لیست قیمت رژ جامد 4 آذر ایمالز

البته در خرید اینترنتی از سایت روژا اصلاً نگران نباشید چرا‌که میتونید از کارشناسان روژا کمک گرفته و انتخابی مناسب داشته باشید و بهترین خریدتون رو تجربه کنید. ماندگاری بالای رژ لب ها به خصوص برای استفاده در مهمانی اهمیت زیادی دارد و بهترین برندهای ایران و بین المللی چنین محصولی را در فهرست تولیداتشان دارند. می توانید بهترین رژ لب های ۲۴ ساعته را با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه فرمایید. این نوع از رژ لب ها در شکل جامد، مایع، مدادی و… تولید و به فروش رسیده اند.

اولین رژ توسط یک دانشمند عرب به نام ابولکاسی اختراع شد اما گرلن نخستین شرکتی بود که موفق شد تا به صورت تجاری اقدام به تولید رژ لب نماید. این کمپانی فرانسوی رژهای خود را به وسیله موم طبیعی زنبور عسل و روغن کرچک تولید کرد که این محصول مورد استقبال بسیاری از خانم ها نیز قرار گرفت. اگر از من بپرسید، بهترین روش برای تست رنگ رژ لب است تا ببیند آیا چهره شما با چهره شما مطابقت دارد یا خیر. • استفاده زیاد از رژ لب باعث خشکی لب‌های شما می‌شود، پس حتما از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید.

  • بنابراین خرید رژ لب پالتی برای بسیاری انتخابی مقرون به صرفه خواهد بود.
  • بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه.
  • این رژ لب جامد در رنگ هایی بسیار متنوع و کاربردی برای تمام سلیقه ها ارائه شده است.
  • این محصول آرایشی دارای بافت سبک، نرم و مات بوده و بدون ایجاد حس چسبندگی، از بروز هرگونه ترک خوردگی و پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌نماید.
  • امروزه با توجه به پیشرفت صنعت تولید محصولات آرایشی و افزایش سطح آگاهی مردم، می‌دانیم سرب یکی از مواد مضر موجود در رژ لب هاست که از عوامل ایجاد سرطان می‌باشد و برای بدن بسیار مضر است.

رژ لب های مایع نیز دارای بافت مایع هستند که با اپلیکاتور مخصوص خود می شود از آنها استفاده کرد. بسیاری از رژ لب ها حاوی سرب هستند ، که بسیار مضر است و باعث صدمات جبران ناپذیری می شود. برخی از آنها باعث آلرژی ، تحریک پوست لب ها و پوست اطراف لب می شوند. برخی مواد شیمیایی مضر و فلزات سنگین موجود در آن نیز می توانند باعث سرطان شوند.

رژ لب کیکو میلانو هالیدی جمز لاکچری ۰۸

دقت داشته باشید که هرچه مرغوبیت موم استفاده شه بیشتر باشد قیمت رژ لب مایع بالاتر می رود. اما در کنار سادگی و راحتی استفاده از این محصول آرایشی پر طرفدار، نباید از ویژگی مهم آن که یکی از دلایل اصلی خرید رژ لب جامد توسط قشر متنوعی از افراد است چشم پوشی کرد. رژ لب‌های جامد نیز با داشتن رنگدانه‌های قوی به راحتی بر روی پوست لب پخش می‌شود و ماندگاری مناسبی نیز دارند. برند فرانسوی لورال در تولید و توزیع باکیفیت ترین لوازم آرایشی شهرت دارد. اما تنوع رنگ‌ها و مدل‌های مختلف این برند اهمیت بیشتری در جلب توجه خانم‌ها دارد.

رژ لب این لی مدل LadyLike 640

یکی دیگر از ویژگی های برتر این رژ، ترکیبات مرطوب کننده آن است که بدون هر گونه مواد حساسیت زا مانند پارابن به لب ها جلوه ای زیبا را هدیه می دهد. رژ لب مدادی یکی دیگر از محصولات آرایشی تخصصی برند ام ان دی است که در 24 رنگ تولید و عرضه می‌گردد. این محصول دارای رنگدانه‌های قوی و با کیفیتی بوده که با پوشش‌دهی فوق‌العاده، ظاهری یکدست و جذاب را به لبهای شما داده و موجب حفظ رطوبت لب‌ها می‌شود. این محصول آرایشی دارای بافت سبک، نرم و مات بوده و بدون ایجاد حس چسبندگی، از بروز هرگونه ترک خوردگی و پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌نماید. تنوع بالای رنگ‌بندی رژ لب مدادی ام ان دی با هر سبک و سلیقه آرایشی مطابقت داشته و جذابیت شما را دوچندان خواهد کرد.

در حال حاضر رژ لب در همه رنگ‌ها و بافت‌ها به صورت گسترده یافت می‌شود و برای هر سلیقه و استایلی می‌توان رژ لبی خاص را در نظر گرفت. استفاده از رژ لب می تواند به طرز چشمگیری حتی بر روی حالات روحی شما نیز تاثیر بگذارد و باعث شود احساس جذابیت، حرفه‌ای بودن و خلاق بودن داشته باشید. افرادی که دارای چهره گندمی و سبزه هستند می توانند چهره خود را با رژهای مسی، قهوه ای و آجری جذاب تر سازند.

رژلب جامد پرکاربردترین نوع رژ لب است و به آسانی می توان از آن استفاده کرد. برند استی لادر با بیش از 70 سال سابقه برای زیبایی خانم‌ها محصولاتی از جمله رژ لب تولید و توزیع کرده است. این برند با بیشترین تنوع رنگ رژ لب توانسته مشتریان بسیاری داشته باشد.

شما در زمان خرید رژ لب با تنوع بسیار زیادی از رنگ ها مواجه می شوید که به کمک هر کدام از آن می توانید جلوه ای متمایز به چهره خود دهید. این تنوع رنگی بسیار بالا در زمان خرید رژ لب گاها می تواند گیج کننده باشد. اما اگر به رنگ پوست و نوع آرایش دلخواه خود دقت کنید، خرید رژ لب به یکی از لذت بخش ترین روتین های زندگی شما تبدیل می شود. ما در رگا شاپ انواع مختلف رژ لب‌ها را در رنگ‌های جذاب و از برندهای معتبر خارجی و ایرانی، با مناسب ترین قیمت ارائه می‌دهیم. از آنجایی که ممکن است خرید آنلاین رژ لب برای بسیاری افراد سخت باشد، شما می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و رنگ مورد نظر خود را با مشورت کارشناسان انتخاب کنید. از لحاظ فینیش نهایی برخی از رژ لب‌ها چه جامد و چه مایع، مات هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار