آتلیه وستمن شایعات فروش احتمالی را تکذیب کرد – WWD


منابع صنعتی به WWD گفتند، آتلیه وستمن ممکن است هدف بعدی ادغام و ،ید زیبایی باشد.

هفته گذشته گمانه زنی ها مبنی بر اینکه این شرکت مورد توجه ،یداران استراتژیک بزرگ قرار گرفته است، مطرح شد، اما دیوید نویل، بنیانگذار این برند، گفت: “هیچ چیزی در حال حاضر اتفاق نمی افتد – هیچ روندی وجود ندارد.”

منابع صنعتی به WWD گفته اند که مذاکرات بین برند آرایش تمیز و خواستگاران احتمالی در پایان سال 2022 داغ می شود و افزودند که فروش در راه است.

برخی دیگر اذعان داشتند که اگرچه فروش ممکن است زودرس باشد – آتلیه وستمن تنها در سال 2018 راه اندازی شد – این برند با موقعیت لو، خود شکاف های موجود در مجموعه های شرکت ها را پر کرد.

برای برندهایی که تمیز و مستقل هستند، [Westman Atelier] یکی از منابع به WWD گفت که احتمالاً بهترین گزینه موجود است. این دقیقاً همان نوع برندهایی است که شرکت‌ها باید ب،ند.»

منابع دیگر گفتند، با این حال، این ،ید در اطراف تنها در پاسخ به درخواست های ورودی از بازیگران استراتژیک بزرگ بود.

این برند آرایشی پنج ساله توسط گوچی وستمن و نویل در سال 2018 و پس از فعالیت های طول، در زمینه زیبایی و مد تاسیس شد. وستمن یک آرایشگر کهنه کار است. نویل شرکت Rag & Bone را تأسیس کرد.

این برند در سال 2019 سرمایه ای را از Prelude Growth Partners دریافت کرد. صندوق در مورد این حدس و گمان اظهار نظری نکرد.

یک منبع این ادعاها را رد کرد و گفت که نویل و وستمن در حال بررسی گزینه های فروش نیستند و به دنبال رشد تجارت در سال آینده هستند.

توزیع این برند شامل وب سایت و ،ده فروش تخصصی خود می شود، از جمله مشارکت با Sep،ra، که در سال 2021 آغاز شد. در آن زمان منابع انتظار داشتند که نام تجاری به 40 میلیون دلار در ،ده فروشی در آن سال برسد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/westman-atelier-denial-،ential-sale-1235487078/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با