کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس متخصص پوست و مو شیراز

از انجاییکه در میکرونیدلینگ پزشکی به قسمت عمیق درم نفوذ میکنیم ، امکان درمان آکنه و سایز زم ها با القای بازسازی پوست ممکن است . با توجه به اینکه این روش باید گفت درباره که در صورت استفاده از مواد باکیفیت و ابزار استریل شده و انجام آن توسط فرد متخصص و آموزش‌دیده، حتی در طولانی‌مدت، ۱۰۰ درصد بی‌خطر است. همه محصولات در محدوده انتشار تدریجی اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا و NCTF ، یک نرم کننده و از 55 ماده منحصر به فرد مورد استفاده در زیبایی درمانی مزوتراپی (درمان پزشکی متشکل از تزریق میکرو داخل پوست) تشکیل شده است. اپیدرم، بیرونی ترین لایه پوست، یک سد ضد آب ایجاد می کند و به رنگ پوست کمک می کند.

باید در نظر داشت که خون می‌تواند بسیاری از بیماری‌های خطرناک همچون هپاتیت، ایدز و … را منتقل کند. بنابراین اگر نظافت رعایت نشود؛ منشأ بسیاری از بیماری‌ها خواهد بود.

اگر عملکرد DNA‌ دچار مشکل شود، چرخه سلولی هم تحت تاثیر قرار گرفته و مختل می‌شود. در دراز مدت برخی ترکیبات موجود در کرم پودر همیشگی مثل دی‌اکسید تیتانیوم که رنگ کرم پودر را به وجود می‌آورد، لکه‌های سیاه و هاله‌های تیره در پوست ایجاد می‌کند. این لکه‌های تیره بعضی مواقع حتی با دستگاه‌های پیشرفته مثل لیزر هم محو نمی‌شود. به همین دلیل، بهتر است قبل از تزریق مزو وایت درباره این موضوع به اندازه کافی تحقیق کنید تا با یک ذهنیت باز در مورد آن تصمیم بگیرید. با کمک سوزن‌های نانو (بسیار ریز) و به روش میکرونیدلینگ، رنگدانه را بدون درد، به پوست تزریق می‌کنند. میکرونیدلینگ روشی برای تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز انجام می‌شود.

  • این نکته را گفتیم تا در برابر افراد ناشی و بدون تخصص بخصوص در برخی سالن‌ها کاملاً احتیاط کنید و فکر نکنید اگر این دارو تزریق شود اثر بهتری در پوست می‌گذارد؛ بنابراین حواستان باشد که در صورت تمایل به استفاده تنها تحت نظر پزشک و به‌صورت موضعی از آن استفاده کنید.
  • تولیدکنندگان این محصول به مصرف‌کننده اطمینان می‌دهند که این محصول عارضه‌ای ندارد، اما بدون شک استفاده طولانی مدت از آن مشکلات زیادی را برای پوست به وجود می‌آورد.
  • و بدون استفاده از محصولات آرایشی معمول حالتی از پیش آرایش شده به پوست دهد.

میزان اعمال فشار بر روی دستگاه جهت ورود کرم پودر دائمی بسیار مهم است. در این صورت امکان ایجاد لکه‌های پوستی، خونریزی، التهاب و … وجود دارد. دلیل دیگری که مهم ترین مشکل این فرآیند درمانی در نظر گرفته می شود ماده اولیه مورد استفاده برای ساخت این رنگدانه های سفید است.

این شرکت حدودا سه سال برای به ثمر رسیدن این محصول تحقیقات انجام داد و در سال 2013 در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی که در کشور استرالیا برگزار می شد از آن رونمایی کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. اگر مزووایت توسط یک متخصص و به درستی انجام شود علاوه بر اینکه کاملا بی خطر است بلکه کمک زیادی به آبرسانی و جوان سازی پوست کرده و با رطوبت رسانی مانع خشکی پوست شده و چین و چروک آن را رفع می کند. با این روش شما از زدن کرم پودر به مدت ۶ تا ۸ ماه بی‌نیاز می‌شوید! اگر دوره‌ی درمان را به طور کامل انجام دهید، پوست شما بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر خواهد شد. کرم پودرها در امان باشند و همیشه لایه ای از کرم پودر دائم را بر روی صورت خود داشته باشند. شما با استفاده از کرم پودر دائم می توانید درآمد سالن زیبایی خود را چندبرابر کنید.

