمنفی

از این رو خانم ها برای رسیدن به این هدف خود، دست به کارهای مختلفی می زنند. خوشبختانه روش های مختلفی برای رسیدن به پوستی یکدست وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد، اما پوشش های موقتی مانند استفاده از کرم پودرهای مرغوب، می تواند در لحظه خانم ها را به پوستی زیبا برساند. اما روشی جدید به نام کرم پودر دائم ظهور پیدا کرده است که به خانم ها کمک می کند تا کرم پودر دائمی داشته باشند. چگونه؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با روش کرم پودر دائم، مزایا و معایب آن آشنا شوید. کرم پودر دائم سرمی است که برای درمانهای ایمن و فشرده سفید شدن پوست طراحی شده است.

  • این روش برای کسانی که از سوختگی و جراحت رنج می برند و همچنین ورزشکاران بسیار مفید است.
  • ترکیبات اسیدی موجود در کرم های لایه بردار مانند ترتینوئین، آلفا هیدروکسی اسید و همین طور صابون های قلیایی موجب تحریک و تشدید التهاب در پوست می شوند و حداقل تا یک هفته نباید از این محصولات استفاده شود.
  • شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.
  • چرا که در این کرم پودر، ترکیبات سنگین بسیاری مانند آهن، سرب، فلزات و … وجود دارند که همگی برای پوست مشکل سازی شده و سبب بروز بیماری های جدی خواهند شد.

یکی دیگر از مناطقی که کرم پودر دائم و مزووایت بسیار به کار برده می شود ، ناحیه دور چشم می باشد. این شیوه زیبایی پوست برای جوانسازی و از بین بردن سیاهی دور چشم بسیار رایج است. همیشه در مورد پوست حساس ناحیه دور چشم بسیار صحبت میشود و اگر توجه کرده باشید کرم های تقویت کننده که توسط کمپانی های بنام ساخته میشود در دو نوع ، مخصوص صورت و چشم می باشد.این به دلیل اهمیت موضوع پوست حساس دور چشم است.

مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی

رنگ را به لایه اپیدرم تزریق کند که ماندگاری خیلی پایینی دارد و رنگ به‌ زودی از پوست صورت خارج می‌شود و اگر رنگ را به لایه هیپودرم پوست تزریق کند باعث ایجاد عفونت و عوارض جبران‌ناپذیر می‌شود به‌همین‌علت تمام سعی خود را بکنید تا برای تزریق کرم پودر دائم حتما به یک متخصص مراجعه نمایید. این درمان تراکم رنگ‌دانه‌های پوست شما را افزایش می‌دهد و پوشش بیشتری ایجاد می‌کند. بعد از 2 تا 3 جلسه می‌بینید که پوستتان روشن‌تر و منافذ آن کمتر شده است، به‌طورکلی bb glow یک چهره درخشان به شما هدیه می‌دهد. این روش حداکثر 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد و همان‌طوری که گفتیم بی‌خطر است زیرا به عمق پوست نمی‌رسد؛ کرم پودرهای دائم فاقد پارابن، اسانس و الکل هستند. اما قبل از هر کاری بهتر است با ورزش کردن، داشتن رژیم غذایی سالم، نوشیدن آب کافی در طول روز، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی معتبر و باکیفیت و به‌طور‌کلی، با مراقبت از پوست با روش‌های طبیعی پوست سالم‌تری داشته باشیم تا دیگر نیازی به آرایش‌های همیشگی مانند کرم پودر دائم نداشته باشیم. در زمان استفاده از کرم پودر دائمی به این نکته توجه کنید که اگر پوست شما حساس باشد می‌تواند انواع زائده های پوستی، ناصافی و … را ایجاد کند.

مزوتراپی چیست؟

ممکن است بدن شما با رنگ‌ها همانند یک جسم خارجی برخورد کند و واکنش نشان بدهد. درمان این عوارض بسیار زمان‌گیر، پرهزینه و طاقت فرساست و حتی ممکن است پس از سال‌ها دوباره عود کند. آیا قصد انجام مزووایت یا کرم پودر دائم را دارید؟ این روش تکنیکی موثر در جهت از بین بردن لکه های پوستی و پوشاندن نواقص پوست شما است. تنها توصیه ما به شما این است که این کار را در کلینیک های تخصصی انجام دهید. وب سایت پوست و مو لیستی از بهترین مراکز کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز را به شما معرفی کرده است.

فواید بیشتر کرم پودر دائم:

رعایت بهداشت و استفاده از کارتریج و سوزن یک بار مصرف در طی این کار، بسیار مهم است. چرا که این روش می‌تواند باعث انتقال بیماری‌های پوستی بین افراد شود. انجام مزووایت برای بیماران دیابتی، افراد مبتلا به سرطان پوست و بیماری‌های پوستی یا افرادی که نقص سیستم ایمنی دارند، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. همچنین اگر پوستتان حساس است، ممکن است انواع زائده‌های پوستی مانند گوشت اضافه، کلوئید، ناهمواری و … برایتان ایجاد شود. زندگی پرمشغله امروزه فرصت رسیدگی به پوست و مراقبت روزانه را از ما گرفته و زمان گذاشتن برای سلامت و زیبایی پوست تقریباْ غیر‌ممکن شده است. متاسفانه پاکسازی عمیق پوست با پاک‌کننده‌ها و لایه‌بردارها جای خود را به روش‌های غیر‌استاندارد داده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار