استودیو جویا، شنتل مارتین شمع‌های معطر دوگانه می‌سازد – WWD


استودیو جویا همکاری خود را با Shantell Martin در قالب دو شمع برای فروش در وب سایت جویا آغاز کرده است. در 6.5 اونس استاندارد عرضه می شود. اندازه و نسخه هنرمندانه بسیار بزرگ به اندازه 46 اونس با لهجه های طلای سفید 22 عیار، قیمت ها از 48 دلار برای اولی تا 700 دلار برای دومی متغیر است.

نذورات در هر اندازه با آثار هنری مارتین تزئین شده است.

فردریک بوچاردی، بنیانگذار جویا، گفت که مأموریت او برای این همکاری گسترده است. او گفت: «ایده این بود که محصولی معطر بسازیم که الهام بخش خلاقان باشد. “من آن را به طور گسترده دریافت کردم. الهام بخشیدن به خلاقیت ها می تواند ظاهر زیبایی شناختی یا غیرزیبایی شناختی آن باشد، و سپس، می تو،م از عطرهایی استفاده کنیم که به م،ای واقعی کلمه افراد را برای انجام بهترین کارشان ترغیب می کند.

برای این منظور، این عطر دارای دو رایحه لایه لایه از بالا به پایین است، که اجازه می دهد رایحه ها با سوختن شمع تغییر کنند. اساساً، این پروژه ای در مورد گذشت زمان است. ما به طور موثر این راه حل را برای این چالش طراحی مهندسی کردیم.

اولین رایحه “پیژامه ابریشم” با نت هایی از مریم گلی، اسطوخودوس، بابونه، هل گواتمالا، گل شمعد،، شکوفه گل رز، زنبق، نارگیل، برگ بنفشه، کهربا و مشک کم رنگ است. دومی به نام «چاه اژدها» شامل چای سبز، هوای اقیانوس، سیکلامن، هلیوتروپ، گل و،ل، گل سرخ، گلبرگ یاس، برگ سدر، کهربا و مشک شیرین است.

اولی یک موم سیاه رنگی است. دومی رنگ نشده است. بوچاردی گفت: «ما نشانه‌های حسی می‌دهیم. «در مورد زم، که صرف پروژه ای کرده اید چه احساسی دارید و آیا زمان آن رسیده است که به پروژه دیگری بروید؟ اجرا بسیار ساده است و وقتی آنها در یکدیگر ذوب می شوند زیباست.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/joya-studio-taps-shantell-martin-for-new-candle-1235494162/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با