آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹-رژ دونی

اگر قالب ناخن‌های دو دست شما یک شکل نباشد ممکن است قالب روی دست خوب قرار نگیرد. اگر شما در آب و هوای مرطوب و شرجی زندگی می‌کنید، ناخنی ظریف و براق می‌خواهید، از حساسیت یا ناراحتی تنفسی (آسم) رنج می‌برید و اگر بدون استفاده از دستکش شستشو زیادی در روز انجام می‌دهید، می‌توانید بدون هیچ ضرری از کاشت ژل استفاده کنید. استفاده از این ابزار برای مانیکور ناخن بسیار ضرروی است و باعث می شود ناخن ظاهر زیباتری داشته باشد. اگر میخواهید نیپر بخرید، از نیپرهایی با لبه های تیز استفاده کنید تا برای مانیکور کمتر اذیت شوید.

دوام این نوع از انواع کاشت ناخن در حدود دو هفته بوده و انجام آن در مناطقی با رطوبت بالا توصیه نمی شود. در این نوع کاشت، مواد کاشت روی ناخن مصنوعی زده می شود و بعد از ضد قارچ زدن روی ناخن ها این ناخن مصنوعی را روی ناخن فشار می دهند تا بچسبد و بعد ناخن مصنوعی را می کنند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا میگیرد.

  • گازهای سمی موادی که برای کاشت ناخن استفاده می شود می تواند سبب مسمومیت آرایشگر و حتی مشتری شود.
  • نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که آموزش فقط نیمی از راه است.
  • این مشکل هنگامی رخ می دهد که نور و آب‌و‌هوای تازه به سطح ناخن طبیعی شما نمی‌رسد و باعث ایجاد چنین مسائلی می‌شود.
  • برای انتخاب بهترین نوع کاشت ناخن ابتدا باید انواع کاشت ناخن را بشناسید و بتوانید هر کدام را بررسی کنید که به طور مفصل در نیل آکادمی راجب هر کدام صحبت کردیم.
  • در این مرحله همانطور که از اسم آن پیداست شما باید بر روی سطح صدف ناخن مشتری خراش ایجاد کنید.

بله، در صورت تایید مربی با پرداخت هزینه جداگانه می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید. برای اطلاع از آدرس دقیق شعب سالن زیبایی نانا به لینک زیر مراجعه کنید. مدل ناخن مستطیلی، بیشتر از همه مناسب دست های توپر و تپل است و اکثرا میان عروس ها پر طرفدار است . دستتان را بیرون آورده و با کلینکس ناخنتان را تمیز کنید و دوباره دستتان را درون استون بگذارید . برای این کار ، به استون 100 درصد ، سوهان ناخن و بافر و پولیش نیاز دارید.

کارشناسی ارشد مشاوره

استفاده از پودر برای کاشت ناخن معمولا بسیار ساده‌تر و ارزان قیمت‌تر از سایر روشهاست و به همین دلیل بسیار پرکاربرد هست. در این روش از پودر مخصوص کاشت ناخن و یک محلول مایع به نام لیکوئید استفاده میشه. وقتی پودر با این مایع ترکیب میشه، حالت نرم و خمیری پیدا میکنه و میشه اون رو بر روی ناخن با استفاده از قلم مخصوص، شکل داد. در این بخش از زیبامون به تمام چیزهایی که نیاز هست در رابطه با انواع کاشت ناخن بدونید اشاره کردیم و اطلاعات مفیدی رو در این زمینه در اختیارتون قرار دادیم. به‌جای استفاده از تکنیک کاشت اکریلیک پیشنهاد می‌شود از روش کاشت ژله‌ای استفاده کنید چرا که انعطاف‌پذیرتر است و به دلیل امکان رشد ناخن طبیعی شما احتمال بیماری‌های عفونت قارچی را کاهش می دهد. گاهی افراد برای رفتن به یک عروسی، ناخن‌های مصنوعی که جنس پلاستیکی دارد را از لوازم آرایش بهداشتی یا داروخانه تهیه می‌کنند و به کمک چسب ناخن، آن را بر روی انگشت خود محکم می‌کنند که معمولا کیفیت پایینی دارد و زود جدا می‌شود.

لاک زدن ناخن‌ها:

در این شیوه از کاشت ناخن باید به وسیله پودر اکریلیک در قسمت فرنچ ناخن، به ایجاد خط لبخندی زیبا و همچنین فرنچی عالی پرداخته و در انتها از پودر اکریلیک کلیر برای کاور نمودن تمامی صدف ناخن استفاده نمود. بعضی افراد بعد از مدتی سعی می‌کنند با ناخن‌گیر یا اشیای تیز، کاشت ناخن را جدا کنند. ولی این کار آسیب جدی به بافت صدف ناخن وارد می کند و باعث ضعیف شدن و شکنندگی ناخن می­شود. گاهاً این کار باعث می­شود که ناخن ها از وسط شکسته شوند که این اتفاق بسیار دردآور می باشد. اگر قصد ریمو کردن کاشت را به طور کامل دارید، بهتر است که به ناخن کار خود مراجعه کنید تا با انجام روش اصولی آن، برای ناخن شما عمل ریمو انجام شود. امروزه کاشت ناخن از رایج ترین امور زیبایی است که اکثر بانوان آن را انجام می دهند.

یکی از روش‌هایی که طرفدار زیادی در بین عموم پیدا کرده است کاشت ناخن با پودر (یا اکریلیک) است. در این روش پودر مخصوص را برروی ناخن طبیعی شما قرار می‌دهند و سپس آن را شکل می‌دهند. یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد خصوصا خانم‌ها داشتن ناخن‌های زیبا و بلند است. امروزه بیشتر افراد به دلایل مختلف مثل زیبایی ناخن، از بین بردن مشکلات آن، نجویدن، تصمیم به کاشت ناخن می‌گیرند که عوارض و فواید زیادی دارد. در این مطلب تصمیم گرفتیم درمورد متدهای کاشت ناخن‌ها بیشتر صحبت کنیم.

کاشت ژل تفاوت چندانی با پودری ندارد و تنها تفاوت آن مواد مصرفی در آن است. مواد ژل به صورت آماده خریداری می شود و بعد از مواد ضد قارچ روی ناخن می گذارند و ناخن را در دستگاه یووی قرار می دهند تا خشک شود. در این نوع کاشت ناخن ، روی ناخن طبیعی لاک های ژل مخصوصی می زنند . این نوع از کاشت که دارای دوام متوسطی است و نیازی به سوهان کشی ندارد و ظاهری بسیار طبیعی به ناخن های فرد می بخشد. این نوع کاشت برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است زیرا به علت بد مزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن ها می افتد.

سپس از چسب مخصوص برای محکم نمودن صدف ناخن ها استفاده کرده و از اسپری فیکس کننده استفاده می کنند. کاشت ناخن قالبی برای افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند ، مناسب نیست زیرا در این نوع کاشت ناخن باید تمام ناخن های دو دست یک شکل باشند . فلای آن تنها روشی است که در حال حاضر احتیاجی به سوهان کشی ندارد و تنها از یک درایر یا اسپری برای خشک و محکم کردن کار استفاده می‌شود. ابتدا از یک بیس برای پایه کار و پمپاژ پودر پینک یا کیلیر استفاده و در نهایت برای محکم کردن کار از تاپ کات یا فینیشینگ استفاده می‌شود.