Sol de Janeiro در لس آنجلس، نیویورک – WWD ظاهر می شود


سول دژ،رو اولین پاپ آپ خود را راه اندازی می کند.

به ،وان بخشی از تبلیغات روغن بدن بام بام فیرمزا، این برند مراقبت از بدن و مو در حال رونمایی از پاپ آپ ها در نیویورک و لس آنجلس است. اولی درهای خود را از جمعه تا 21 فوریه باز می کند، در حالی که دومی شنبه برگزار می شود.

فعال‌سازی‌ها بخشی از یک استراتژی بزرگ‌تر برای سرمایه‌گذاری بر ترافیک آجر و ملات است. ما آگاهی زیادی را با مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر ایجاد کرده ایم و می خواهیم شخصاً با مصرف کنندگان خود ارتباط برقرار کنیم.” «مصرف‌کنندگان به فروشگاه‌ها می‌آیند و امسال رشد باورن،ی در آجر و ملات داشتیم.»

این پاپ آپ همچنین به ،یداران پروتکل تخلیه لنفاوی خود را آموزش می دهد. تکرار نیویورک در سوهو آزاد خواهد بود و مکان لس آنجلس آنها را به ویترین فروشگاه Sep،ra در گروو به ،وان نزدیکترین نقطه فروش هدایت می کند.

تالی گفت: “سفورا از ابتدای راه اندازی این برند با ما شریک بوده است، بنابراین ما خوشحالیم که این کار را در کنار آنها انجام دهیم.”

روغن بدن Bum Bum Firmeza جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه قهرمانان سول است و همچنین شامل رایحه ای است که قبلاً یک عطر را ایجاد کرده است – دسته بندی داغ دیگری برای این برند.

تالی اضافه کرد که به لطف خط لوله نوآوری قوی، این برند در آتش سوخته است. ما نتایج شگفت‌انگیزی داریم، زیرا به خوبی در بین مصرف‌کنندگان طنین‌انداز می‌شود. ما امسال واقعاً خط تولید خود را گسترش دادیم، و مردم وارد می‌شوند – ما با مصرف‌کنندگان جوان‌تر طنین‌افکنی داریم.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/sol-de-janeiro-pops-up-in-new-york-los-angeles-1235511246/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با