L’Oréal Paris با RobbiART در نسخه محدود مجموعه سال نو چینی همکاری می کند


چه؟ بر اساس گزارش جینگ دیلی، لورآل پاریس با برند ،اب‌بازی کل،یونی RobbiART در مجموعه‌ای محدود شامل جعبه‌های هدیه و ،اب‌بازی‌های هنری همکاری کرده است.

جزئیات این محصولات دارای بسته بندی قرمز و طلایی هستند که نشان دهنده رفاه، تجمل و شادی در فرهنگ چینی است و در پلتفرم های رسانه های اجتماعی Dewu App و Xiao،ngshu راه اندازی شدند.

هر دو L’Oréal Paris و RobbiART با KOLهای زیبایی و کل،یونرهای ،اب بازی هنری همکاری می کنند تا ویدیوهای جعبه گشایی و نظرات خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

چرا؟ بازار ،اب‌بازی‌های کل،یونی از 970 میلیون دلار در سال 2015 به 3.2 میلیارد دلار در سال 2019 افزایش یافت و ،اب‌بازی‌های کل،یونی تبدیل به یک روند مصرف برتر برای مصرف‌کنندگان چینی Gen Z و Millennials شد.

طبق گزارش iiMedia، این بازار در سال 2024 از 11.7 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/loreal-paris-collaborates-with-collectible-toy-،nd-robbiart-on-limited-edition-collection/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با