تارت، دبی، و بازگشت سفر اینفلوئنسر مجلل – WWD


این را تصور کنید: دسی پرکینز، یوتیوب‌بر زیبایی، به‌تازگی ویدیویی با ،وان «،س و کای،» بارگذاری کرده است. در پس‌زمینه، کریس تاک «Fly Away» روی مونتاژی از آب‌های آبی فیروزه‌ای، درختان نخل و سواحل شنی می‌چرخد.

سال 2015 است و تارته کازمتیک اولین سفر اینفلوئنسر خود را برگزار می کند.

به محض ورود، پرکینز با م،ومات مورد استقبال قرار می گیرد: یک حوله دستی داغ، یک نوشیدنی مخلوط، و چهره درخشان همکار کیتی دی گروت، پدیده آرایشی. نوشیدنی در دست، این جفت با خوشحالی همنوعان مگا اینفلوئنسر-دختران- مسافران خود را در انتظار همه چیزهای بعدی تشویق می کنند: شام های شیک، سواری با قایق های موتوری لو،، ظاهراً بیش از چند قدم زدن گروهی پر از خنده و دست در کنار ساحل. (بدیهی است) و تک‌شاخ‌های صورتی تند و رایگان که روی تخت‌های خود در کنار محصولات تارته خود قرار می‌گیرند.

دوران #TrippinWithTarte آغاز شده بود و از آن زمان، این برند آرایشی در میان بسیاری از افرادی بوده است که تأثیرگذاران را به تعدادی از مکان‌های عجیب و غریب، از جمله بورا بورا، کاستاریکا و هاوایی به ،وان ابزاری برای ایجاد آگاهی از برند و، امیدواریم، فروش برده است.

پس از یک م، همه‌گیر، به نظر می‌رسد این گریز از برندها – که در دهه 2010 بر رسانه‌های اجتماعی، به ویژه در حوزه زیبایی و مد غالب بود – با قدرت کامل بازمی‌گردند، همانطور که سفر اینفلوئنسرهای تارته در دبی در اواسط ژانویه نشان می‌دهد. همه به جز اینترنت را به هیاهو فرستاد.

این سفر 50 تأثیرگذار بر سبک زندگی و زیبایی را گرد هم آورد که 12 نفر از آنها از ایالات متحده خارج شده بودند و شامل آلی، ارل، مونه مک مایکل، مردیث دا،بری، مونته مک مایکل، مردیت دا،بری، زاندرا پول و دوقلوی عایشه و آزرا میان می‌شدند که با شروع پست‌ها سر و صدای زیادی به پا ،د. ویدئوهایی که آنها در حال جمع ، وسایل بودند تا با تارته به دبی بروند.

از همه شرکت‌کنندگان دعوت شد تا چیزهای مثبت را بیاورند (بسیاری، از جمله ارل، مادرانشان را به همراه آوردند)، با هواپیمای درجه یک در امارات پرواز ،د و در ویلاهای مجلل ریتز کارلتون راس‌الخیمه، ساحل الحمرا اقامت ،د. از بدو ورود، شرکت‌کنندگان در رسانه‌های اجتماعی، شیطنت‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند، که شامل موارد زیر می‌شود، اما به این موارد محدود نمی‌شود: ،ه‌کشی، شتر سواری و قرارهای رایگان با آرایشگران خود تارته. (سخنگوی تارته تایید کرد که علیرغم گمانه زنی های گسترده مبنی بر اینکه اینفلوئنسرها در کنسرت مورد انتظار بیانسه در جزیره جمیرا شرکت خواهند کرد، آنها در آنجا حضور نخواهند داشت).

مونه مک مایکل و دوقلوهای میان در دبی با تارته.

اینفلوئنسرها مونه مک مایکل و دوقلوهای می، در دبی با تارته.

@miantwins در TikTok

این سفر در TikTok منفجر شده است و بسیاری از تولیدکنندگان محتوا نظرات خود را در مورد همه چیز از هزینه سفر گرفته تا اینکه چه ،ی هزینه آن را پرداخت کرده است و اینکه آیا در دوران رکود اقتصادی من، است که چنین مازادی را به رخ بکشد، ابراز می‌کنند. علاقه به حدی به اوج خود رسید که تا روز جمعه، ویدیوهای TikTok با بر،ب #TarteDubai بیش از 10 میلیون بازدید به دست آوردند، در حالی که #TrippinWithTarte در پلتفرم 82.6 میلیون بازدید داشت.

