دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سنگین و سبک مخصوص پاکسازی و جوانسازی-رژ دونی

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس دارای 6 عدد سری و 1 عدد ماسک LED می باشد. این سری ها عبارتند از چکش سرد ، پاک کننده صورت آکواپیل ، اتوی صورت ، سری اولتراسوند ، اسپری هیدراته پوست ، میکرو جریان یا آر اف مولتی پولار . همچنین این روش درمانی باعث افزایش فیبر کلاژن، منقبض شدن عروق خونی برای سفت شدن و تسکین پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی، کاهش چین و چروک و قرمزی پوست می شود. روش هیدروفیشیال پوست بر روی منافذ آشکار و خطوط ظریف پوستی تأثیر فوری دارد. در نهایت هیدروفیشیال باعث افزایش طراوت و شادابی و همچنین روشن و درخشان‌تر شدن پوست می‌شود.

هیدرودرم (هیدروفیشیال) از یک روش مکش مارپیچ استفاده می‌کند که آلودگی‌ها را از بین برده و با باز کردن منافذ سرم را به لایه‌های عمیق آن رسوخ می‌دهد. این روند درمانی بدون درد که در مطب پزشک انجام می‌شود نتایجی فوری و بلندمدت را برای همه انواع پوست‌ها در بر داشته و دوره نقاهت نیز ندارد. گرچه برخی افراد سفتی و سرخی را برای حدود یک ساعت تجربه می‌کنند اما با پیگیری کردن این درمان خواهید فهمید که عوارض جانبی و خطرات آن در کمترین حالت ممکن است.

  • درمان با استفاده از فن آوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند.
  • میکرودرم ابریژن، قابل استفاده برای پوست های معمولی یا حساس، یا پوست با جوش، کومدو، آکنه و غیره.
  • همچنین این روش درمانی باعث افزایش فیبر کلاژن، منقبض شدن عروق خونی برای سفت شدن و تسکین پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی، کاهش چین و چروک و قرمزی پوست می شود.
  • نور قرمز، باعث افزایش گردش خون و تحریک کلاژن سازی می شود کلاژن، برای بهبود بافت پوست بسیار مفید و ضروری است که همین باعث حذف چین و چروک های پوست، روشن شدن پوست، سفت شدن و زیبایی پوست صورت می شود.
  • دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره با موتور سنگین ساخت کشور کره جنوبی می باشد.

هیدرودرم که نام دیگر هیدروفیشیال است گاها با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می شود چون این دو دستگاه و دو درمان شباهت های زیادی باهم دارند. این روش نیز مانند میکرونیدلینگ یک روش درمانی تهاجمی است با این تفاوت که به جای سوزن های ریز از یک ابزار ساینده برای برداشتن لایه بیرونی پوست استفاده می‌شود و با تزریق سرمی خاص، هدف رسیدن به پوستی نرمتر و یکدست تر حاصل می شود. دسته ار اف دو قطبی یا ار اف رادیو فرکانسی هیدروفیشیال جهت جوانسازی بهبود سلولها و فعال کردن سلولسازی و افزایش گردش خون و افزایش کلاژن سازی . ویژگی های دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره 8 دستگاه درمانی پر کاربرد مختلف در یک دستگاه با کارایی های مختلف تحریک کلاژن سازی اکسیژن رسانی به سلول های پوست با دستگاه اسپری ایربراش درما اف یا همان اولتراسونیک(1 تا 3…

هیدروفیشیال چگونه انجام می شود؟

RADIO FREQUENCY فرکانس رادیو همچنین به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تهیه درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. حتی افراد سالم و فعال سرانجام علائم پیری را بر چهره خود نشان می دهند. در نهایت سرم‌ها و لوسیون‌های حاوی آنتی اکسیدان‌، هیالورونیک اسید، مواد مغذی و مواد ضد چروک به عمق منافذ پوست تزریق می‌گردد. بهتر است بدانید تکنولوژی هیدروفیشیال از برس به جای کریستال استفاده می‌شود و می‌توان برای استحکام بخشیدن و انعطاف‌پذیری پوست اطراف چشم و دور لب‌ها نیز از آن استفاده کرد. در مجموع همه این چهار مرحله هیدروفیشیال دست به دست هم داده و به پوست فرد شادابی و زیبایی می‌بخشند.

دستگاه هیدروفیشیال۷، ۸ و ۹ کاره مخصوص پاکسازی و جوانسازی پوست کد T143

در ادامه به معرفی چند نمونه از مهم ترین دستگاه های هیدروفیشیال می پردازیم. اطلاعات تکمیلی راجع به هر محصول را می توانید با مراجعه به صفحه محصول مورد نظر در بخش فروشگاه نوآوران سلامت بیابید. از مهم ترین مزایای هیدروفیشیال این است که هیدروفیشیال یک روش کاملا غیر تهاجمی و ایمن می باشد. همچنین تمامی افراد در گروه های سنی مختلف می توانند از این روش بهره مند گردند. حتی افرادی یا بیماری های پوستی نظیر پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی نوین بهره مند گردند.

از سوی دیگر می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای افرادی که دارای پوست‌های بسیار حساسی هستند استفاده نمود و همچنین برای کسانی که به رزاشیا مبتلا بوده و دارای پوستی خشک هستند، توصیه می‌شود. لایه‌برداری شیمیایی برای بیمارانی که دارای چین و چروک، پیری پوست و دیگر مشکلات پوستی هستند و پوستی حساس، تیره و مشکل‌دار ندارند خوب است. کسانی که پوستی حساس دارند و دارای مشکلات پوستی نظیر اگزما، التهاب پوست (درماتیت)، رزاشیا، پسوريازيس و … هستند نباید از روش لایه‌برداری شیمیایی برای درمان استفاده کنند. در روش هیدرودرمی از قدرت آب برای از بین بردن ناخالصی های پوست استفاده می کند.

شرکت ایلیاطب تابان با ارائه بهترین شرایط خرید و مناسب ترین قیمت همواره به اسکین تراپیست ها این اطمینان را می دهد که بتوانند محصول باکیفیت و مرغوب را با بهترین قیمت برای مطب و کلینیک خود تهیه کنند. امروزه متقضیان لایه برداری و جوانسازی صورت در کشور عزیزمان روز به روز در حال بیشتر شدن است ، دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره می تواند انتخاب بسیار عالی برای شروع یک حرفه و کار پردرآمد و پرسود باشد. هیدروفیشیال برای تمامی انواع پوست از جمله پوست نازک و پیر، پوست خشک یا پوست چرب مناسب است. حتی حساس ترین انواع پوست هم به آسانی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند. سایر بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند.

روش ها و دستگاه های زیادی برای جوانسازی پوست در دسترس هستند که هر مدام مزایا، معایب و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. استفاده از این دستگاه معمولا در سالن های زیبایی که خدمات پوستی هم ارائه می دهند و همینطور مراکز اسکینکر و فیشال کاربرد دارد چون با یک دستگاه در واقع شما شش عمل مراقبتی و زیبایی پوست را یکجا خواهید داشت. BIO باعث بهبود و ترقی بخشیدن به حالت طبیعی پوست صورت ، که دارای خاصیت استحکام برای شل شدن پوست است ، می دهد تا به هدف تقویت زیبایی برسد. اسپری یا جوش شیرین Hydro Oxygen Jet Spray یا محصول آرایشی را می توان درون بطری استیل ضدزنگ پر کرد.

توجه داشته باشید افراد دارای پوستی حساس یا دارای پوستی خشک، نازک، چرب، سالخورده و دیگر موارد را دارند با استفاده از این تکنیک به راحتی می‌توان روند پیری پوست را کندتر کرد.هیدروفیشیال باعث درخشندگی پوست می‌شود. که نتایج کلی استفاده از رادیو فرکانسی این است که پوست آن ناحیه که مورد استفاده از هندپیس RF دستگاه قرار گرفته لیفت می شود و چین و چروک ها کاهش می یابد پس ار اف یعنی لیفت صورت و خداحافظی با چین و چروک ها. ماسک ال ای دی دستگاه هیدروفیشیال ۷ نیوفیسنورهایی با طول موج های مختلف به لایه های عمقی مختلف نفوذ می کنند و بازسازی سلول ها و کلاژن را تسریع می کنند تا مشکلات مختلف پوستی را حل کرده و به جوانسازی پوست کمک کنند. قیمت دستگاه آکواجت و هزینه هیدروفیشیال دو بحث کاملا جدا از هم هستند که نیاز است شما به این تفاوت آگاه باشید.