Moon Juice، یک برند مراقبت از پوست و خوراکی مبتنی بر سازگاری زا، در حال ورود به فروشگاههای Ulta Beauty در سراسر کشور و در ulta.com است.
خط مکملهای این برند به،وان بخشی از Ulta Beauty’s The Wellness S،p، ابتکاری که این برند در سال 2021 برای قهرم، محصولات در سراسر رده، در 775 درب ،دهفروشی آغاز کرد، ارائه خواهد شد. اس، مراقبت از پوست این برند نیز به ،وان بخشی از ابتکار زیبایی آگاهانه Ulta Beauty در بیش از 1300 در در دسترس خواهد بود.
الیزابت اشمون، رئیس مون جویس، گفت: “با توجه به تمرکز Ulta بر سلامتی و زیبایی آگاهانه، این یک ابتکار بسیار استراتژیک است و با دیدن حمایت های ارشدی که آنها در اطراف آن دارند، احساس می کنیم که ما از اینکه بخشی از آن نباشیم، غافل می شویم.”
این برند 13 مکمل و اس، مراقبت از پوست را به ulta.com میآورد تا در آینده پیشنهادات خود را گسترش دهد.
پنی کوی، معاون بازرگ، در Ulta Beauty گفت: «ما از اینکه امسال مکملهای آب ماه، مواد خوراکی و مراقبت از پوست را برای مهمانان Ulta Beauty بیاوریم، هیجانزده هستیم. “در حالی که ما به گسترش خدمات سلامتی خود ادامه می دهیم، محصولات مون جویس افزودنی عالی به مجموعه ما هستند و به مهمانان کمک می کنند تا از درون و بیرون بهترین احساس و ظاهر خود را داشته باشند.”
این برند مستقر در کالیفرنیا از سال 2017 در Sep،ra در دسترس بوده و با گسترش ،ده فروشی ادامه داده است. این برند را میتوان در ،دهفروشهایی مانند Nordstrom، Free People، Urban Outfitters و Anthropologie نیز یافت. در مورد فکر ، به ،ده فروشی آینده، اشمون گفت که این برند بر روی عرضه Ulta Beauty متمرکز شده است.
اشمون گفت: «کار ما واقعاً فقط به دست آوردن مشتریان جدید است و مطمئناً فکر میکنم این ردپا به ما اجازه میدهد این کار را انجام دهیم. «البته ممکن است ،دهفروشان کوچکی وجود داشته باشند که به قدری کاملاً هماهنگ باشند که ما مطمئناً به دنبال راهاندازی Moon Juice باشیم، اما تمرکز ما فراتر از Ulta نیست.»
در ارتباط با این پرتاب، مون جویس اخیراً مشاور داریا برک را نیز به هیئت مدیره خود دعوت کرد، زیرا به گسترش تجارت ادامه می دهد.
راهاندازی این برند در Ulta Beauty فرصتی هیجانانگیز برای ارتقای بیشتر اقتدار Moon Juice در سلامتی و ارائه استانداردهای بالاتر به The Wellness S،p است. مون جویس پیشگام در سلامتی بوده است و این گسترش آن را در دسترستر میکند و به مردم این امکان را میدهد تا در هر کجا که در سفر سلامتی خود هستند، برند را کشف کنند.
با در دسترستر ، Moon Juice، اشمون همچنین گفت که انتظار دارند بیش از همیشه به مخاطبان Gen Z دسترسی پیدا کنند، زیرا Ulta Beauty در بین مصرفکنندگان جوانتر موقعیت خوبی دارد.
اشمون اشاره کرد که با عرضه به Ulta Beauty، این برند عمدتاً مستقیم به مصرف کننده توانسته رویکرد همه کاناله خود را کامل کند. انتظار می رود این برند تا سال آینده تجارت عمده فروشی شخص ثالث خود را بیش از دو برابر کند.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/moon-juice-launches-at-ulta-beauty-1235461336/