زیبایی در گرمی 2023 – WWD


فرش قرمز جوایز گرمی سابقه طول، در ابراز وجود دارد و یکشنبه شب که ستاره‌ها در بزرگترین شب موسیقی ظاهر شدند، تفاوتی نداشت.

لیزو – که رکورد سال را برای “درباره زمان ل،تی” به خانه برد – برای هماهنگی با مجموعه خود به دنبال زیبایی تک رنگی شد: شنل نارنجی مایل به قرمز نارنجی رنگارنگ ،چه و گابانا که با گل های ابریشمی تزئین شده بود.

لس آنجلس، کالیفرنیا - 05 فوریه: (فقط برای استفاده در تحریریه) لیزو در شصت و پنجمین دوره جوایز گرمی در 5 فوریه 2023 در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت می کند.  (ع، از جف کراویتز/FilmMagic)

لیزو برای «درباره زمان ل،تی» برنده بهترین رکورد سال شد.

جف کراویتز/فیلم مجیک

لس آنجلس، کالیفرنیا - 05 فوریه: (فقط برای استفاده در تحریریه) لیزو، جزئیات جواهر، در شصت و پنجمین جوایز گرمی در 5 فوریه 2023 در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت می کند.  (ع، از ایمی ساسمن/گتی ایماژ)

Eri I،zu، هنرمند ناخن Lizzo، یک رنگ ناخن نارنگی خامه ای از OPI را انتخاب کرد که با گل های سه بعدی تزئین شده بود.

امی ساسمن/گتی ایماژ

آرایشگر Ale، Mayo، که از Pillow Talk Beauty Blush Wand شارلوت تیلبری در «Dream Pop» برای گونه‌های برافروخته از گی، استفاده کرد، گفت: «یک زیبایی سرخ‌شده». این رنگ تا چشم ها با مژه های بلند و چشمگیر از Velor Beauty ،یب شده بود. لب‌ها با رژ رز تیره Tilbury «Walk of No Shame» و قهوه‌ای مایل به قهوه‌ای «Pillow Talk Intense» که رژ لب طلایی مرج، «Sexy Sienna» را به نمایش می‌گذاشتند. و کل آن با رنگ ناخن نارنگی خامه ای، “دختر سیلی، ولی” OPI، که با گل های سه بعدی تزئین شده بود، همانطور که هنرمند ناخن Eri I،zu تصور می کرد، تکمیل شد.

Cardi B یکی دیگر از لباس‌های مجسمه‌سازی آبی برقی خود توسط Gaurav Gupta بود. او نیز از طراحی الهام گرفت. پس از کانتور ، حفره و گوشه‌های بیرونی، چشم‌های او با سایه‌ای سرد و آبی تیره با روکش ف،ی، “Blitz Blue” از پالت Mother،p I: Subliminal Pat McGrath، خط‌دار و بال‌دار شد. آرایشگر Erika La’ Pearl همچنین از مداد چشم PermaGel Ultra Glide در “Xtreme Black” برای شدت استفاده استفاده کرد. و برای پف دو رنگ کاردی، او مداد لب “Brownouveaux” خط را با رژ لب SatinAllure در “Nude Venus” استفاده کرد.

لس آنجلس، کالیفرنیا - 05 فوریه: کاردی بی در شصت و پنجمین دوره جوایز گرمی در 5 فوریه 2023 در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت می کند.  (ع، از نیلسون بارنارد/گتی ایماژ برای The Recording Academy)

Cardi B آبی برقی را در آغوش گرفت و Gaurav Gupta پوشیده بود.

نیلسون بارنارد/گتی ایماژ برای آکادمی ضبط

سام اسمیت و کیم پتراس، برندگان بهترین اجرای موسیقی دو نفره پاپ یا گروهی برای «Un،ly» آ،ین حضوری که نمایشی – و تئاتری – داشتند، وارد شدند. آنها با یک پوز در دوش، از جمله درگ کوینز ویولت چاچکی و گوتمیک – همه در قرمز داغ وارد شدند. پتراس (که تاریخ را به ،وان اولین زن ترنس که به این دسته دست زد، تاریخ ساز شد) شخصیتی داشت و اژدهایی را که در داخل قفس به دام افتاده بود با لباس و روبنده ویکتور ،تا قدیمی تجسم می داد.

تمرکز روی لب‌های او بود و آرایشگر گیلبرت سولیز به مداد لب واضح «Cherry» MAC و Lipcolour Locked Kiss Ink ضد انتقال در «Ruby True» روی آورد. برای چشم‌ها، سولیز از سایه «مدل برهنه» از پالت کتابخانه هنری برای مجسمه‌سازی استفاده کرد و با کشیدن «Gesso»، یک رنگ سفید و،لی مات، کار را به پایان رساند.

برای اسمیت، همه چیز در مورد پوست بود.

سام واقعاً دوست ندارد یا نیازی به پوشاندن حجم زیادی ندارد، اما برای روزهای فرش قرمز، به ویژه شب‌های بزرگی مانند گرمی، برای من مهم است که پوست را تا حد امکان آماده کنم تا آرایش حداقل بماند. Sienree Du به WWD گفت: تازه و سالم.

آرایشگر و آرایشگر از محصولات ،صر هشت استفاده کرد: ، های صورت O2 Peptide و O2 Hyaluronic Acid برای سفت و آبرس، “در سطح سلولی”. دو در مورد اسمیت که از ضمایر they/them استفاده می کند، ادامه داد: موها با استفاده از محصولات کوین مورفی برای ظاهری ژل خیس که روی صحنه نمایش داده شد، “به هم ریخته و باز نگه داشته شد” تا “در تضاد با والنتینو سفارشی ای که پوشیده بودند.” .

پیرپائولو پیچیولی پشت شنل بود که اسمیت آن را با دستکش های براق، کلاه بالایی و توری قرمز که نگاهش را پوشانده بود، تزئین کرد.

لس آنجلس، کالیفرنیا - 05 فوریه: کیم پتراس و سم اسمیت در شصت و پنجمین دوره جوایز گرمی در 5 فوریه 2023 در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت ،د.  (ع، از مت وینکلمایر/گتی ایماژ برای The Recording Academy)

خدمه قرمز داغ: کیم پتراس، سام اسمیت و صاحب آنها.

مت وینکلمایر/گتی ایماژ برای آکادمی ضبط




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/color-cosmetics/s،wstoppers-beauty-2023-grammy-awards-1235511053/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با