کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت + نکات اصلی

برای چشم های درشت نیز خط چشم پهن و تیره بسیار مناسب است. برای یک آرایش روزمره و زیبا از رنگ های روشن مثل گل بهی، صورتی و قهوه ای روشن استفاده کنید. برای آرایش چشم های خود می توانید از دو رنگ سایه استفاده کنید.

  • مدل‌های مختلفی آرایش صورت وجود دارد که هرکدام ترفندهای خاص خود را دارند.
  • برای چشم های نزدیک به هم ، خط چشم را از ابتدای چشمتان آغاز نکنید اما تا انتهای چشم خط چشم را بکشید.
  • معمولا از برس های پهن تر برای گونه ها و مدل های براق آنها برای چشم استفاده میکنند.
  • در غیر این صورت ممکن است پوست شما خاکستری رنگ به نظر برسد.

با استفاده از مداد لب سفید قسمت های وسط لب بالا و پایین را بپوشانید. با سایه بالای پلک خود را بپوشانید تا چین و چروک های پشت چشم شما دیده نشود. اگر دارای این رنگ چشم هستید و بدنبال یک رنگ لطیف و زیبا هستید، از مشتقات رنگ نارنجی ، سایه ی قرمز یا بنفش استفاده کنید. اگر دارای رنگ چشم سبز هستید ، بنفش روشن،بژ ، قهوه ای و خاکستری را امتحان کنید . در امتداد این سایه ، سایه ای با رنگ تیره تر با ضخامت بیشتر بکشید.

رنگ صورتی نیز با رنگ چشم قهوه ای تیره و خط چشم تیره ظاهر عالی خواهد داشت. سایه خاکستری/ نقره ای می توانند آرایش چشمی زیبا با ظاهر دراماتیکی ایجاد کنند. بالای این خط را سایه با رنگ متوسط بزنید تا از انتهای چشم فراتر رفته و حالت گردی به چشم بدهد.

توجه نمایید که حتما به اطراف بینی ، زیر ابرو و نزدیک خط رشد مو و چانه کرم بمالید. اگر دوست دارید آرایش چشم جذاب و بولدی با سایه‌های متنوع داشته باشید، باید از یک رنگ ملایم برای رژتان استفاده کنید تا مخاطب به چشم‌های شما جذب شود. اما همان طور که گفتیم، کانتورینگ و هایلایت و رژگونه کاملا به فرم صورت شما بستگی دارند و در آموزش آرایش صورت مهم است که این مراحل را با توجه به فرم صورت‌تان انجام دهید. برای انجام کارهای روزمره و برنامه مراقبت از پوست خود کوشا باشید و در صورت امکان به طور منظم آن ها را انجام دهید. این کار تفاوت زیادی در بافت پوست شما ایجاد می کند و بهترین پایه را برای آرایش ایجاد می کند. حداقل برای 3 بار در ماه قبل از عروسی این کار را در برنامه خود بگنجانید تا پوست صورت شما روشن و سفت شود.

بهترین درمان برای افتادگی پوست

اگر از اول مقدار زیادی از مواد آرایشی روی صورت خود جمع کنید چهره شما رنگ واقعی به خود نخواهد گرفت و اغراق آمیز خواهد بود. هدف از کشیدن خط لب مشخص کردن محیط لب‌هایتان نیست، هدف فرم دهی و برجسته کردن لب‌هاست. برای داشتن یک خط لب خوب باید از یک خط لب یک یا دو درجه تیره‌تر از رژ خود استفاده کنید. آن را روی مرز شروع شدن لب‌هایتان بکشید و آن را تا داخل لب خود ادامه دهید.

۳. بعد از خط لب، نوبت استفاده از رژ لب است.

شناختن نوع پوستتان برای زمانی که قصد دارید لوازم آرایشی بخرید خیلی مهم است و همیشه سعی کنید لوازم آرایشی مناسب با نوع پوست خود تهیه کنید. برای زیباتر دیده شدن آرایش لب‌ها می‌توانید قبل از استفاده از رژلب، لب خود را به کمک کرم ویتامین E کمی چرب کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب از بین برود. در صورتیکه می‌خواهید آرایش لبتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید قبل از انجام آرایش لب کمی پودر به لب‌های خود بزنید. توصیه می‌شود از رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی متضاد با رنگ پوستتان نیز استفاده نکنید. یکی از چیزهایی که می‌تواند تعیین کند شما در آرایش صورت خود چقدر مهارت دارید استفاده به‌اندازه از مواد آرایشی است.

طریقه به کارگیری وکس مرواریدی

اگر این کار را انجام ندهید قطعا با پوسته پوسته شدن پوست صورتتان مواجه می شوید و این مورد اصلا جلوه خوشایندی در آرایش شما نخواهد داشت. به همین دلیل استفاده از انواعماسک صورتبسیار مفید خواهد بود. آرایش کردن یکی از کارهایی است که هر خانمی باید آن را با اصول و قواعد فرا بگیرد و چهره خود را به زیباترین نحو ممکن آرایش کند. در این مقاله قصد داریم تا نحوه آرایش صورت را با تمام نکات مهم برای شما عنوان کنیم تا بتوانید به زیبایی چهره تان را آرایش کنید.

بسته به سلیقه خود، می‌توانید مژه‌هایتان را پرتر، ضخیم‌تر، بلندتر یا تیره‌تر نشان دهید. البته باید توجه کنید که ریملی با فرمولاسیون مناسب تهیه کنید. امروزه نیز آرایش به عنوان یک اصل و امری روزمره برای همه مطرح شده و از آن علاوه بر زیبایی چهره، جهت پوشاندن عیبهای صورت نیز استفاده می‌کنند. برخلاف تصور عمومی، آرایش صورت برای تغییر چهره فرد و پنهان کردن خود واقعی او نیست، در حقیقت از انواع مدل آرایش صورت جهت برجسته سازی زیباییهای واقعی استفاده می‌شود.