کرم پودر دائم چه عوارضی دارد؟‌آشنایی با مراقبت های بعد از مزووایت دترلند

مراقبت روزانه از پوست و بدن و آموزش کرم پودر دائم باعث می شود با افراد با پوستی خود درست رفتار کنند یعنی یک مراقبت درمانی و همیشگی را روی پوست خود داشته باشند. اما ضخامت لایه اپیدرم با توجه به پوست متفاوت است مثلاً کف دست‌ وپا اپیدرم ضخیم‌تری دارد تا پوست صورت لایه بعدی پوست لایه درم است. که معمولاً تزریق کرم پودر دائم به این لایه از پوست انجام می‌شود تزریق کرم پودر دائم با استفاده از رنگ‌دانه هایی که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده‌اند و با استفاده از یک سوزن بسیار نازک به لایه درم پوست انجام می‌شود اما چنانچه فردی غیرمتخصص تزریق را برای شما انجام دهد ممکن است. از آنجایی که این تزریق در لایه سطحی پوست انجام می‌شود، معمولاً بدون خون‌ریزی است. همچنین ماندگاری کرم پودر دائم حدود ۶ الی ۸ ماه می‌باشد و بعد از پایان دوره تزریق، پوستتان ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر خواهد شد.

  • اگر مزووایت توسط یک متخصص و به درستی انجام شود علاوه بر اینکه کاملا بی خطر است بلکه کمک زیادی به آبرسانی و جوان سازی پوست کرده و با رطوبت رسانی مانع خشکی پوست شده و چین و چروک آن را رفع می کند.
  • این نوع از کرم‌ پودر برای هر نوع از پوست قابل استفاده است و از آنجا که این نوع از سرم فاقد الکل بوده، از آن برای پوست‌های حساس و دارای آلرژی می‌توان استفاده کرد.
  • آموزش کرم پودر دائم فرمول مشابه تزریق شده در مزودرمانی با چند روش تهویه واقعی NCTF در هر درمان در کرونوسفرها جاسازی شده است.
  • مزووایت ناحیه وسیعی از پوست را پوشش می دهد و این یعنی سطح زیادی از پوست با آن درگیر شده که در صورت بروز مشکل، می تواند هزینه های زیادی به همراه داشته باشد.

با کرم پودر دائم می توانید رنگ پوست خود را تعییر دهید، تیرگی زیر چشم را برطرف کنید، کک و مک را از بین ببرید و تیرگی های آرنج و زانو را برطرف سازید. تزریق کرم پودر دائم به پوست روشی برای روشن و صاف کردن همیشگی پوست است. در این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند. یکی از این روش‌های غیر‌اصولی تزریق کرم پودر دائمی یا مزو وایت است.

مراقبت‌های لازم بعد از تزریق کرم پودر دائم؟

تکنیک مزووایت برای کل بدن بکار میرود اما رایج ترین کاربرد آن مربوط به صورت می باشد.هزینه مزووایت صورت بسته به موقعیت جغرافیایی کلینیک، دستمزد تکنسین مربوطه، برند و محصول کرم پودر دائم متغیر می باشد نمی توان عدد واقعی را عنوان کرد. اما برای آگاهی از هزینه مزووایت در دور چشم یا پوست صوئرت کافیست با کلینیک زیبایی دکتر یوسفی ۲۲۲۴۷۱۰۸-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند. میکرونیدلینگ پزشکی به طور معمول بین 5.0 تا 2.5 میلی متری درم نفوذ میکند . این مراقبت از یک سوزن پزشکی با پین های متغییر برای نفوذ به اعماق مختلف استفاده میکند. این به متخصص اجازه میدهد تا برای پوست نازک دور چشم از درجه 0.25 استفاده کند. این زخم های ماکرو روند طبیعی درمان پوست را تحریک کرده و باعث افزایش تولی الاستین و کلاژن میشود که خود باعث بازسازی پوست و نفوذ سرم میشود .

این دارو برای افراد با رنگ پوست تیره و همچنین برای کاهش ظاهر کک و مک و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و روند پیری عکس (لکه های پیری) توصیه می شود. روش مزووایت با استفاده از روش میکروبیلدینگ با سوزن های بسیار کوچک سوراخ هایی را در پوست ایجاد کرده و آنها را با پیگمنت های طبیعی پوست پر می کنند. این سوزن ها نانو هستند و باعث هیچ گونه خونریزی در سطح پوست نمی شوند. در انجام این متد متخصص این کار معمولاً ترکیبی از ۲-۳ کرم BB را برای انواع پوست ها و به سلیقه مشتریان انتخاب می کند. کرم پودر دائم نوعی درمان نیز محسوب می شود زیرا موجب تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود. پیشنهاد می‌کنیم این روزها که دچار بحران آلودگی هوا هستیم مطلب «مراقبت از پوست در برابر آلودگی هوا» را نیز در ستاره بخوانید.

آموزش آرایش خواستگاری چگونه باشد؟

یکی دیگر از مزایای که می‌توان به آن اشاره نمود کاهش میزان ملاتونین سازی در زیر پوست است و همچنین این عمل کمک می‌کند به از بین رفتن چین و چروک های پوست. در مرحله بعدی از سرم تقویت کننده و همچنین احیا کننده پوست استفاده می شود. زیرا شما از خنثی سازی توسط بهینه سازی و همچنین از لایه بردار استفاده کرده‌اید توسط تقویت کننده شما مجدداً آبرسانی شده و مورد ماساژ قرار می‌گیرد در مرحله بعدی تزریق سرم می باشد مه رابطه نزدیکی به تزریقی که قرار است بر روی پوست شما تزریق شود دارد . برند styve و vougue pigmentation از برندهای معروف و مطمئن در ایران هستند. در صورت تمایل به انجام این تکنیک بر روی پوستتان حتما از متخصص کمک‌ بگیرید و به افراد نا‌ آگاه و غیر‌ متخصص رجوع‌ نکنید که صدمات جبران‌ ناپذیری به پوستتان وارد می‌‌آورد. سلام نه عزیز جان مزووایت به هیچ عنوان روی پوستی که دارای جوش و اکنه می باشد هیچ مشکلی که ایجاد نمی کند و بعلاوه اینکه باعث درمان نیز می شود.

شاید شور‌و‌شوق زیاد به محو شدن لکه‌های تیره و مشکلات پوستی ما را گمراه کند. ممکن است با تزریق این محصول یا مزو وایت ظاهری زیبا پیدا کنید اما در باطن سلامتی شما را به خطر می‌اندازد. کرم پودر دائمی ۲ الی ۳ درجه پوست صورت را روشن‌تر کرده و باعث یکدستی آن می‌شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار