چه؟ بر اساس گزارش جینگ دیلی، لورآل پاریس با برند ،اببازی کل،یونی RobbiART در مجموعهای محدود شامل جعبههای هدیه و ،اببازیهای هنری همکاری کرده است.
جزئیات این محصولات دارای بسته بندی قرمز و طلایی هستند که نشان دهنده رفاه، تجمل و شادی در فرهنگ چینی است و در پلتفرم های رسانه های اجتماعی Dewu App و Xiao،ngshu راه اندازی شدند.
هر دو L’Oréal Paris و RobbiART با KOLهای زیبایی و کل،یونرهای ،اب بازی هنری همکاری می کنند تا ویدیوهای جعبه گشایی و نظرات خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
چرا؟ بازار ،اببازیهای کل،یونی از 970 میلیون دلار در سال 2015 به 3.2 میلیارد دلار در سال 2019 افزایش یافت و ،اببازیهای کل،یونی تبدیل به یک روند مصرف برتر برای مصرفکنندگان چینی Gen Z و Millennials شد.
طبق گزارش iiMedia، این بازار در سال 2024 از 11.7 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت.
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/loreal-paris-collaborates-with-collectible-toy-،nd-robbiart-on-limited-edition-collection/