همچنین ماساژ تخلیه لنفاوی برای از بین بردن تمام سموم انجام خواهد شد. سلول های این لایه سیمان بین سلولی تولید کرده که از تبخیر جلوگیری میکند و پوست را مرطوب نگه میدارد . این ضخامت به میزان محافظتی که هر قسمت از بدن نیاز دارد بستگی دارد .

برای داشتن موهای سالم به عدس نیاز دارید !

مقدار هزینه آن بستگی به مواد مصرفی و نوع آن دارد که متخصص برایتان بکار می‌برد. Bb glow میزان 2تا3 درجه پوست شما را از آنچه هست روشن‌تر و شفاف‌تر می‌کند. پیری بیرونی توسط عوامل خارجی مانند سبک زندگی و میزانی که در معرض اشعه آفتاب قرار میگیرد تعیین میشود .

جراح و متخصص زنان و زایمان ، نازایی و جراحی زیبایی زنان

دستگاه میکرو‌پیگمنتیشن باید دارای کارتریج و مواد یکبار مصرف برای هر شخص باشد تا انتقال بیماری‌های پوستی را به حداقل برساند. در حالی که این درمانها به نتایج موقتی می رسند ، به دلیل کاهش هزینه و دوره بهبودی کمتری ، ترجیح داده می شوند. یکی دیگر از مزایایی که بر روی پوست دارد از بین بردن رفع تیرگی های پوست در مناطق مختلف بدن از جمله زیر بغل، زیر چشم، تیرگی زلنو و یا آرنج می باشد. این تکنیک جوانسازی به دلیل درآمد خوبی که دارد در آرایشگاه‌ها و سالنهای ایران به وفور انجام‌می‌شود. بسته به نوع پوستتان که متخصص آن را تعیین‌می‌کند، تعداد جلسات متفاوت است. زمان معمول بین 6 تا8 ماه ماندگاریست، اما بسته به پوستتان تا 10ماه هم می‌تواند باقی‌بماند.

علاوه بر این، سایر رنگدانه های درمانی خواص آبگریز و لیپوفوبیک را با هم ترکیب می کنند. آنها با مواد پرفلوئورو پوشیده شده اند و به آنها مقاومت خوبی در برابر تعریق و سبوم و چسبندگی بهتر روی پوست با ماندگاری طولانی می دهد. آنها تحت تأثیر وجود روغن در نوع روغنی کرم به صورت پودر نیستند و در نتیجه ثبات فرمول پودری شل را حفظ می کنند.رنگدانه های معمولی در گذشته عمدتاً برای رنگ دادن به فرمولاسیون استفاده می شدند. با این حال، با تغییراتی در سطح آنها، آنها همچنین می توانند به ایجاد بافت های حسی جدید کمک کنند. اما معمولاً و عمدتاً تعداد جلساتی که به آن نیاز داریم می‌تواند بین سه تا پنج جلسه در ماه متغیر باشد که ممکن است فاصله بین جلسات از یک ماه تا چند ماه متغیر باشد بهتر است برای انجام این کار با مشاوران ما در دکتر تاتو ایران در تماس باشید تا بتواند شمار به بهترین نحو راهنمایی نمایند.

مراقبت‌های لازم بعد از تزریق کرم پودر دائم؟

این روش علاوه بر صورت، روی نواحی خاصی از بدن مانند آرنج و زانو نیز قابل استفاده است. تزریق کرم پودر دائم به پوست که BB Glow یا مزووایت نیز نامیده می‌شود؛ روشی برای زیبا، روشن و صاف کردن همیشگی پوست است. این روش برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در کشور لهستان ابداع شد و سپس مورد استقبال مردم در کشورهای استرالیا، رومانی و … قرار گرفت. در بالاتر هم گفتیم که فلزات سنگین یکی از ترکیبات کرم پودر دائمی است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار