انواع مدل آرایش صورت؛ چطور آرایش صورت انجام دهیم؟ مجله ساریسا

در این مطلب قصد داریم شما را با روش های تمیز کردن براش آرایش آشنا کنیم و درست ترین روش را برای این کار به شما آموزش دهیم…. محو کردن خط چشم یکی از کار هایی می باشد که کمی تواند به چشم های شما حالت طبیعی تری بدهد از این رو بهتر است سعی کنید این… یکی از اجزای صورت که فرم و اندازه مناسب آن بر روی زیبایی صورت به ویژه چشم ها تاثیر دارد ابروها هستند که در هنگام میکاپ باید درست و… به این ترتیب، دوام آرایش شما بیشتر می‌شود و تا مدت‌ها خراب نخواهد شد. برای مشاهده یک نمونه میکاپ دیگر روی آرایش لایت ساده اما فوق العاده زیبا کلیک کنید.

دیگران شمارا به همین حالت می شناسند گاهی از بین بردن آن می تواند بدتر باشد. این زخم ها و خال ها گاهی به چهره شما حالت طبیعی داده بهتر است با اعتماد به نفس بیشتری با چهره خودتان کنار بیایید. سعی کنید همیشه زمانی که صبح از خواب بیدار می شوید از یک شستشو کننده مناسب و ملایم برای شستشوی صورت خود استفاده کنید. بعد از بیدار شدن شما از خواب پوست بدنتان حساس بوده و کثیف نمی باشد.

  • انتخاب کرم پودر یکی از اساسی ترین انتخاب لوازم آرایشی است و باید به نحوی انتخاب شود که متناسب با پوست باشد.کرم پودر انواع گوناگونی دارد و در رنگ های مختلفی دیده می شود.
  • در این مطلب از مجله آرایشی وقت مد، با 15 مورد از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ در دنیا آشنا خواهید شد و آموزش خواهید دید.
  • در نهایت به این موضوع توجه کنید که باید تعادل را در چهره تان به وجود آورید و می توانید با رژ گونه این کار را انجام دهید.

است که در آن هیچ محدودیتی در انتخاب رنگهای مختلف وجود ندارد. برای آرایش چشم شرقی از خط چشمهای گربه‌ای و رژلبهای روشن برای لبها استفاده می‌شود. تنها محدودیت در این مدل از آرایش عدم استفاده از رنگهای تیره است.

با کرم پودر آشنا شوید

زیر چشم تان کانسیلر بزنید و با اسفنج کمی آن را محو کنید. کمان زیر لب را با کشیدن یک خط منحنی در پایین مشخص کنید. اگر پوست گندمی دارید بهتر است از رژلب های بژ ، کالباسی ، شرابی، نارنجی، بنفش ، مسی ،ارغوانی و تمشکی استفاده نمایند. ابتدا در مقابل یک آینه ابرو ها را با برس مخصوص آن شانه بزنید و با یک قیچی مخصوص ابرو موهای بلند ابرو را با دقت فراوان قیچی کنید.

این سبک از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ، در عین حال که جسورانه و ظریف است، برای هر نوع آب و هوایی اعم از سرد و گرم عالی خواهد بود. همچنین مدل آرایش مات، مناسب برای انواع مناسبت ها است که به پوست اجازه تنفس میدهد و پررنگ به نظر میرسد. آرایش مات؛ سبکی خاص از میکاپ است که در طیف گسترده ای از رنگ ها وجود دارد که به دختران اجازه میدهد تا ظاهری خیره کننده داشته باشند. همانطور که در بالا گفته شد، مهمترین ویژگی مدل آرایش و میکاپ هندی؛ استفاده از کرم پودر نزدیک به رنگ پوست، پودر سفید کننده صورت، مداد سیاه و پخش کردن نامساوی آنها است. نیازی به سایه رنگی نیست، بلکه عمق بخشیدن به چشم ها اهمیت دارد. به همین علت برای داشتن آرایش هندی؛ با یک مداد سیاه داخل و بالا و پایین چشم را سیاه کنید و یک خط نه چندان بلند روی پلک بالایی در خط مژه ها طراحی نمایید.

یک سبک جدیدتر آرایش صورت هم سبک هالیوودی است که مشخصه آن ابروهای طبیعی و بدون آرایش، خط چشم و سایه تیره و برق لب یا رژ بسیار ملایم است. هدف از کشیدن خط چشم در آموزش آرایش صورت این است که خط مژه پررنگ‌تر به نظر برسد. بنابراین باید رنگی شبیه به رنگ موهای طبیعی‌تان انتخاب کنید (اگر موهای‌تان بلوند است، از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید). بعد از انتخاب رنگ، نوبت به انتخاب ابزار آرایشی می‌رسد. اگر می‌خواهید سایه چشم با ظاهری جذاب‌تر داشته باشید، باید حداقل از دو رنگ تیره و روشن استفاده کنید.

کدام ویتامین ها و مواد معدنی برای آکنه موثر میباشند؟

برای داشتن نتایج تضمین شده، ظاهری را انتخاب کنید که شامل پوست درخشان، گونه های گلگون و لب های برافروخته باشد. از مداد ابرو برای پر کردن ابروهایتان استفاده کنید – برای بهترین نتیجه، مدادی را انتخاب کنید که سایه دار یا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی شما باشد. برای پوست بی عیب و نقص، باید مواردی را که مصرف می کنید در نظر بگیرید زیرا تا حد زیادی تعیین می کند که از چه نوع کانسیلری استفاده شود.

توجه داشته باشید که نحوه آرایش عروسی ممکن است با برنامه روزمره شما کمی متفاوت باشد. توجه داشته باشید که وقتی نوبت به اعمال کانسیلر می‌رسد، مهم است که آن را با ضربه روی صورت اعمال کنید و هرگز آن را نکشید. شما می‌توانید با استفاده از انگشتان، براش کانسیلر یا اسفنج، این کار را انجام دهید. برای پوشاندن زیر چشم‌ها، دو مثلث معکوس در آن ناحیه بکشید و با حرکات ملایم پخش کنید. همه پرایمرها با ویژگی‌های یکسان ساخته نمی‌شوند، بنابراین برای دستیابی به یک میکاپ صورت مناسب، باید پرایمر مناسب برای نوع پوست خود را انتخاب کنید. توصیه ما این است پرایمر را با لایه‌های سبک و شفاف اعمال کنید.

اگر می خواهید چشمانتان در صورت جلوه بیشتر داشته باشد، در بقیه آرایش خود از رنگ های خنثی استفاده کنید. رنگ بنفش به چشمان قهوه ای، ظاهر خوبی می بخشد و آنها را زیباتر می سازد. رنگ سبز که یکی از بهترین رنگ های فصل بهار است با چشمان قهوه ای ظاهر خوبی خواهد داشت اما باید با احتیاط از این رنگ استفاده کنید. شما تنها می توانید زمانی از سایه های آبی رنگ استفاده کنید که تیره باشند.