شرکت Estée Lauder هنوز در حال اجرا برای تام فورد – WWD


ممکن است کرینگ، مالک گوچی، در حال مذاکره پیشرفته برای ،ید تام فورد اینترنشنال باشد، اما این معامله هنوز انجام نشده است و شرکت Estée Lauder Cos خارج از تصویر نیست.

منابع به WWD گفتند که غول زیبایی هنوز در حال رقابت است و آماده ارائه یک پیشنهاد رسمی است و گفته می شود آ،ین مهلت این هفته خواهد بود.

سخنگوی لادر و همچنین نمایندگان کرینگ و گلدمن ،س از اظهار نظر خودداری ،د. سخنگوی تام فورد بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

در حالی که محیط اقتصاد کلان و قرنطینه های کووید-19 بر عملکرد لادر در سه ماهه اول سال مالی تاثیر گذاشته است، تریسی تراویس، معاون اجرایی و مدیر مالی ارشد به WWD چهارشنبه گفت که لادر “مطمئناً به هزینه سرمایه بالاتر توجه دارد”، اما همچنان ادامه می دهد. فعال بودن از نظر جستجوی برندهایی که از نظر استراتژیک در سبد آن قرار می گیرند.

لادر، مالک کلینیک، بابی براون و جو مالون، در ماه آگوست به ،وان یک خواستگار بالقوه برای تام فورد ظاهر شد. این برند با کمک بانک سرمایه گذاری گلدمن ،س به طور فعال در جستجوی ،یدار بود و در آن زمان، طبق گفته منابع صنعتی، رقم روی میز حدود 3 میلیارد دلار بود.

چنین معامله‌ای نشان‌دهنده اولین تلاش غول لوازم آرایشی در عرصه مد است، اما همکاری طول،‌مدت صدور مجوز با تام فورد بیوتی داشته است و این برند به اصطلاح فوق‌العاده معتبر، به‌ویژه در بخش عطر، عملکرد خوبی داشته است.

در کنفرانس دویچه بانک در اوایل سال جاری در پاریس، تراویس گفت: «تام فورد و جو مالون دو تا از بزرگ‌ترین برندهای متوسط ​​ما هستند که در دو سال آینده بیش از آستانه 1 میلیارد دلاری را به ،وان برندهای بزرگ می‌زنند. ”

با این حال، لادر چهارشنبه در درآمدهای سه ماهه اول سال مالی خود فاش کرد که آرایش تام فورد بیوتی تحت تأثیر منفی کاهش ترافیک ،ده‌فروشی و سفر به دلیل محدودیت‌های مرتبط با COVID-19 قرار گرفته است، اما از جنبه مثبت، زیبایی Tom Ford Beauty است. فروش خالص عطرها با دو رقمی قوی افزایش یافت که با عرضه‌هایی مانند Noir Extreme Parfum و Ébène Fumé تقویت شد.

از زم، که لادر به ،وان یک طرف علاقه مند ظاهر شد، حدس زده می شد که کرینگ نیز علاقه مند است. کرینگ گفت که به دنبال ورود به بخش زیبایی در نتایج نیمه اول خود است، اگرچه مشخص نکرد که آیا ممکن است با راه‌اندازی خطوط زیبایی خود راه هرمس بین‌المللی را دنبال کند یا اینکه در جستجوی ،ید است.

ژان فرانسوا پالوس، مدیر عامل گروه، گفت: «زیبایی قطعاً حوزه‌ای است که می‌تو،م در آینده به برخی ابتکارات فکر کنیم و همه گزینه‌ها باز هستند».

اگر کرینگ در مناقصه برای تام فورد پیروز شود، این امر نشان دهنده بازگشت به نوع طراحی برای طراح است که البته شهرت هنگفت خود را در تبدیل برند گوچی به یک نیروگاه و همچنین طراحی بر،ب سنت لوران به دست آورد. اما شکاف بین PPR آن زمان، سلف کرینگ، و فورد و شریک تجاری او دومنیکو دی سوله در آن زمان چندان دوستانه نبود. فورد و د سول پس از جدا شدن از PPR، برند تام فورد را راه اندازی ،د.

پیرال داد،ا، تحلیلگر RBC در یادداشتی گفت: «ما این ،ید بالقوه را برای گروه Kering به دلایلی مثبت می‌بینیم، حتی اگر از نظر اندازه متحول کننده نباشد. تام فورد یک نام تجاری شناخته شده است، با موقعیت های بالا. از نظر ما در عطر، عینک و تا حدودی لباس مردانه حضور پررنگی دارد. از دیدگاه کرینگ، ما فکر می‌کنیم که برای توسعه بیشتر برند تام فورد، به‌ویژه در پوشاک ،نه و کالاهای چرمی، تخصص مکملی دارد.

این یادداشت اضافه می‌کند که «کرینگ همچنین می‌تواند به‌طور بالقوه برای ،ب‌وکار عطر تام فورد (در حال حاضر تحت مجوز استی لادر) ارزش ایجاد کند، بسته به اینکه آیا تصمیم به ایجاد یک پلتفرم داخلی زیبایی دارد (که در حال بررسی است، زیرا مربوط به مجوز زیبایی Gucci Coty است). ”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/the-estee-lauder-cos-still-in-running-for-tom-ford-1235408802/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با