گارد جدید میکرو اینفلوئنسرهای زیبایی در تعریف مجدد چشم انداز دیجیتال – WWD


هیئت منصفه حضور دارد: چیزهای خوب در واقع در بسته‌های کوچک هستند.

به طور خاص، بسته‌های زیر 100000 دنبال‌کننده، همانطور که با تأثیر رو به رشد میکرو اینفلوئنسرها بر ارزش رسانه‌ای ،ب‌شده برندهای زیبایی، که ارزش پولی اختصاص داده شده به محتوای رسانه‌های اجتماعی و قرار گرفتن در معرض یک برند است، مشهود است.

داده‌های Tribe Dynamics نشان می‌دهد که برای 15 برند برتر زیبایی ایالات متحده در EMV از آگوست 2020 تا ژوئیه 2022، که شامل Charlotte Tilbury، Huda Beauty، Colourpop و Elf Cosmetics می‌شود، میکرو اینفلوئنسرها نسبت به سایر سطوح اینفلوئنسر، بخش بیشتری از EMV را برای هر برند تولید ،د. .

برای درک کامل اهمیت این موضوع، باید به خاطر داشته باشید که حتی پنج سال پیش، در دوران طلایی اینفلوئنسرهای زیبایی یوتیوب، این استایل های آرایشی گروه کوچکی از اینفلوئنسرهای بزرگ بود – جیمز چار،، نیکی دی. جاگر، جفری استار و تاتی وستبروک، چند مورد را نام ببریم – که محتوای آنها بر اینترنت مسلط بود و مخاطب، را در اندازه‌هایی که دیگر در چشم‌انداز زیبایی دیجیتال امروزی دیده نمی‌شوند، تحت سلطه خود قرار داد.

این به این دلیل نیست که مصرف کنندگان کمتر به زیبایی علاقه دارند – بلکه برع، است – بلکه به این دلیل است که مصرف کنندگان شروع به روی آوردن به سمت خالقان خاص یا میکرو اینفلوئنسرها کرده اند که به طور فزاینده ای دنبال کنندگان کوچکی را پرورش می دهند که به اندازه کافی قدرتمند هستند تا در یک فضای اجتماعی پر سر و صدا موج ایجاد کنند. چشم انداز رسانه ای

به دور از اینکه جانشینان م،وی اجداد اینفلوئنسر زیبایی یوتیوب خود باشند، مزیت اصلی میکرو اینفلوئنسرهای رو به رشد امروزی – که ادعا می کنند اینستاگرام و تیک تاک پلتفرم های اصلی خود هستند – جذابیت هدفمند آنهاست.

“[Microinfluencers] مخاطبان هدفمند و ویژه ای دارند که بسیار درگیر هستند و واقعاً با آنچه که در آنجا ارائه می کنند طنین انداز می شوند. آلانا دی،ون، معاون روابط اینفلوئنسرها و رسانه های اجتماعی در آناستازیا بورلی هی،، گفت: به ،وان برندی که می خواهد مورد اعتماد باشد، این بسیار ارزشمند است.

داده های Traackr از ارزیابی نی،ون حمایت می کند. شرکت نرم‌افزار اینفلوئنسر مارکتینگ نرخ تعامل بیش از 1.1 میلیون پست توسط تقریباً 87000 اینفلوئنسر در ایالات متحده را از ژانویه تا آگوست 2022 جمع‌آوری کرد تا مشخص کند کدام لایه تأثیرگذار بیشترین تعامل را ایجاد می‌کند.

Traackr دریافت که نانو اینفلوئنسرها یا آنهایی که کمتر از 10000 فالوور دارند، بالاترین نرخ تعامل را با میانگین 3.35 درصد تعامل دارند، در حالی که اینفلوئنسرها با بین 10000 تا 50000 فالوور میانگین نرخ تعامل 2.7 درصد را به دست آورده اند. مگا اینفلوئنسرها، که این شرکت به ،وان افرادی با 1 تا 5 میلیون دنبال کننده تعریف می کند، میانگین نرخ تعامل 1.44 درصدی دارند.

نی،ون گفت: «میکرو اینفلوئنسرها این سطح از اصالت را دارند که باعث می‌شود احساس کنند همسایه یا عضوی از خانواده هستند – ،ی که می‌تو،د به او اعتماد کنید. “آنها کمک میکنند [Anastasia Beverly Hills] با مخاطب، ارتباط برقرار کنید که در غیر این صورت هرگز به آنها دسترسی نداشتیم.»

Tribe Dynamics گزارش می دهد که از مجموع 1 میلیارد دلار EMV Anastasia Beverly Hills که از آگوست 2020 تا ژوئیه 2022 جمع آوری شده است، 42 درصد توسط میکرو اینفلوئنسرها تولید شده است.

این برند از نظر کل EMV در این دوره پس از Colourpop دوم شد و در مقایسه با Colourpop 1.3 میلیارد دلار درآمد داشت. 38 درصد از این کل توسط میکرو اینفلوئنسرها تامین می‌شد که بیش از سه چهارم از 16900 سازنده محتوا را تشکیل می‌دادند که برند در طول بازه زم، از آنها بهره برد.

به گفته Tribe Dynamics، Rare Beauty سلنا گومز برنامه میکرو اینفلوئنسر خود را با نام Rare Collective کمی بیش از یک سال پیش راه اندازی کرد و از آن زمان تاکنون شاهد افزایش 21 درصدی EMV توسط گروه بوده است.

برترین میکرو اینفلوئنسر Rare Beauty در نیمه اول سال 2022 مروا اسلام بود که 49000 دنبال کننده در پلتفرم اصلی خود ی،ی TikTok دارد و 864900 دلار از 423 میلیون دلار EMV این برند را در این دوره تولید کرد.

آرایشی توسط مروا اسلام، یا @marwa.muah در اینستاگرام و TikTok، که برترین میکرو اینفلوئنسر رانندگی EMV برای Rare Beauty سلنا گومز است.

آرایشی توسط مروا اسلام یا @marwa.muah در اینستاگرام و TikTok.

ع، محترمانه

مانند بسیاری دیگر از تأثیرگذاران زیبایی نوپا، اسلام در طول همه گیری همه گیر شروع به ارسال ویدیوهای آرایشی در رسانه های اجتماعی کرد تا بتواند خستگی ناشی از قرنطینه را جبران کند. تا اینکه در سال 2022، زم، که او شروع به آپلود ویدیوهای آرایشی با الهام از سریال پرطرفدار HBO Max، “Eup،ria” پس از پخش فصل دوم سریال در ژانویه کرد، اکانت های او شروع به افزایش سرعت کرد و برندها شروع به پیشنهاد همکاری ،د.

“من بودم [creating videos] برای سرگرمی، فقط به ،وان راهی برای تمرین چیزی که دوست دارم و از آن در اوقات فراغت خود لذت می برم. نسخه محدود در ماه مارس عرضه می شود.

از آن زمان اسلام با آرایشگر KVD Beauty، Morphe و آرایشگر «Eup،ria»، دونی دیوی، Half Magic، حتی با تعدادی از آنها قراردادهایی را امضا کرده است – که به گفته او میانگین طول آن یک سال است.

در حالی که داستان‌هایی مانند اسلام به طور فزاینده‌ای مرتبط هستند، این بدان م،ا نیست که برندها هنوز از مزایای استفاده از سازندگان بزرگ بهره نمی‌برند: آنها هستند.

سازندگ، مانند میمی چوی که 2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و بیشتر به خاطر آرایش های پیچیده و الهام گرفته از هنر شهرت دارد و کالی لجر که 538000 فالوور در اینستاگرام دارد، پلتفرمی که او آموزش های آرایش تخیلی خود را در آن آپلود می کند. طبق گزارش Tribe Dynamics، در حال حاضر اینفلوئنسرهای برتر رانندگی EMV در NYX Professional Makeup و Charlotte Tilbury هستند.

آناستازیا بورلی هی، و کالورپاپ نیز ادعا می‌کنند که مگا اینفلوئنسرها به‌،وان مجموعاً سازنده‌ترین سازندگان EMV هستند، اگرچه در مقایسه با تأثیر آن‌ها از سال 2016 تا 2017، قبل از اینکه میکرو اینفلوئنسرها به شدت وارد بازی شوند، مگا اینفلوئنسرها در حال تولید ،ری از EMV گروه یک بار پیشتاز نیزه بود.

بالاترین EMV که یک اینفلوئنسر برای یک برند زیبایی از آگوست 2020 تا ژوئیه 2022 رانندگی کرده است، 18.8 میلیون دلار بوده است که توسط دانسا میریکز، هنرمند آرایشی و بنیانگذار برند، برای Morphe تولید شده است.

اگرچه قابل توجه است، اما به طور قابل توجهی کمتر از 32 میلیون دلار EMV است که توسط اینفلوئنسر برتر Morphe از سال 2016 تا 2017، De Jager، که با نام کانال YouTube خود، NikkieTutorials شناخته می شود، هدایت می شود.

در طول این دوره، د یاگر همچنین به ،وان برترین تأثیرگذار رانندگی EMV برای MAC، Tarte، Morphe، Benefit و Huda Beauty سلطنت کرد و به تنهایی ارزش میلیونی دو رقمی را برای هر کدام به ارمغان آورد.

نیکی د جاگر، بنیان‌گذار YouTiber، که در اوا، دهه 2000 برترین تأثیرگذار EMV در بسیاری از برندهای زیبایی بود.

نیکی دی جاگر، که در اوا، دهه 2010 در بسیاری از برندهای زیبایی در رانندگی EMV تاثیرگذار بود.

توسط استودیو BengBeng

با این حال، دوران یک اینفلوئنسر تنها که در طول دو سال 32 میلیون دلار در EMV برای یک برند تولید می‌کرد، کاری که دو جاگر و دیگر سازندگان با دنبال‌کنندگ، به بزرگی او در دوران اوج خود به راحتی انجام می‌دادند، به پایان رسیده است.

امروز، پترا میتینن یا @،tsikitsiki، اینفلوئنسر برتر رانندگی EMV هدا بیوتی در اینستاگرام، از آگوست 2020 تا ژوئیه 2022 در مجموع 5.1 میلیون دلار برای این برند به دست آورد.

و با این حال، نام تجاری هنوز هم رشد کرد.

مجموع EMV هدا بیوتی در طول آگوست 2020 تا ژوئیه 2022 به 727 میلیون دلار رسید، از 618 میلیون دلار از ابتدای سال 2016 تا پایان سال 2017، زم، که برند، مانند بسیاری دیگر، تمرکز بیشتری بر روی هدایت یک گروه از اینفلوئنسرها داشت. .

با این حال، برندهای امروزی بیش از چند دلیل برای فکر ، در مورد استفاده از تأثیرگذارهای بزرگ دارند. یکی از جنبه‌های اصلی جذابیت آتش ،‌دان برای بسیاری از بزرگ‌ترین نام‌های تأثیرگذار بر زیبایی، مانند چار، و استار، جنجال و رسوایی است که ظاهراً شخصیت‌های عمومی آن‌ها به‌طور جدایی ناپذیری آغشته شده‌اند.

از آنجایی که بسیاری از بزرگ‌ترین تأثیرگذاران زیبایی در حال گسترش مجموعه‌ای از تخلفات هستند، از بی‌توجهی به واقعیت، تا مواجهه با اتهامات سوء رفتار ، و متهم شدن به رفتار نژادپرستانه، مصرف‌کنندگان و برندها به طور فزاینده‌ای از این گروه خسته شده‌اند.

ماه گذشته، Forma Brands، شرکت مادر Morphe، گفته شد که در حال بررسی پرونده ورش،تگی فصل 11 است.

مجموعه‌ای از عوامل منجر به این شرایط شد، مانند مشکلات زنجیره تامین گسترده و سایر ضربه‌های اخیر به عملکرد این برند، از جمله جنجال‌های اخیر پیرامون دو تن از همکارهای تأثیرگذار پیشرو سابق آن، چار، و استار، که هر دوی آنها را اکنون برند حذف کرده است. با.

در واقع، شرط بندی های بزرگ برندهای زیبایی بر روی اینفلوئنسرها، بیشتر و بیشتر شروع به نتیجه مع، می کنند.

همان خستگی که مصرف کنندگان را از تایید برندهای مشهور دور می کرد (نگاه کنید به: واکنش عمومی به همکاری کندال جنر در سال 2019 با برند مراقبت از آکنه، Proactiv)، و بنابراین تا حدی به محبوبیت مگا اینفلوئنسرها به ،وان جایگزینی به ظاهر مرتبط تر در اوا، Aughts و Aughts و اوا، سال 2018 دامن زد. 2010s در وهله اول، یک بار دیگر دور خود را می سازد.

این بار، این تأثیرگذاران بزرگی هستند که زم، این احساسات تقویت شده بود و اکنون عواقب آن را متحمل می شوند.

حتی عزیز Beautytok، Mikayla Nogueira، که در طول همه‌گیری به لطف رویکردی که بینندگان به ،وان رویکردی معتبر و با طراوت برای تولید محتوا می‌دانستند، محبوبیت زیادی پیدا کرد، از این پدیده حباب‌زا مستثنی نیست. اوایل تابستان امسال، نوگیرا به دلیل شکایت از ساعات کاری طول، در یک ویدیوی TikTok که در آن بینندگان را به شدت دعوت کرد، با واکنش‌های شدید مواجه شد: «سعی کنید یک روز یک تأثیرگذار باشید».

این ویدئو، همراه با افزایش موارد مشابه توسط مگا اینفلوئنسرها، تنها این تصور را تقویت کرد که اینفلوئنسرها، مانند افراد مشهور قبل از خود، اهل سیاره زمین نیستند.

در نتیجه، مصرف‌کنندگان بیشتری برای توصیه‌های محصول و دریافت محتوا به دنبال میکرو اینفلوئنسرها هستند، و بنابراین برندهایی که با این تأثیرگذاران رابطه برقرار می‌کنند، شروع به مشاهده سود قابل توجهی می‌کنند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/the-new-guard-of-microinfluencers-redefining-the-di،al-beauty-landscape-1235406402/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با