مدیران زیبایی کتاب های تجاری مورد علاقه خود را فاش می کنند – WWD


دوریون رنو

موسس و مدیر عامل، Buttah Skin

«پدر پولدار، پدر فقیر» نوشته رابرت تی کیو،ی و شارون لچتر

این تأثیرگذارترین کتاب تجاری است که خوانده ام. این یک ابزار عالی برای درک نحوه مدیریت پول و درآمد است، و توصیه های موجود در کتاب به طور خاص برای هر ،ی نوشته شده است تا بتواند به راحتی هضم کند.

آنا تیل

مدیرعامل، همکاران آروماتراپی

“آینده-درگیر-ارائه: راهنمای اساسی برای رهبری شما”

«در واقع هضم کتاب‌های تجاری را بسیار مشکل می‌دانم و از پاد،ت‌ها و دوره‌های عملی بیشتر یاد گرفته‌ام. گفته شد، “آینده-درگیر-ارائه” در یک نقطه محوری در حرفه من قرار گرفت. این فلسفه رهبری بسیار ساده اما قدرتمندی را در خود دارد که در 15 سالی که از زمان آموزش آن به من می‌گذرد، به خوبی از من حمایت کرده است و امروز نیز مانند آن زمان صادق است. تغییر فرهنگ، عملکرد یا یک ،ب و کار ممکن نیست مگر اینکه اصول این رویکرد را دنبال کنید – تصویر واضحی از آینده ترسیم کنید، با ذینفعان درگیر کنید که چرا اهمیت دارد و چه م،ایی برای آنها خواهد داشت، و سپس طرح، زمان بندی و منابع برای ارائه آن

ساده ولی موثر!”

امی وانگ

رئیس، Maybelline/Garnier/Essie

«قلب تجارت» اثر هوبرت جولی با کارولین لمبرت

«این یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌هایی است که اخیراً خوانده‌ام. این بر اساس اهمیت افراد در سازمان ها ساخته شده است – حمایت از آنها در آنچه در لحظه به آنها بیشتر نیاز دارند، خواه شخصی باشد یا حرفه ای. در لورآل، ما همیشه با ذهنیت اول مردم پیشتاز بوده‌ایم، بنابراین کتاب واقعاً با من صحبت کرد و این شعار را بیشتر القا کرد که رهبر، که واقعاً افراد را به کار می‌گیرند، اول مربیگری و راهنمایی می‌کنند، بهترین نتایج را ایجاد می‌کنند.»

لیزا سکوینو

مدیر عامل و بنیانگذار JLO Beauty + Lifestyle Companies

«پدر پولدار، پدر فقیر» نوشته رابرت تی کیو،ی و شارون لچتر

این کتاب بر اهمیت سواد مالی و استقلال در مراحل اولیه کار من تأکید کرد، اما همچنین تفکر روشن و اولویت‌بندی مورد نیاز برای اداره یک شرکت کارآمد و چابک را ارائه کرد که هنوز هم از آن استفاده می‌کنم.»

کریس سالگاردو

بنیانگذار، A،er Skin

«استرس برای موفقیت» نوشته جیمز ای. لوهر و مارک اچ. مک کورمک

«این کتاب برای من زم، که به‌،وان یک مدیر میان‌رده شروع می‌کردم و برای یافتن تعادل در زندگی‌ام تلاش می‌کردم بسیار مهم بود. تقریباً همه چیزهایی را که من با آنها سخت می‌گذراندم در بر می‌گیرد و توصیه‌های استراتژیک بسیار خوبی برای یافتن یک زندگی ساختاریافته‌تر می‌دهد، بنابراین، حرفه‌ای بسیار غنی‌تر. برای من، “استرس برای موفقیت” فراتر از به اشتراک گذاری داستان بود. این کتاب جلوتر از زمان خود بود و اکنون نیز ضروری است، زیرا همیشه افرادی را داریم که به دلیل ناتو، در کنار آمدن با آنچه که آنها را استرس زا می دانند، بیمار می شوند. خواندن آن هیجان‌انگیز و آموزنده بود، و نویسنده دستورالعمل‌هایی برای زندگی سالم و شاد ارائه می‌دهد.»

نیکی لئونداکیس

مدیر عامل، Core Power Yoga

“عشق به ،وان یک استراتژی تجاری” توسط محمد اف انور، فرانک ای. دانا و جفری اف. ما

نویسندگان کتاب در مورد بزرگ‌ترین اشتباهات و موفقیت‌های تجاری خود به‌طور باورن،ی صادق هستند و نمونه‌های واقعی واقعی را به اشتراک می‌گذارند. این یک داستان الهام بخش از یک شرکت است که از تاریک ترین روزهای خود به شکوفایی می رسد و یک کتاب بازی کاربردی و گواهی برای اعتقاد دیرینه من به دست می دهد که یک شرکت بدون افرادش چیزی نیست. این کتاب اعتبار قانع‌کننده‌ای ارائه می‌کند که بهترین رویکرد برای بهینه‌سازی عملکرد یک ،ب‌وکار یا حل مشکلات، گوش دادن به افراد و دوست داشتن آنها است. عشق پیروز شد!”

اندرو استنلیک

مدیر عامل، BeautyHealth

«قلب تجارت» اثر هوبرت جولی با کارولین لمبرت

یکی از تاثیرگذارترین و متحول‌کننده‌ترین کتاب‌های تجاری که تا به حال خوانده‌ام، این فقط یک کتاب تجاری دیگر نیست و ارزش هر دقیقه وقت شما را دارد. این کتاب یک سفر شخصی، دگرگونی هوبرت جولی به ،وان یک رهبر، و چگونگی سازماندهی چرخش تماشایی Best Buy را توصیف می‌کند، ،ده‌فروشی که بسیاری از ما فکر می‌کردیم قبل از به دست گرفتن کنترل او مرده بود. او دیدگاه قانع‌کننده و الهام‌بخشی را ارائه می‌کند: او طرفدار این است که راه رها ، خلاقیت، نوآوری و جادوی انس، برای دستیابی به نتایج خارق‌العاده، قرار دادن افراد و هدف در قلب تجارت است. برای من، این شاید بهترین ،یب از توصیه های کاملاً الهام بخش و در عین حال عمیقاً کاربردی باشد که به من کمک می کند تا تجارت جو، مانند BeautyHealth را توسعه دهم.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/beautys-favorite-business-books-1235511962/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با