برندهای زیبایی بازنگری در نمایندگی بصری – WWD


همگن.

این کلمه عالی برای توصیف نحوه عملکرد صنعت زیبایی برای چندین دهه در مورد انتخاب مدل برای تصاویر کمپین و تأثیرگذاران برای ایجاد محتوا است.

بله، در راستای تنوع نژادی پیشرفت هایی صورت گرفته است، اما برندها فراتر از نمایش گستره وسیع تری از رنگ پوست، تمایل دارند افرادی را با ویژگی های صورت، تیپ بدنی و پوست مشابه مورد توجه قرار دهند. هویت و تمایلات ، به ندرت مورد توجه قرار می گیرند و ناتو، و افراد در سن خاصی تقریباً وجود ندارند.

با این حال، به طور فزاینده ای، از آنجایی که مصرف کنندگان به طور فعال فردیت خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی درگیر می کنند، تعداد فزاینده ای از برندها مانند Dieux، Topicals، Starface، Saltair، MAC و Tood، آن را منع، می کنند.

لیندا و،، مقاله نویس زیبایی و تندرستی و سردبیر موسس Allure، می گوید: «این زمان واقعاً قدرتمندی است که در آن ما روی یک نوع زیبایی منحصر به فرد تکیه نمی کنیم. ما در این زمان از پیروزی افراد هستیم که تا حد زیادی توسط رسانه های اجتماعی تقویت شده است. حتی ارسال یک ع، سلفی یک بی،ه هویت فردی و راهی برای گفتن من اینجاست.»

چه در مجلات، چه در رسانه های اجتماعی یا حتی در متاورس، بازنمایی به طور فزاینده ای مورد توجه قرار می گیرد. شراره سیادت، بنیانگذار تود بیوتی، گفت: «ما آموزش دیده‌ایم که آنچه را زیبا می‌د،م باور کنیم، اما مشتریان تود مایلند ابروی من، موهای نقره‌ای من، موهای زیر بغلم، منحنی‌های COVID-19 من را ببینند.»

شوت زیبایی فراگیر

زیبایی فراگیر

راشل براک/WWD

سیادت ایده تنوع منتخب در زیبایی را مطرح کرد، ،ی که زیبایی را در نظر گرفت که در همه برندها پخش شده است. اما او همیشه برای انجام برع، فشار می آورد. به ،وان مثال، در طول ماه پراید سال گذشته، تود یک مجموعه لاک ناخن راه اندازی کرد و هر سایه به نام یک فعال نامگذاری شد. او گفت: «برای ما، پراید این نبود که بچه‌های باحالی که عجیب و غریب هستند را انتخاب کنیم و آنها را آرایش کنیم. “این در مورد این بود که چه ،ی کار ایجاد فضاهای فراگیر را انجام می دهد.”

سیادت در مورد فعالان LGBTQ تحقیق کرد، که شامل یک نوجوان 13 ساله بود که در کانکتیکات زندگی می کند و کارهای سیاسی زیادی برای ایجاد فضاهای متنوع تر برای ایر، انجام می دهد که ابتکار راه آهن رنگین کم، را ایجاد کرده است تا افراد عجیب و غریب را در کشورهایی که برای آنها می میرید به امنیت بیاورد. عجیب و غریب بودن سیادت گفت: «ما در حال تبلیغ و فروش یک محصول جدید بودیم، اما آن را با افرادی که در حال انجام کار بودند تجلیل کردیم و به آنها بستری برای آگاهی بخشی دادیم. “رویکرد یکپارچه و کل نگر به تنوع، داستان سرایی، ایجاد جامعه و ارتباط راهی است که همیشه به موضوع بازنمایی نزدیک می شود.”

از زمان آغاز به کار خود در 40 سال پیش، MAC دارای یک ارزش تجاری اصلی است، ت، که بسیار فراتر از مدل های موجود در یک آگهی است. فقط جلوی دوربین نیست. درو الیوت، مدیر خلاق جه، MAC Cosmetics می‌گوید: «این پشت دوربین نیز هست، زیرا قصه‌،ا داستان را تغییر می‌دهند و به آن جان می‌دهند.

فراتر از رنگ پوست، MAC بر تنوع بین ،ت و هویت، به ویژه، نمایندگی افراد ترنس متمرکز است. الیوت همچنین در حال گسترش بازیگران خود در کمپین‌ها و گردآوری افرادی است که یکدیگر را می‌شناسند و با هم رابطه دارند. به ،وان مثال، MAC یک کمپین برای استودیو Radiant Face and Body انجام داد. در طول قرنطینه فیلمبرداری شد، بنابراین الیوت مجبور بود برای ع،برداری و تسلیم شدن به مردم تکیه کند. او گفت: «ما چند عکاس شگفت‌انگیز داشتیم که از گروه‌های مختلف مردم ع، می‌گرفتند و چیزی که به دست آوردیم باور ن،ی بود. “رابطه ای که بازیگران با یکدیگر داشتند تا یکدیگر را جشن بگیرند فوق العاده مک بود زیرا یکی از ستون های ما در مورد جامعه است.”

ایجاد جامعه پیرامون افرادی که شرم را از نمایش یک استاندارد زیبایی تجربه کرده اند بیش از همیشه مهم است. Starface، شرکت آکنه فوروارد، جامعه ای ایجاد کرده است که آکنه های خود را از ابتدا آشکارا به اشتراک می گذارند. تکه های جوش هیدرو-استار آن حتی با ستاره های ورزشی جاستین بیبر و چارلی داملیو به یک پدیده اجتماعی تبدیل شده است. جولی شات، یکی از بنیانگذاران Starface، می‌گوید: «آنچه در مورد آکنه و جوش‌ها متحد می‌شود این است که تجربه تفاوتی قائل نمی‌شود. وقتی می‌بینید شخصی مانند جاستین بیبر این وصله‌ها را پوشیده است، بسیار معتبر است. هیچ میزان نفوذ یا دسترسی وجود ندارد که نحوه عملکرد بدن را تغییر دهد. و این واقعاً مایه آرامش است.»

به طور مشابه، Topicals مأموریت دارد تا با پاک ، مفاهیم منفی در مورد شرایط پوست، احساس مردم را نسبت به خود و پوست خود تغییر دهد. برای چندین دهه، پوست بی عیب و نقص همیشه ایده آل تلقی می شد و به ،وان “پوست خوب” شناخته می شد.

با این حال، Topicals چهره‌ها و بدن‌هایی را با اسکار، اگزما، بافت و شرایط خودایمنی، در میان سایر سندرم‌های پوستی که در کمپین‌های زیبایی نامطلوب بوده‌اند، به نمایش می‌گذارد. اولامید اولو، موسس و مدیر اجرایی، گفت: “مخاطبان ما بیشتر با پیام های صادقانه و در عین حال بازیگوش طنین انداز می شوند.” «به طور کلی، پیام‌های ما مشتریان ما را تشویق می‌کند که پوستی سالم بخواهند و درک کنند که در هر مورد ،وماً مساوی با شفافیت پوست نیست. ما در برابر انگ زدن به “پوست بد” موضع گرفته ایم و آن را کمتر خشن کرده ایم.”

این گسترش نمایندگی همچنین باعث گسترش مشکلات، محصولات راه حل می شود. کتی استورینو، بنیانگذار Mega،، نویسنده کتاب Body Talk و طرفدار پذیرش بدن، گفت: “چروک ران، آکنه ، و عرق سینه مشکلاتی هستند که در مورد آنها صحبت می کنیم.” این نیست. چگونه از شر سلولیت خلاص شوم؟ محصولاتی که ما ایجاد می کنیم به مردم کمک می کند احساس شرمندگی کمتری داشته باشند.

در سال 2022، استورینو به سندرم رمزی هانت، یک اختلال عصبی نادر که با ضعف صورت یا فلج عصب صورت مشخص می شود، تشخیص داده شد. همچنین می تواند منجر به بثورات در گوش یا دهان شود. در آن زمان، او شروع به فکر ، به محصولاتی کرد که به افرادی که با چالش‌های مختلف حرکتی کمک می‌،د، کمک کند. او گفت: “از افراد زیادی با بیماری های نامرئی شنیده ام و تعدادی از آنها قادر به دوش گرفتن روزانه نیستند، بنابراین از ملحفه های دوش ما به ،وان طراوت دهنده استفاده می کنند.” بنابراین، نگاه ، به محصولات ما از دریچه کمک به افرادی که چالش های حرکتی متفاوتی دارند، چیزی است که می خواهم بیشتر در شبکه اجتماعی و سایت خود قرار دهم. ما به حضور در مکان‌هایی که ممکن است شرم یا انزوا وجود داشته باشد و بتو،م به مردم کمک کنیم در مورد عملکرد طبیعی بدن احساس راحتی بیشتری داشته باشند، ادامه خواهیم داد.

این بحث در متاورز نیز در حال انجام است. Neha Singh، بنیانگذار و مدیر عامل Obsess، خاطرنشان کرد که وعده اصلی متاورس این است که مک، است که در آن همه جوامع مورد استقبال و نمایندگی قرار می گیرند. فناوری آواتار مارک Obsess به برندهای زیبایی اجازه می دهد تا طیف وسیعی از رنگ پوست، ویژگی های صورت، مدل مو، رنگ ها، فرم بدن، گزینه های لباس و ظاهر آرایش را از قبل انتخاب کنند.

سینگ، که اشاره کرد مارک هایی مانند Bakeup Beauty در حال استفاده از آنها هستند، گفت: «در زمینه آواتارهای مارک دار، ما به افزودن گزینه های سفارشی سازی بیشتری ادامه می دهیم که به کاربران امکان می دهد آواتارهای شخصی سازی شده ایجاد کنند که دقیقاً نشان دهنده آن چیزی است که می خواهند در متاورز هر برند باشند. تجربیات مجازی برای نشان دادن رویکرد خود به فراگیری. او گفت: «بسیاری از محصولاتی که Bakeup Beauty منتشر کرده است، با تعریف سنتی محصولات زیبایی، مانند سنگ‌های قیمتی صورت یا زیور حجاب چشم با میکروکریستال‌ها، مطابقت ندارند.

اما به گفته زیاد احمد، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Juv Consulting، یک شرکت مشاوره هدفمند Gen Z، Gen Z نسبت به متاورس محتاط است. او گفت: «ظهور متاوره از این منظر بسیار نگران‌کننده است که می‌تو،د هویت خود را شخصی‌سازی کنید و وانمود کنید که هر چیزی هستید. “این می تواند واقعاً آسیب زا باشد و در واقع بخشی از پیشرفت ما را به عقب برگرداند. مردم واقعاً سخت جنگیده اند تا بتوانند در فضاهای فیزیکی خود را نشان دهند. برای مدت طول،، چیزهایی که زیبا دیده شده اند، در واقع چیزهایی هستند که بیش از همه به ما احساس زشتی می دهند.»

وقتی صحبت از محتوا می شود، احمد خاطرنشان کرد که حکایات اول شخص منع، کننده طرز فکر بزرگ ژنرال Z است، که این است که متخصص نزدیک ترین فرد به واقعیت است. به ،وان مثال، شهرت سریع پدیده TikTok، آلی، ارل، نه تنها بر اساس بی‌تفاوتی او است، من خودم را خیلی جدی نمی‌بینم، بلکه این ایده که او زم، که پوست با آکنه کیستیک پوشانده شده بود، به اشتراک گذاشت و در مورد آن صحبت کرد. داروهای ضد افسردگی او چه احساسی به او می دهند.

Highs،iety که در ژانویه به صورت عمودی زیبایی خود را راه اندازی کرد، امیدوار است با بررسی اینکه چگونه انتخاب های زیبایی منع، کننده چشم انداز فرهنگی در حال تحول است، گفتگو را بیشتر کند. ما زیبایی را بسیار بیشتر از “زیبا” می بینیم. ویلا بنت، سردبیر Highs،iety، گفت: این بیان خود است، هنر است، براندازی است، سیاست است. ما زیبایی را به‌،وان وسیله‌ای برای بیان هویت، براندازی کلیشه‌ها، ایجاد هنر، ایجاد جامعه و احساس خوب می‌بینیم – و تصاویر ما نشان‌دهنده آن است.»

Highs،iety برای اولین جلد خود، نوئن یوبان،، خالق TikTok، که به گفته بنت، خود را وابسته به استانداردهای زیبایی شناختی قدیمی و دوتایی های ،تی نمی داند، فیلمبرداری و مصاحبه کرد. بیشتر نشریات فقط با زیرمجموعه کوچکی از مصرف‌کنندگان صحبت می‌کنند: ،ن سیس، استریت و سفیدپوست، اما Highs،iety به دنبال انجام کارها متفاوت است. بنت گفت: «ما «برای مردان» یا «برای ،ن»، صورتی هزاره، یک بی،ه مطبوعاتی یا دستوری نیستیم. ما پلتفرمی هستیم که در آن افراد با هر هویتی می توانند به شیوه ای م،ادار با زیبایی درگیر شوند. جوانان باهوش هستند – و ما آنقدر به مخاطبان خود احترام می گذاریم که نمی تو،م چیز دیگری به آنها بدهیم.”

شوت زیبایی فراگیر

زیبایی فراگیر

راشل براک/WWD

Dieux نیز بر روی انتخاب چهره‌ها، رنگ‌های پوست، انواع پوست، اندازه بدن، سن و نحوه شناسایی افراد متمرکز است. چگونه می‌تو،م صنعت را از واکنش زانویی که تلاش می‌کنیم مردم را شرمنده کنیم و بیشتر روی کاری که محصول انجام می‌دهد، تغییر دهیم؟» شارلوت پا،مینو، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، گفت. “اجازه دهید مردم به جای اینکه سعی کنند از این اهرم های احساسی برای ترغیب آنها به ،ید استفاده کنند، به نتیجه گیری و تصمیم گیری خودشان برسند. به همین دلیل است که ما به شدت بر آموزش تمرکز می‌کنیم، زیرا به این ترتیب است که در مورد اتفاقاتی که برای بدنمان می‌افتد، انگ کمتری ایجاد می‌کنیم.»

بنیانگذار Saltair، Iskra Lawrence، این دیدگاه را در خط مراقبت از بدن با شعار “هر بدنی در اینجا خوش آمدید” ایجاد کرد. لارنس گفت: «وقتی به پینترست می‌روم و به تابلوهای خلق و خو نگاه می‌کنم، تصاویر 99 درصد سایز مستقیم، زن، سفیدپوست و توانا هستند. واقعاً مهم بود که ما تصاویر زیبا و با ارزش پینترست را ایجاد کردیم که الهام‌بخش بودند، اما شامل طیف وسیعی از مدل‌های متنوع بودند.

لارنس که یک مدل نیز هست، با NEDA، انجمن ملی اختلالات خوردن، برای گسترش آگاهی همکاری می کند. او گفت: “من فقط با NEDA شریک نشدم زیرا ظاهر خوبی داشت.” این به این دلیل است که می دانم می تواند جان مردم را نجات دهد. این از تجربه خودم از اختلال در غذا خوردن و بدشکلی بدن ناشی می شود.

و، اضافه کرد که پیامدهای این گسترش نمایندگی برای همه عالی است زیرا اگر برندها را آزمایش کند، نمی‌توانند راه‌حل‌های آسان را پشت سر بگذارند. او گفت: «شرم زیادی به بدن و صورت متصل است. «همیشه در مورد این ،صر اعمال کنترل بر خود طبیعی شماست و در نهایت موذیانه می شود و باعث ناراحتی ذهنی و ناراحتی شدید می شود. محدود ، شرم، پذیرش این واقعیت است که ما انسان هستیم، آسیب پذیر و آشفته هستیم، و همه بخش های خود را در بر می گیریم، و این یک حرکت واقعا مثبت است.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/question-of-iden،y-1235510176/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با