شرکت سهام خصوصی L Catterton پلت فرم صندوق تاثیر را راه اندازی کرد


چه؟ شرکت سهام خصوصی L Catterton یک پلتفرم سرمایه گذاری تاثیرگذار راه اندازی کرده است که تهمینا حیدر و مایکل او،ی به ،وان شرکا برای رهبری این استراتژی منصوب شده اند.

جزئیات بر اساس یک بی،ه مطبوعاتی، «The Impact Fund با نسل بعدی شرکت‌های مصرف‌کننده ماموریت‌محور شریک خواهد شد و از توانایی نشان‌داده‌شده شرکت برای ایجاد برندهای پیشرو و تعریف‌کننده دسته‌بندی استفاده می‌کند. در پی آن است که هم بازدهی جذاب با تنظیم ریسک و هم پیشرفت قابل توجهی در برابر برخی از مبرم ترین چالش های اجتماعی و زیست محیطی جهان ارائه دهد.

این صندوق با استفاده از منابع و قابلیت‌های گسترده L Catterton برای سرمایه‌گذاری و رشد شرکت‌های مصرف‌کننده با مأموریت‌های متمرکز بر محیط‌زیست، بر ،ب‌وکارهایی تمرکز خواهد کرد که تغییرات آب و هوایی را کاهش می‌دهند، ،‌ها را کاهش می‌دهند و طبیعت را حفظ می‌کنند. از بین بردن نابرابری ها در سلامت، تندرستی و تغذیه.

چرا؟ گفته می شود که صندوق تاثیر با گسترش دسترسی به سیستم مالی و بهبود آموزش و توسعه نیروی کار، اقتصاد فراگیرتری ایجاد می کند.

مایکل چو، مدیر عامل جه، L Catterton، گفت: «از زمان آغاز به کار خود در 33 سال پیش، ما مفت،یم که از بسیاری از بهترین شرکت های مصرف کننده پایدار در ک، خود حمایت می کنیم. ما مطمئن هستیم که اکنون زمان من،ی برای راه‌اندازی یک پلتفرم اختصاصی صندوق تاثیرگذاری است که ما را قادر می‌سازد تا از کارآفرینان و شرکت‌های ماموریت‌محور حمایت کنیم که تاثیر محرک اصلی برند است.

«تهمینا و مایکل تجربه عمیقی در سرمایه‌گذاری مصرف‌کننده و تأثیرگذار به ارمغان می‌آورند، و ما مشتاقانه منتظریم تا با ایجاد این پلتفرم از رهبری آن‌ها استفاده کنیم».


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/private-equity-firm-l-catterton-launches-impact-fund-platform/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با