کرم پودر دائم کرم پودر دائمی صورت چیست، فواید و سوالات رایج زیبا بمان

میکرونیدلینگ زیبایی میتواند ظاهر خطوط و چین و چروک را بهبود بخشد ولی برای درمان زخم آکنه و زخم های عمیق مناسب نیست . سرم BB Glow مطابق با پوست شما انتخاب شده و به روش میکرونیدلینگ به پوست تزریق خواهد شد. این دارو فقط باید به شکل استعمال خارجی و موضعی مورد استفاده قرار بگیرد و به هیچ‌وجه مانند مواد بوتاکس قابل تزریق زیر پوست نیست. این نکته را گفتیم تا در برابر افراد ناشی و بدون تخصص بخصوص در برخی سالن‌ها کاملاً احتیاط کنید و فکر نکنید اگر این دارو تزریق شود اثر بهتری در پوست می‌گذارد؛ بنابراین حواستان باشد که در صورت تمایل به استفاده تنها تحت نظر پزشک و به‌صورت موضعی از آن استفاده کنید. طبق نظر متخصص خود از قرار گرفتن در معرض آفتاب گرفتن حمام آفتاب و سولاریوم به ‌شدت خودداری نمایید زیرا باعث آسیب به بافت پوستی شما می‌شود.

  • ویتامین A زمان را به عقب برمی گرداند، ویتامین C پوست را روشن می کند در حالی که ویتامین E آسیب های محیطی و رادیکال های آزاد را هدف قرار می دهد.
  • کلاژن جدید پوست را پر کرده و منافذ را محکم و بافت را صاف میکند و به کاهش چین و چروک و ایجاد شادابی کمک میکند.
  • رنگ پوست ناهموار، برخی پوست ها دارای ناهمواری هایی از جای جوش گرفته تا هر نوع ناهمواری دارند با انجام این روش اینگونه افراد با پوستی بسیار شفاف و صاف روبرو خواهند شد.
  • علاوه بر آن، این روش درد و خونریزی ندارد و پس از انجام آن نیز نیازی به استراحت نخواهید داشت.
  • افراد کمی این شانس را دارند که بدون استفاده از کرم پودر پوست صافی داشته باشند!

اگر تزریق کرم پودر دائم در مراکز غیر مجاز و غیر بهداشتی و توسط افراد غیر متخصص باشد، عوارض زیادی را به دنبال خواهد داشت. ممکن است شما روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم‌پودر، تجدید کردن آن و شست‌وشوی صورت کنید. چقدر خوب بود اگر همان ‌طور که در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم، می‌توانستیم با داشتن کرم‌پودر دائم (مزووایت)، صورتی همیشه آرایش شده با جلوه‌ای صاف و زیبا داشت.

کرم پودر دائمی چیست؟

اگر فردی دارای چین و چروک پوستی است، نباید از این روش استفاده کند. همچنین، افراد دارای عارضه‌های شدید پوستی از موارد منع استفاده از این روش هستند. این پودر در قالب مزو با ترکیبات گیاهی، شیمیایی و درمانی برای روشن‌سازی و درخشندگی پوست بکار می‌رود.

کرم پودر دائم و انجام کرم پودر دائم – دکتر تاتو ایران

استفاده از کرم پودر روی پوست سبب می‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید. ممکن است روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم پودر، تجدید کردن آن و شستشوی صورت کنید؛ اما با داشتن کرم پودر دائم (مزووایت)، پوست صورت شما همیشه جلوه‌ای صاف و زیبا خواهد داشت. کرم پودر دائم ماتریژن متوسط محصولی بی خطر است برای تمامی گروه های پوستی حساس و معمولی، چرب و خشک توصیه می شود. طبق بررسی‌های انجام شده، بیان می‌شود که این روش همانند کرم پودر معمولی نیست و منافذ پوست را نمی‌بندد و به پوست اجازه‌ی تنفس خواهد داد.

در طول مراقبت بی بی گلو یا کرم پودر دائمی، از آرام ترین حالت قلم استفاده میشود تا ناراحتی برای بیمار ایجاد نشود . کارتریج های یکبار مصرف سوزنی متصل به درمپن که با سرعت بالا پایین و بالا رفته تا زخم های میکرو و ریزی را روی پوست ایجاد کند . از این روش بیشتر در صورت استفاده شده و در قسمتهای دیگر بدن نیز گاهی به کار می رود . دومین فایده میکرونیدلینگ این که به دلیل ایجاد کانال های میکرو در پوست به جذب سرم های میسو و افزایش نفوذ مواد فعال در سرم ها کمک میکند.

این شیوه نوین جوانسازی یک روند بسیار چشمگیری از سال ۲۰۱۴ در بازار زیبایی دنیا به راه انداخت. ابتدا ژل کربوکسی روی صورت زده شده و با ماسک فعال کننده پوشیده می شود. با فشار ماسک به ژل ، گاز دی اکسید کربن آزاد شده و شما احساس سوزن سوزن شدن میکنید.

جوان سازی پوست

امروزه روش‌های مختلفی برای جوان‌سازی پوست وجود دارد اما برای هر شرایط پوستی و نوع آن روش خاصی باید اعمال شود و قطعاً همه روش‌ها کارساز نیستند. به همین دلیل بهترین راه برای یک انتخاب درست با نتیجه مطلوب مشورت با یک متخصص حاذق در زمینه روش‌های جوان‌سازی پوست می‌باشد. البته اگر آگاهی خودتان را نیز در مورد روش‌های مختلف و کاربردهای آن مثل مزووایت افزایش دهید قطعاً بهترین تصمیم را خواهید گرفت. رنگ پوست تیره، بله با این نوع آموزش می توانند کسانی که دارای رنگ تیره ای هستند از یک تا چند درجه پوست خود را روشن کنند و این از لحاظ اعتماد به نفس نیز برای افراد به خصوص خانم ها بسیار عالی به نظر می رسد. اثرات درمان فردی است و بسته به شرایط پوستی و مراقبت‌های بعد از درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در برخی از افراد ممکن است نتایج مطلوب بلافاصله بعد از اولین جلسه مشاهده شود.

بله.این شیوه نوین جوانسازی پوستعلاوه بر درخشانتر کردن پوست صورت باعث درمان و از بین بردن جای جوش و لک صورت نیز می شود. هر تکنیکی زیبایی که بر روی صورت انجام می شود دارای عوارضی است اما در مورد عوارض مزووایت صورت تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر نارضایتی و عوارض مزو وایت صورت اعلام نشده است. تحقیقات نشان داده که ال ای دی جریان انرژی ابتدایی و تعریق سلول ها را تحریک میکند. آزمایشات نشان داده که افزایش طول موجهای خاص نور می تواند به روشهای مثبت روی پوست تأثیر بگذارد. درمان آکنه – به طور موثری مشکلات آکنه را با فعال کردن متابولیسم چربی و گردش خون ، ایجاد تعادل تولید چربی ، تخلیه سموم پوستی و کاهش التهاب برطرف می کند. سوزن کارتریج 12 موثرتر هست و برای درمان کلیه مشکلات پوستی مانند خطوط ریز و چروک های عمیق ، شلی پوست ، خطوط زایمان ، سلولیت ، پیگمنتیشن ، رد سوختگی ، زخم های بعد از آکنه مناسب هستند.

نور قرمز سرعت گردش خون را افزایش داده ، خاصیت ارتجاعی و رنگ پوست را بهبود می بخشد ، بیحالی پوست را برطرف می کند و زخم ها را بهبود می بخشد. از سوی دیگر لازم است بداید که این کرم پودرها برای پوست های مختلف تولید نمی شود، لذا ممکن است به دلیل ناسازگاری، پوست بسیاری از افراد به آن حساسیت نشان دهد. مزووایت ناحیه وسیعی از پوست را پوشش می دهد و این یعنی سطح زیادی از پوست با آن درگیر شده که در صورت بروز مشکل، می تواند هزینه های زیادی به همراه داشته باشد.

اول پوست را پاکسازی می‌کنیم بعد اگر نیاز به درمان داشت درمان می کنیم و بعد ماساژ می دهیم و در مرحله بعد کرم پودر دائم را می زنیم آنقدر ماساژ می دهیم که کرم پودر باقی نماند و همگی جذب پوست شود . در واقع این روش جدیدی است و خیلی مورد استقبال قرار گرفته است ولیکن مردم خیلی دیدگاه اشتباهی به کرم پودر دائم دارند. در صورتی که قصد دارید تکنیک کرم پودر دائم را فرا بگیرید کافیست در دوره های آموزش کرم پودر دائم آکادمی لی لی شرکت نمائید تا پس از گذراندن این دوره، مدرک معتبر خود را نیز دریافت کنید. کرم‌ پودر دائم همانند کرم پودر منافذ پوست را نمی‌بندد و اجازه‌ تنفس را به پوست صورت می‌دهد. این نوع کرم‌ پودر برعکس کرم‌پودر آرایشی دارای آلبوتین، نیاسین، پلی‌آمید و … است که بدون عوارض هستند. با کرم پودر دائمی (کرم پودر دائم چیست) آشنا شدید و تفاوت اون رو با روش مزوتراپی متوجه شدید اگر شما هم تجربه استفاده از کرم پودر دائم رو دارید حتما در بخش دیدگاه ها دوستان دیگر رو راهنمایی کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار