بهترین ظاهر زیبایی ریحانا – WWD


این یکشنبه، ریحانا برای بازگشت موزیکال مورد انتظار خود به صحنه Super Bowl LVII خواهد رفت.

این هنرمند 34 ساله، بنیانگذار Fenty Beauty و مادر جدید مدت‌هاست که به دلیل زیبایی جسورانه و هوش و ذکاوتش مورد ستایش قرار گرفته است (و حتی موضوع موفقیت دوست پسر فعلی‌اش، A$AP Rocky در سال 2013 “Fa،on Killa” بود. ”).

اکنون، طرفداران دور و دراز مشتاقانه منتظر بازگشت ریحانا به صحنه در طول بازی بزرگ یکشنبه هستند، که در آن کانزاس سیتی چیفز و فیلادلفیا ایگ، در استادیوم State Farm در گلندیل، آریزونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ریحانا از انتخاب‌های رنگارنگ لب‌ها و سایه‌های بریده‌شده‌اش گرفته تا قفل‌های اغلب رنگ‌شده، برش‌خورده و برجسته‌اش، ریحانا هرگز ،ی نبوده است که از یک آرایش تجربی دوری کند.

در سال 2017، او هوش خود را در این دسته به کار برد و Fenty Beauty را تأسیس کرد، که به ،وان یک پیشگام در فراگیری آرایش مورد ستایش قرار گرفته است و با نسخه محدود مجموعه Game Day Essentials خود، که دارای آرایش برند این برند است، سر و صدایی ایجاد کرده است که منجر به این بازی می شود. و قهرمانان مراقبت از پوست در بسته بندی با تم فوتبال.

ریحانا از طریق پست‌هایی که در مورد این رویداد و مصاحبه‌هایی که در آن برگزار می‌شود، علاقه‌مند شده است، همه در حالی که بر،ب‌های مد اصلی بر تن دارد. روز پنجشنبه، او مصاحبه ای با جزئیات برنامه برنامه ریزی شده اش انجام داد و در ژانویه، یک تیزر ویدیویی (با پوشیدن ژاکت Area) منتشر کرد که نشان می داد چقدر از انتشار آلبوم او می گذرد.

به افتخار بازگشت احتمالی ریحانا (آلبوم موردانتظار هیچ جا دیده نمی‌شود، اما مرحله Super Bowl می‌تواند یک محیط اعلامی تاثیرگذار ایجاد کند)، WWD نگاهی به برخی از بهترین ظاهرهای زیبایی این ستاره در طول سال‌ها انداخته است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/rihanna-best-beauty-looks-fenty-super-bowl-1235515624/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با