Nivea پاور لیگ گیمینگ را برای راه اندازی مجدد انجمن بازی زنان در خاورمیانه منصوب می کند


چه؟ Nivea متعلق به Beiersdorf، Power League Gaming (PLG) را به ،وان آژانس بازی منصوب کرده است تا جامعه بازی های ،نه خود را در خاورمیانه به نام Girls Got Game (GGG) در رسانه های اجتماعی راه اندازی کند.

جزئیات گفته می شود که این انجمن فضای امنی برای گیمرهای زن برای ارتباط و همکاری است، با هدف Nivea راه اندازی یک پلتفرم اختصاصی برای اشتراک گذاری داستان های آنها و همچنین کمک به آنها برای غلبه بر چالش های اجتماعی که با آنها روبرو هستند.

این پلتفرم پخش‌های هفتگی و مسابقات و همچنین نکات مراقبت از پوست برای ،ن خواهد داشت. این طرح آزمایشی 95 درصد احساسات مثبت از مخاطبان هدف دریافت کرد و به 15 میلیون زن در سال 2021 در ،ستان سعودی و امارات رسید.

چرا؟ Sagun Verma – مدیر بازاریابی MENA Nivea، گفت: “ما دوست داریم ببینیم که محصولات Nivea به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند و زندگی مصرف کنندگان را روزانه در سراسر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا لمس می کنند. ارزش های برند ما از مراقبت و اعتماد در محصولات ما، سازمان ما، و همچنین در سراسر فعال سازی در بازارهای ما منع، می شود. توانمندسازی ،ن یکی از تمرکزهای کلیدی این برند است، به ویژه توانمندسازی گیمرهای زن در منطقه.

“آنها یک جامعه در حال رشد هستند و با پلتفرم دیجیتالی ما، Girls Got Game، هدف ما حمایت از آنها در هنگام مواجهه با چالش هایی مانند آزار و اذیت سایبری است. Nivea به ایجاد آگاهی در مورد این چالش ها اعتقاد دارد و با انجام این کار می خواهیم از گیمرهای زن حمایت کنیم تا سرگرمی ها و حرفه خود را بدون محدودیت دنبال کنند.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/nivea-appoints-power-league-gaming-to-relaunch-female-gaming-community-in-middle-east/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با