P&G انتظارات وال استریت را شکست داد، در انتظار بازگشت خرده فروشی سفر – WWD


Procter & Gamble انتظارات وال استریت را در خطوط بالا و پایین ش،ت داد، اما سود تا حدی با افزایش قیمت تقویت شد و هنوز شاهد بهبودی در ،ده فروشی مسافرتی نیست که امیدوار بود.

این غول کالاهای مصرفی فروش خالص سه ماهه سوم سال مالی 2023 را 20.1 میلیارد دلار گزارش کرد که نسبت به سال قبل 4 درصد افزایش داشت. تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی Factset 19.3 میلیارد دلار پیش‌بینی ،د.

فروش ارگ،ک، بدون تاثیرات ارز خارجی و تملک و واگذاری، 7 درصد افزایش یافت.

سود خالص هر سهم 1.37 دلار بود که نسبت به سال قبل 3 درصد افزایش داشت و از انتظارات وال استریت برای 1.32 دلار پیشی گرفت. سود خالص در سه ماهه 3.4 میلیارد دلار بود.

P&G دستورالعمل خود را برای فروش همه جانبه سال مالی 2023 افزایش داد تا تقریباً 1 درصد در مقایسه با سال مالی قبل رشد کند، از محدوده راهنمایی قبلی 1 درصد به داخل خط. چشم انداز خود را برای رشد خالص EPS رقیق در محدوده 4 درصد در مقایسه با 5.81 دلار EPS مالی 2022 حفظ کرد. این شرکت اضافه کرد که انتظار دارد نتایج EPS در انتهای پایین محدوده راهنمایی سال مالی باشد.

با این وجود، آندره شولتن، مدیر ارشد مالی، درباره پس‌زمینه اقتصادی گفت: «ما همچنان با پویایی‌های مصرف‌کننده و کلان بسیار پرنوسان مواجه هستیم. ما همچنین شاهد هزینه های بالای ورودی سال به سال، تورم در زنجیره تامین بالادستی و در عملیات خودمان، باد مخالف ناشی از ارز خارجی، مسائل ژئوپلیتیکی و تورم بالای تاریخی هستیم که بر بودجه مصرف کنندگان تاثیر می گذارد.

فروش خالص زیبایی 3 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و به 3.5 میلیارد دلار رسید. فروش ارگ،ک بخش زیبایی نسبت به سال قبل 7 درصد افزایش یافته است. فروش ارگ،ک مراقبت از مو به دلیل افزایش قیمت، دو رقمی افزایش یافت. فروش محصولات ارگ،ک پوست و مراقبت شخصی به صورت تک رقمی پایین رشد کرد زیرا افزایش قیمت و رشد حجم مبتنی بر نوآوری تا حدی با فروش کمتر SK-II در کانال ،ده فروشی مسافرتی جبران شد.

ما هنوز شاهد بازگشت مصرف کنندگان چینی به ،ده فروشی سفر نیستیم. شولتن در تماسی که برای بحث درباره درآمد داشت، به تحلیلگران گفت که این یک منفی قابل توجه برای ما در تجارت SK-II است.

فروش ارگ،ک بخش نظافت 7 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت زیرا قیمت بالاتر تا حدی با حجم منفی و اثرات ،یبی ناشی از انقباض بازار لوازم خانگی جبران شد. به‌ویژه، تیغ لایه‌بردار جدید آزمایشگاه‌های ژیلت، نوآوری‌های نظافت صمیمی مردانه و ،نه و ارتقاء بسته‌بندی مقوایی را به‌،وان محرک رشد قوی نشان داد.

جان مو،، رئیس هیئت‌مدیره، رئیس‌جمهور و مدیر اجرایی، در پایان گفت: «ما در سه‌ماهه سوم سال مالی 2023 در شرایطی که همچنان یک محیط عملیاتی و هزینه‌ای بسیار دشوار است، نتایج قوی به دست آوردیم.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/pg-earnings-sk-ii-travel-retail-1235624035/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با