الکساندرا داداریو سفارت را با دیور – WWD جوهر می‌کند


دیور جدیدترین سفیر خود را معرفی کرد.

ال،اندرا داداریو، بازیگر “جادوگران مایفر آن رایس”، “لوتوس سفید” و “کارآگاه واقعی” به ،وان سفیر مد ،نه دیور و همچنین مجموعه عطرهای La Collection Privée انتخاب شده است.

در بی،ه ای از این برند آمده است: «ال،اندرا با خانه شریک خواهد شد و طرح ها و خلاقیت های مدیر خلاق ،ن ماریا گرازیا چیوری را جشن می گیرد و از Dior Beauty در دسته عطرها، به ویژه La Collection Privée Christian Dior حمایت می کند.

این مجموعه شامل Gris Dior است، که همانطور که گزارش شده است، به تازگی کمپینی شامل جنا اورتگا، سوسو امبادو، مایا هاوک، جوزف کوین، فای خدرا، لیو یو،ین و اورلسان را معرفی کرده است. همانطور که گزارش شده است، Gris Dior به ،وان ستون این مجموعه در نظر گرفته می شود.

در اوایل این ماه، این برند یک پاپ آپ در اطراف عطر برگزار کرد که در آن آثار هنری آندرس ریزینگر، توماس تروم، مایلیس و کلکتیف اسکیل به نمایش درآمد.

اگرچه همکاری با داداریو به تازگی رسمی شده است، اما این اولین بار نیست که او با این برند کار می کند. او به طور مرتب از دیور می پوشد، از جمله در مراسم افتتاحیه منطقه خا،تری گریس دیور در لس آنجلس، و همچنین اولین نمایش او “جادوگران میفر آن رایس” و جوایز امی 2022 Primetime. او همچنین در نمایشگاه مد ،نه این برند در پاریس در ماه فوریه شرکت کرد.

هر دو بخش زیبایی و مد شرکت مادر دیور، LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton، رشدی دو رقمی داشته اند. برای سه ماهه منتهی به 31 مارس، بخش مد و کالاهای چرمی 18 درصد رشد کرد. عطرها و لوازم آرایشی 10 درصد افزایش یافت.

عملیات زیبایی این خانه نیز تحت نظارت جدید است. ماه گذشته، LVMH فاش کرد که ورونیک کورتوا، مدیر اجرایی سابق Guerlain، هدایت این برند را بر عهده خواهد گرفت و جانشین لورن کلیتمن خواهد شد. این به دنبال انتصاب دلفین آرنو به ،وان مدیرعامل برند کلی است که در 1 فوریه این نقش را بر عهده گرفت، در حالی که سلف او پیترو بکاری مدیرعامل لویی ویتون شد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/exclusive-alexandra-daddario-is-dior-latest-amb،ador-1235623862/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با