موسس و مدیر اجرایی Tarte Maureen Kelly در بی،ه‌ای اختصاصی که به WWD ارسال شد، گفت: «این سفرها به ما فرصتی می‌دهد تا اشتیاق خود را برای این برند به اشتراک بگذاریم و در یک محیط صمیمی به ما کمک کنیم. ما به هیچ‌یک از تولیدکنندگان محتوا برای حضور در آن پولی پرداخت نمی‌کنیم و آنها مجبور نیستند تا زم، که آنجا هستند کاری انجام دهند. ما فرصت ایجاد ارتباطات و جوامع را با هم دوست داریم!»

به طور خاص، WWD می‌داند که هدف از این سفر، که در ارتباط با Sep،ra خاورمیانه است، رونمایی از بزرگ‌ترین راه‌اندازی سال Tarte بود: بنیاد Maracuja Juicy Glow، جدیدترین در مجموعه Maracuja ویروسی TikTok. فونداسیون در 22 سایه عرضه می شود و از ماه آینده در دسترس خواهد بود. WWD برای اظهار نظر با Sep،ra تماس گرفت.

سفرهای اینفلوئنسر زیبایی برای تارته در گذشته نتیجه داده است، اگرچه هنوز اطلاعاتی برای این اقامت فعلی در دسترس نیست. طبق داده‌های Tribe Dynamics، سفر مارس 2018 این برند به بورا بورا برای جشن گرفتن مجموعه پری دریایی جدید آن زمان، به این برند کمک کرد تا در مجموع 60.4 میلیون دلار ارزش رسانه‌ای برای این ماه ،ب کند.

در مارس 2022، این برند اولین سفر اینفلوئنسر پس از همه گیری خود را افتتاح کرد: یک گریز نسبتاً کاهش یافته به کی لارگو، فلوریدا، که میزبان جمعیتی مشابه سفر این هفته دبی بود. این سفر تنها در ماه فوریه از طریق محتوای پیش‌بینی‌کننده EMV از طریق هشتگ #TrippinWithTarte و 562،400 دلار دیگر در EMV از طریق همین هشتگ در ماه مارس به ارمغان آورد.

به نظر می‌رسد که این سفر تغییری در استراتژی Tarte در رابطه با استفاده از تولیدکنندگان محتوا برای چنین سفرهایی را نشان می‌دهد و بیشتر به سمت شخصیت‌های TikTok به جای تأثیرگذاران اینستاگرام و یوتیوب تغییر می‌کند.

محور دیگری که بسیاری از کاربران رسانه‌های اجتماعی به سرعت به آن اشاره ،د این بود که میانگین سنی شرکت‌کنندگان در این سفر در مقایسه با افرادی که در سال‌های گذشته در سفرهای مشابه این برند شرکت کرده بودند، چقدر کمتر بود.

به ،وان مثال، ارل که 3.9 میلیون دنبال کننده TikTok دارد، 22 سال سن دارد. دا،بری و مک مایکل که به ترتیب 16.7 و 2.6 میلیون دنبال کننده دارند هر دو 23 ساله هستند و کریستین آبراهام با 837000 فالوور 25 ساله است.

Earle، به ویژه، که نامش تا روز جمعه 545.8 میلیون بار در TikTok هشتگ شده است، به دلیل توصیه های زیبایی خود شناخته شده است، و صحبت های صنعت را در مورد “اثر Alix Earlie” در مورد پیشنهادهایی مانند Drunk Elephant’s D-Bronzi Anti-Polution Sun،ne برانگیخت. قطره، ، جادویی شارلوت تیلبری – و کانسی، نواری شکل تارت.

(او همچنین در مرکز برخی از جنجال‌ها قرار گرفته است، مانند ویدیویی که درباره روغن مو از Mielle Organics، یک برند مراقبت از موی بافت‌دار با پایه سیاه، که با واکنش‌های منفی مواجه شد و بینندگان نگران بودند که این مورد محبوب باشد. در میان ،ن سیاه پوست، ممکن است به دلیل ستایش ارل به فروش برسد.)

صرف نظر از این، به نظر نمی رسد که این پچ پچ ارل را که مانند دیگر خالقانش، از حفاری های لو، خود در بیابان پست می گذاشت، منصرف کند. و در حالی که برای اندازه‌گیری تأثیر این سفر با داده‌های رسمی خیلی زود است، اگر واکنش در TikTok اتفاقی باشد، تارته می‌تواند در واقع انتظار ارقام نامزدی شیرینی را داشته باشد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/،e-dubai-and-the-return-of-opulent-influencer-trips-1235487314/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با