QVC رویداد Master Beauty Cl، خود را دوباره ارائه می دهد.
پس از اولین سال موفقیتآمیز این سری در سال 2022 – در آن زمان، این بزرگترین رویداد زیبایی این ،دهفروش بود – QVC این رویداد را در پلتفرمهای دیجیتال برگزار میکند تا دامنه خود را گسترش دهد.
آنا بیکر، معاون رئیس جمهور و مدیر کل کالا در QVC، گفت: «این دیگر فقط مربوط به اتصال از طریق تلویزیون نیست، ما اکنون شبکه گسترده ای را در بسیاری از پلتفرم های دیگر قرار می دهیم. این پلتفرمها عبارتند از TikTok، QVC.com، اپلیکیشن ،دهفروش، فیسبوک و یوتیوب. “[Our customer] در همه این پلتفرم های مختلف با ما درگیر است.”
برندهای شرکت کننده عبارتند از Too Faced، Peter T،mas Roth، Lancer، Tarte و Philosophy. همچنین شامل Be Free، یک برند جدید مراقبت از مو از بازیگر د،ل فیشل است. قیمت این پیشنهادها از 28 دلار برای ریمل Too Faced تا 94 دلار برای یک رژیم چهار مرحله ای Philosophy متغیر است.
بیکر گفت: «از دیدگاه دستهبندی، واقعاً طیف وسیعی را اجرا میکند،» و افزود که مشتریان QVC معمولاً در دستهها مجدداً ذخیره میکنند. لوازم آرایشی رنگ ابرو و مراقبت از بدن ضد پیری بخش های قوی برای QVC هستند. “هدف ما همیشه لذت بردن است [s،ppers] با موارد دلخواه آزمایش شده و واقعی، اما فراتر از آن، ما محصولات و پیکربندی های انحصاری او را که فقط در QVC یافت می شوند، ارائه خواهیم کرد.
این رویداد روز سهشنبه با هشت بخش پخش زنده آغاز میشود – یک افزایش نسبت به شش بخش سال گذشته. محتوا در پلتفرمها متفاوت خواهد بود. بیکر گفت: “شما قادر خواهید بود قطعه های محتوای مختلف و نکات و ترفندها را دریافت کنید.” “کدام زنی در هیچ مرحله ای از زندگی خود نمی خواهد از مقامات این تجارت و متخصصان درباره نحوه تنظیم مجدد روال خود و محصولات مورد نیاز خود بشنود؟”
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/qvc-brings-master-beauty-cl،-1235487401/