دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره نیوفیس 2021 فروشندگان و قیمت پاکسازی و لیزر پوست-رژ دونی

یکی از معایب میکرونیدلینگ تهاجمی بودن آن است که می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و احتمال عفونت کردن پوست را افزایش می دهد. توانایی هیدروفیشیال در مرطوب‌سازی پوست، این روش را از دیگر روش‌های جوان‌سازی پوست مجزا می‌سازد. هیدروفیشیال سلول‌های مرده پوست را پاکسازی کرده و سبب خارج شدن آلودگی‌ها می‌شود.

  • لایه‌برداری شیمیایی سطوح مختلفی دارد، از لایه‌برداری سطحی گرفته تا لایه‌برداری عمیق.
  • به همین علت معمولا یک دستگاه هیدروفیشیال دارای چند سری مختلف با کاربرد های گوناگون است.
  • از این ماسک برای انجام نور درمانی استفاده می شود که هر رنگ باعث یک عملکرد است .
  • اولتراسونیک برای مراقبت از پوست ضد برش ضد رنگدانه ، جگرهای سیاه را از بین می برد.

نتیجه این کار این است که عملیات احیا و تغذیه پوست به خوبی انجام میشود. درمان اولتراسونیک با استفاده از امواج صوتی شدید برای تحریک سلولهای زیر پوست استفاده می کند. با رسیدن به درم ، این تولید کلاژن jumpstarts ، التهاب را کاهش می دهد و گردش خون را تقویت می کند. می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمان و حتی نوعی از پیشگیری استفاده نمود. این کار موجب می‌شود تا نتایج به دست آمده ماندگاری بیشتری داشته و پوست مراقبت لازم را دریافت کند. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید.

هیدروفیشیال 9 کاره وگنر (2 سال گارانتی اصلی)

ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند. فوتوفیشیال IPL برای افرادی خوب است که دارای رنگ‌پریدگی سطحی، رزاشیا و سایر مشکلات پوستی هستند. این روش برای افرادی که دارای پوستی تیره، زخم‌ها و چروک‌های عمیق هستند و یا از Accutane استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود. درمان‌های IPL همچنین برای افرادی که به آکنه یا رزاشیای شدید مبتلا هستند و زنان باردار مناسب نیست. از این هندپیس برای لایه برداری سطحی تا عمیق پوست استفاده می شود ، که باعث از بین رفتن چربی های سطح پوست ، جوش سرسیاه آکنه و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

صفحه نمایشگر دستگاه هیدروفیشیال

هیدرافیشیال دردسته پر طرف دار ترین و بیشترین بازدهی دستگاهی فیشیال قرار دارد. همچنین HydraFacial در کوتاه مدت نتیجه خود را خواهد داد و لازم نیست زمان زیادی برای نتیجه گیری از تغییرات وضعیت پوست خود صرف کنید. پس نگرانی درباره پوستتان را کنار گذاشته و تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا بیشتر درباره این روش فوق‌العاده و کاربردهای آن آگاه شوید. ۱٫ از بین بردن آکنه، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، آلرژنهای پوستی شفاف. “ورتکس” یک مایع در حال گردش قوی است و زمانی که بر روی پوست اعمال می‌شود عیوب مختلف آن از جمله جوش‌های سر سیاه و سر سفید و چربی پوست را فوری و بدون درد استخراج می‌کند.

جهت رفع مواردی مانند آکنه یا تیرگی پوست به چندین جلسه درمانی جهت مشاهده رضایت‌بخش نیاز می‌باشد. جهت دستیابی به نتیجه بلندمدت، توصیه می‌شود که هر چهار تا شش هفته از هیدروفیشیال پوست به همراه محصولات مناسب مراقبت از پوست استفاده شود. با کمک امواج التراسونیک ارتعاشی روی پوست ایجاد می‌شود که فاصله بین سلولهای لایه اپیدرم را زیاد می‌کند و نتیجه آن افزایش نفوذپذیری مواد مغذی و آبرسان است.

با کمک این صفحه می‌توان نوع هندپیس مدنظر را انتخاب و شدت و قدرت آن را کنترل و زمان‌بندی نمود. راهکار دوم استفاده از هندپیس اولتراسونیک که این هندپیس با نیروی فراصوت ذرات را حرکت می دهد به عمق پوست می رساند. التهاب جوش های شما را به شدت کاهش میدهد و پوست شما را با کم کردن فعالیت غدد چربی ساز تقویت میکند.

این روش درمان بدون درد است و نتایج قابل مشاهده فوری دارد و برای بلند مدت میتواند کلاژن سازی پوست را تقویت کرده در نتیجه علایم پیری را کاهش دهد. هیدروفیشیال یکی از روش های جوانسازی پوست است که حتی برای پوست های نازک و حساس قابل استفاده است. محصول مراقبت از پوست مایع را برای تمیز کردن صورت را در A/B/C اضافه کنید. و پیشنهاد می شود قبل از درمان صورت را تمیز کنید، صورت باید بدون هیچ گونه باقیمانده لوازم آرایشی باشد. با نفوذ به سد ملانوفور لایه اپیدرم، الیاف کلاژن پوستی را تا دمای ۵۵-۶۵ درجه سانتیگراد گرم می کند تا انقباض را تسریع کند.

این چهار مرحله هیدروفیشیال شامل پاکسازی، لایه برداری، بیرون کشیدن سلول‌های مرده و آبرسانی پوست است. نور زیبای فیروزه ای، نقش به سزایی در سلامت و جوانسازی پوست دارد رنگ فیروزه ای به سلول های پوست انرژی می بخشد و باعث آرامش پوست صورت می شود. سطح پوست میتواند هیدروژن را تولید کند که در این حالت سلول های مولکول آب به آسانی به غشا یا همان لایه میانی پوست نفوذ میکنند که در این حالت به نیتجه دلخواه خود یعنی جوانسازی و سفید شدن پوست میرسیم.