کرم پودر دائم BB Glow و عوارض آن دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو و زیبایی در اصفهان

از مزایای دیگر، تغییر رنگ پوست است که باعث می‌شود شما از رنگ پوست دلخواهتان گاه روشن تر یا تیره کردن لذت ببرید . با استفاده از میکرونیدلینگ یکی از پیشرفته ترین روشهای جوانسازی پوست می باشد که شما را به مدت طولانی از استفاده کردن از کرم پودر بی نیاز می کند. برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند و همچنین برای بهبود پوست و مبارزه با مشکلات پوستی و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیر شدن نیز توصیه می شود. ال ای دی سبز دارای خاصیت آرام بخش است و در کاهش ملاسما و سایر تغییر رنگ پوست موثر است. تحقیقات نشان داده که این نور ملانوسین ها را هدف قرار داده که تا جلوی حرکت ملانین اضافی به سطح پوست و شکستن خوشه های رنگ را بگیرد. زخم، خونریزی، ایجاد گوشت اضافه و … از دیگر عوارض کرم پودر دائم هستند.

  • چگونه؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با روش کرم پودر دائم، مزایا و معایب آن آشنا شوید.
  • درمان ژل کاربکسیل یک فن آوری جدید برای اصلاح و ضد پیری پوست است .
  • البته اگر در مواردی فشار دست زیاد باشد و سوزن بیش از حد معمول وارد پوست شود، می تواند مشکل ساز گردد.
  • این تکنیک با استفاده از روش میکرو‌نیدلینگ همراه با سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی را به زیر پوست تزریق می‌کند.
  • در این روش در واقع از تکنیک میکرو‌نیدلینگ استفاده می‌شود تا کرم پودر توسط سوزن‌های نازک به زیر پوست تزریق شود.

کرم پودر دائم در سال ۲۰۱۴ انقلاب بزرگی در صنعت آرایش و زیبایی به وجود آورد. در این روش از تکنیک میکرونیدلینگ استفاده می‌شود و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند. برای از بین بردن تیرگی یا روشنی پوست است که دوامی بالا دارد و طول درمان خاصی ندارد.

روش های جوانسازی صورت

این تکنیک که با نام BB glow نیز شناخته می‌شود آخرین‌ ترند زیبایی و آرایشی است که در حال حاضر محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده است. به عبارت ساده این یک کرم آرایشی نیمه ماندگار برای پوست است که شما را از کرم پودرهای روزانه بی‌نیاز می‌کند. یکی از خطرناک‌ترین عوارض کرم پودر دائم این است که بدنتان با رنگ‌ها مانند یک جسم خارجی برخورد کند و به آن‌ها واکنش نشان دهد. در این حالت شما شاهد درد، خون‌ریزی و تاول‌های بزرگ و برجسته‌ای خواهید بود که عواقب جبران ناپذیری دارد. حالا که می‌دانید کرم پودر دائم پوست چیست و چه مزایایی دارد، باید بگوییم این روش معایبی هم دارد که ممکن است پوستتان را دچار مشکلات جدی کند.

کرم پودر دائم یا مزووایت ، یکی از تکنیک های جدید و پیشرفته برای جوانسازی پوست هست که در اون با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ ، کرم پودر به زیر پوست تزریق میشه و برای چند ماه نیازی به استفاده از کرم پودر ندارین . این تکنیک برای هر جنس پوستی حتی پوست های حساس هم قابل استفاده است . در واقع کرم پودر دائم برای ایجاد رنگ یکنواخت و زیبا و همچنین یکدست کردن و پوششی برای عیوب پوست مورد استفاده قرار می گیرد. کرم پودرها در تنوع های مختلفی تولید و در دسترس عموم قرار می‌گیرد. اصولاً از کرم پودرها در جهت برطرف کردن عیوب پوست صورت استفاده میشود.

همه چیزهایی که باید از کرم پودر دائم بدانید

روش میکرونیدلینگ در تزریق کرم پودر دائمی استفاده می‌شود که به کمک سوزن‌های ریز نانو رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شود. از آنجایی که این تزریق فقط در لایه‌های سطحی پوست انجام می‌شود، خونریزی رخ نمی‌دهد. ماندگاری مزووایت یا کرم پودر دائمی نیز بین هشت ماه تا یکسال می باشد. دقیقا مانند تکنیک میکرونیدلینگ کارتریج و سرم روی پوست کشیده می شود.

پس از جذب، درمان دیگری با ویتامین E با یک ابزار غلتکی مجهز به سوزن‌های کوچک انجام می‌شود که پوست را تحریک می‌کند و گلبول‌های قرمز خون را تشویق می‌کند تا به سطح بیایند. سپس یک ماسک خنک کننده ویتامین C روی پوست مالیده می شود و پس از قرار گرفتن، ماسک لایه برداری می شود و از سرم ویتامین E و مرطوب کننده استفاده می شود. مزووایت با افزایش رشد و تجدید سلول در لایه زیرپوستی پوست عمل می کند. هدف درمان با تزریق یک سرم عمیق در پوست با استفاده از سوزن‌های میکرو، افزایش کلاژن و الاستین در بافت پوست بدون نیاز به انجام روش‌های سنتی مزوتراپی و تزریق است.

استراتوم اسپینوس _ این ضخیم ترین لایه اپی درم است و سلول های این قسمت حالتی شاخ دار دارند. ساخت کراتین در این قسمت صورت میگیردو حاوی کراتینوسیت های تازه که پروتئین های تقویت شده هستند می باشد . همینطور حاوی سلول های لانگرهانس است که از عفونت جلوگیری میکنند .این لایه تا حدی مسئول استحکام و انعطاف پذیری پوست است . این روش برای کسانی که از سوختگی و جراحت رنج می برند و همچنین ورزشکاران بسیار مفید است. لایه فوقانی اپیدرم، لایه زیر اپیدرم درم و لایه سوم و عمیق ترین لایه زیر پوست است. پس از انجام این کار بین ۱ تا ۲ روز از حمام کردن، شنا و … پرهیز نمایید.

که علاوه بر تزریق رنگدانه به زیر پوست به کلاژن سازی و الاستین سازی پوست نیز کمک می نماید. کرم پودر دائم یا مزووایت تکنیکی برای جوانسازی پوست هست که مواد رنگی طبیعی رو به زیر پوست تزریق کرده و برای چند ماه شما رو از استفاده از کرم پودر بی نیاز میکنه . این تکنیک منافذ پوست رو نمیبنده و به پوست اجازه میده تا تنفس داشته باشه . همانطور که میدانید کرم پودرها از طریق تزریق به زیر پوست وارد شده و سپس متخصص پوست با ماساژ دادن پوست کرم پودر وارد شده را در زیر پوست پخش می نماید و موجب می گردد تا رنگ پوست و مدتی معین تغییر رنگ داشته باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار