منابع می گویند که Revlon رئیس هیئت مدیره جدید را منصوب می کند – WWD


منابع متعدد به WWD گفتند که رولون در حال آماده شدن برای معرفی رئیس جدید هیئت مدیره در حالی است که آماده ،وج از ورش،تگی در پایان هفته آینده است.

WWD درک می کند که شرکت مشکل دار، که برندهای آن شامل Revlon، Elizabeth Arden و Almay هستند، در پشت صحنه برای انتصاب یک صندلی جدید کار می کند و پس از تایید یک قاضی ورش،تگی با وام دهندگان، به مدیران متعدد در بخش زیبایی و پوشاک نزدیک می شود. منجر به ،وج رونالد پرلمن از این شرکت پس از چندین دهه مدیریت شد.

منابع ذکر کرده اند که نام های متعددی در این ،یب وجود داشته است، از جمله لوری آن گلدمن، مدیر اجرایی سابق اسپان، که مدت کوتاهی به ،وان مدیر عامل در Avon بوده است. او تجربه زیادی در هیئت مدیره داشته است، از جمله در Guess، مرکز موم اروپا و مرا تحسین می کند، و رئیس هیئت مدیره Claire’s است.

نه گلدمن و نه رولون به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

از طریق طرح ورش،تگی اخیراً تأیید شده Revlon، سهام مالکیت به وام دهندگان تضمین شده واگذار خواهد شد، در حالی که سهامداران فعلی، از جمله رئیس MacAndrews، Perelman، که از اوایل سال جاری حدود 85 درصد از شرکت را کنترل می کرد، هیچ چیزی باقی نمی ماند.

این طرح بیش از 2.7 میلیارد دلار بدهی را از ترا،مه خود حذف می کند و تقریباً 1.5 میلیارد دلار بدهی باقی مانده است. در ازای آن، ا،ر سهام رولون متعلق به وام دهندگان سابق وام سال 2020 خواهد بود که به وام دهندگان برندکو معروف هستند.

انتظار می‌رود که رولون با تقریباً 285 میلیون دلار نقدینگی ظاهر شود که از طریق پیشنهاد حقوق صاحبان سهام، یک تسهیلات اعتباری تضمین شده جدید پول و وام جدید مبتنی بر دارایی تامین می‌شود.

دختر پرلمن، دبرا پرلمن، به ،وان رئیس و مدیر عامل شرکت رولون باقی خواهد ماند. گفته می شود که این شرکت علاوه بر صندلی، به طور فعال مدیران اجرایی دیگری را نیز استخدام می کند.

قبل از تشکیل پرونده برای ورش،تگی فصل 11، رولون با انبوهی از بدهی – حدود 3.7 میلیارد دلار – دست و پنجه نرم می کرد که بیشتر سال 2020 را صرف مذاکره مجدد کرد، که این امکان را به آن داد تا از فرآیند بازسازی رسمی تر در آن زمان جلوگیری کند. اما مشکلات زنجیره تامین، تورم فزاینده و افزایش رقابت از سوی شرکت‌هایی مانند Estée Lauder Cos.، Coty Inc. و تعداد زیادی از استارت‌آپ‌های دیجیتال تنها وضعیت را تشدید کرد. این عوامل، همراه با وام هایی که برای تمدید در نظر گرفته شده بودند، Revlon را در سال 2022 ورش،ت ،د.

Revlon همچنین قبلاً سعی کرده بود چندین مارک خود را در طول سال ها به فروش برساند و از طریق بانکداران مختلف دوچرخه سواری کرد، اما هیچ معامله ای انجام نشد.

رونالد پرلمن از اواسط دهه 80 مالک ا،ریت Revlon بود و کنترل را از طریق تصاحب خصمانه از طریق شرکت MacAndrews & Forbes به دست آورد. او Revlon را در دهه 80 و 90 به اوج جدیدی رساند، زم، که از این برند برای منجنیق ، خود به دنیای جامعه، مد و هالیوود با ضربه زدن به چهره هایی مانند سیندی کرافورد، کریستی تورلینگتون، جری هال و غیره استفاده کرد.

اما در سال 2020، او فاش کرد که در حال فروختن دارایی‌ها – از شرکت‌ها گرفته تا هنرهای زیبا – بوده است و در آغاز این سال، عمارت مجلل لیلی پوند لین خود را در ایست همپتون، نیویورک، به قیمت 84.5 میلیون دلار تخلیه کرد. این قیمت نسبت به قیمت اولیه فهرست 115 میلیون دلار کاهش داشت.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/revlon-new-chairman-board-chair-ron-perelman-bankruptcy-1235623789/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با