آرایش روی مردان در باند فرودگاه پاریس – WWD


پاریس – زیبایی طبیعی، از بین رفت.

این موضع تعداد فزاینده ای از طراحان مد و هنرمندان آرایش بود که پس از فصول بدون آرایش مردانه، برای کت واک های اخیر هفته مد مردان در پاریس، آرایش هایی ایجاد ،د.

از باندهای Dior گرفته تا Sulvam، Facetasm و Rains، مدل‌های مرد بیشتری در فصل پاییز 2023 که یکشنبه به پایان رسید، از لوازم آرایشی رنگی قابل مشاهده استفاده ،د.

تا حد زیادی، این افزایش با انبوه مجموعه های مد بدون ،ت ارائه شده همگام است.

کاناکو یوشیدا، هنرمند آرایشگر می‌گوید: «بیشتر برنامه‌ها بر روی آرایش چشم متمرکز بودند، زیرا در حین صحبت با هر طراح، احساس می‌کردم که آن‌ها به جای آرایش لب یا آرایش کامل، راحت‌تر از آرایش روی چشم یا اطراف چشم راحت‌تر هستند.

پیتر فیلیپس، مدیر خلاق و تصویر گریم کریستین دیور، گفت که او تصمیم گرفت تا مدل‌های مرد را «شاعرانه‌تر، کمی رویایی‌تر» جلوه دهد. من از سایه چشم به روشی بسیار ظریف استفاده کردم، اما وقتی قبل و بعد را می بینید، تفاوت را می بینید.

فیلیپس با استفاده از سایه چشم قهوه ای تیره روی گوشه بیرونی پلک مدل ها کار کرد، سپس به آرامی آن را با هم مخلوط کرد و به سمت پایین حرکت کرد. پس از آن، کمی رنگ تیره به گوشه داخلی ابرو اضافه کرد تا به آن استحکام بخشد.

فیلیپس در مورد ظاهرش گفت: “این به چهره عمق بیشتری می بخشد.” قرار نیست این یک بی،ه آرایشی باشد، زیرا در این صورت بخش شاعرانه آن را از دست می دهید.»

یوشیدا به ،ه خود، آرایشی را به نمایش های مردانه Sulvam، Facetasm، Kidill و Kiko Kostadinov تزریق کرد.

برای Sulvam، یوشیدا گفت که او می‌خواهد لوازم آرایشی رنگی در خیابان قابل پوشیدن باشد – با پیچ و تاب، برای برجسته ، شخصیت هر فرد – مطابق با مد برند برای هر روز.

بال‌های کشیده از چشم برخی مدل‌ها کشیده شده، در حالی که کمان‌های سفید روی پلک‌های برخی دیگر کشیده شده است.

یوشیدا گفت: «این مجموعه ،اصر و م،ومات مختلفی داشت، بنابراین من می‌خواستم از چند نوع آرایش مختلف استفاده کنم.

او در برخی از ظاهرها بافت پارچه ای را که توسط طراح تپی فوجیتا استفاده شده بود، تکرار کرد. به ،وان مثال، توید درخشان به مژه های درخشان تبدیل می شود.

در Facetasm، طراح Hiromichi Ochiai از پالت رنگی روشن استفاده کرد و اشاره های نوستالژیک به فانتزی های دوران کودکی داشت. یوشیدا گفت که سعی کرده از طریق آرایش به این احساس احترام بگذارد. مرجع دیگر «Stay Gold» اثر استیوی واندر بود، با برخی از ظاهرهای مد الهام گرفته از طلوع خورشید.

او گفت: «من روی تکنیک‌های آرایش تمرکز کردم، مانند ،یب – با درجه‌بندی از صورتی تا نارنجی، بنفش و سرمه‌ای.

برای کیدیل، طراح هیرواکی سوئیاسو به روح پانک مجموعه های اولیه خود بازگشت و آن را با مفاهیم اسکیت بورد ،یب کرد.

یوشیدا گفت: «من یک چشم دودی مبتنی بر قرمز را پیشنهاد کردم.

در کیکو ،تادینوف، یوشیدا ،اصر گرافیکی را در اطراف مدل‌های مرد مانند خطوط طلایی رنگ، شبیه مژه‌های زیر پلک‌هایشان، یا خطوط موزون مشکی ترسیم کرد.

برای Rains، آرایشگر Min Kim از مفهوم مجموعه “ابر قهرمانان روزمره” الهام گرفت.

او گفت: “من بلافاصله به رمز و راز یک قهرمان و نقاب هایی که آن رازها را پنهان می کنند، فکر کردم.” «تصویری از ماسک چشم در ذهن من ظاهر شد و تاریکی و دراماتیک به آن دامن زد [s،w] موقعیت Theatre du Châtelet.”

چنین آرایشگر، جذابیت گسترده لوازم آرایشی رنگی را تأیید ،د.

«آرایش ابزاری برای طبقه بندی ،ت نیست. این فقط بسیار بازیگوش و سرگرم کننده است، بنابراین من می خواستم “پوشیدن پذیری” و “بازیگوشی” را در رابطه با مدل های مرد بیان کنم.

آرایش همچنین در نمایشگاه‌ها و ارائه‌های برندهایی از جمله Feng Chen Wang، Arturo Obegero، Undercover و EgonLab مشاهده شد.

یوشیدا امیدوار است که روند آرایش مردانه که در کت‌واک‌ها دیده می‌شود، بیشتر به سطح خیابان‌ها برسد.

او گفت: «به‌ویژه نسل‌های جوان‌تر آن را دریافت خواهند کرد.

کیم ادامه داد: «بازی گریم از لحاظ تاریخی به ،ت اختصاصی نداشته است، بنابراین زمان آن رسیده است که این روند را دوباره بررسی کنیم. “امیدوارم روزی به زودی همه را در خیابان ببینیم که به طور محرمانه ظاهر مورد علاقه خود را نشان می دهند.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/color-cosmetics/makeup-men-accelerates-runways-1235497712/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با