Dior Beauty در Ulta Beauty – جزئیات، کدام محصولات، از کجا بخریم – WWD


Dior Beauty در Ulta Beauty راه اندازی شده است.

اولتا در نمایشی برای Gen Z و ،یداران پر،ج، Dior Beauty را در 200 در معرفی کرده است که بر روی لوازم آرایشی رنگ لب تمرکز دارد.

اولتا انتظار دارد مجموعه دیور به علاقه مصرف کنندگان به آرایش، که ماریا سالسدو، معاون ارشد تجارت، می گوید در حال بازگشت به سطح قبل از همه گیری است، استفاده کند.

او گفت: “دسته لوازم آرایشی ما به تقویت خود ادامه داده است، و واقعاً حرکت قوی در این رده به طور کلی وجود دارد که اکنون به سطوح قبل از همه گیری رسیده است.” هفتاد درصد از علاقه مندان به زیبایی ما روتین های زیبایی خود را حفظ می کنند و به طور خاص در مورد آرایش صحبت می کنند – از این محصولات چهار بار یا بیشتر در هفته استفاده می کنند.

پیشنهاد Dior-Ulta شامل موارد دلخواه Gen Z، از جمله روغن لب درخشنده ویروسی TikTok و همچنین Lip Maximizer، با مجموعه ای گسترده به صورت آنلاین است. در فروشگاه‌ها، این مجموعه جدا از عطرهای دیور، که Ulta در حال حاضر عرضه می‌کند، عرضه می‌شود.

«دیور برندی است که پیشرفت چشمگیری داشته و با مصرف کننده Gen Z موفقیت های زیادی ،ب کرده است. این واقعاً در مورد هیجان و نوآوری و ارتباط با Gen Z با شرایط خاص خود است. ما اکتشافات را ارائه می دهیم و محیط زیست منع، کننده مصرف لوازم آرایشی و زیبایی از هر نقطه قیمتی است.

تجارت آرایشی دیور در سال 2022 به طور کلی دو برابر سرعت صنعت رشد کرد و محصولات اصلی مانند رژگونه براق رزی آن با 39 دلار و روغن لب درخشش با 38 دلار، همگی در TikTok وضعیت ویروسی پیدا ،د.

سالسدو خاطرنشان کرد: قیمت های لو، توجه مصرف کنندگان جوان را به خود جلب می کند. ژنرال Z تمایل بیشتری به تجمل نشان داده است. از تحقیقات کیفی، ما مشاهده کرده‌ایم که قصد ،ید آنها از محصولات لو، به رشد خود ادامه داده است و بالاتر از آنچه برای سایر گروه‌ها وجود دارد، است.

اگرچه علاقه به آرایش رفتارهای ،ید قبل از همه‌گیری را نشان می‌دهد، سالسدو ادعا کرد که محرک‌ها به‌طور قابل‌توجهی متفاوت هستند، زیرا ،یداران Gen Z رابطه‌ای «سالم‌تر» با این دسته دارند.

او گفت: «مواد آرایشی صرفاً نمایشی یا سطحی نیستند، بلکه در مورد ابراز خود هستند. “این یک ابزار است [for Gen Z] برای تجلیل از فردیت و منحصر به فرد بودن آنها. بدیهی است که دیور با مصرف کنندگان و مهمانان طنین انداز شده است.

این حرکت همچنین به دنبال مشارکت انحصاری بین Ulta و Chanel است که ،ده‌فروش انحصاری Chanel No.1 را حفظ می‌کند، یک فرنچایز چند دسته‌ای که در سال 2022 راه‌اندازی شد.

Salcedo گفت که دسترسی Ulta آن را به یک پیشنهاد جذاب برای بازیکنان لو،ی که به دنبال ،یداران جدید هستند تبدیل می کند. او گفت: «چگونه می‌تو،م با 1300 فروشگاه، آنلاین و 39 میلیون مهمان در برنامه وفاداری ما شریک شویم و ارائه دهیم. ما می د،م که مهمانان ما این برندها را می خواهند و انتظار ما این است که مهمان جدیدی برای برندها باشد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/ulta-beauty-dior-lip-glow-rosy-blush-1235502224/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با