برند مراقبت از پوست حلال فلورا اند نور در Ulta Beauty – WWD عرضه شد


جدیدترین محصول اولتا بیوتی، برند مراقبت از پوست حلال فلورا اند نور، وارد بازار شد.

فلورا اند نور پس از دریافت جوایز بزرگ سال گذشته در مسابقه Rare Beauty Brands x Ulta Beauty x Black Girl Ventures Pitch Compe،ion و همچنین جشنواره Essence of Culture’s New Voices + Chase Pitch، برد بزرگ بعدی خود را جشن می گیرد: تبدیل شدن به اولین حلال نام تجاری تایید شده توسط Ulta Beauty، جایی که به صورت آنلاین در 22 ژانویه راه اندازی می شود.

برای بنیانگذار جردن کریم، که در پایین خیابان از مقر Ulta در شیکاگو به دبیرستان رفت و برای اولین بار با حضور در Allergan و Johnson & Johnson’s Ethicon قبل از ایجاد نام تجاری خود، به زیبایی دست زد، این لحظه بسیار طول، است.

جردن کریم، بنیانگذار فلورا اند نور.

جردن کریم، بنیانگذار فلورا اند نور.

ع، محترمانه

«این یک لحظه کامل برای من است که با Ulta شریک شوم. آنها بزرگترین ،ده فروش لوازم آرایشی در آمریکا هستند و هدف نهایی من این است که زیبایی حلال را در دسترس تر کنم. اعتقادات آنها، این برند همچنین تعداد فزاینده ای از جانبازان غیر مسلمان دارد.

“مردم – به ویژه ژنرال Z و هزاره ها – می خواهند بخشی از چیزهایی باشند که قبلاً هرگز درباره آنها نشنیده اند. حتی اگر مسلمان نباشید، باز هم می‌تو،د از محصولاتی که دارای گواهی حلال هستند بهره مند شوید.

برای حلال بودن یک محصول زیبایی، باید بدون الکل یا فرآورده های جانبی حیو، ساخته شود و حاوی مواد اخلاقی باشد. فراتر از رعایت این معیارها، استفاده فلورا و نور از نسخه های گیاهی مواد فعال، مانند پودر پوست درخت بید به جای اسید سالیسیلیک، و قارچ ریشی ارگ،ک برای فواید کلاژن مانند، در هسته اصلی ماموریت خود قرار دارد، که کریم آن را به ،وان “فراتر از آن” توصیف می کند. تمیز” زیبایی

کریم گفت: «همه محصولات ما از نوآوری‌های گیاه‌شناسی، سنت‌ها و مواد تشکیل‌دهنده آفریقا و خاورمیانه الهام گرفته شده‌اند.» وی افزود که مجموعه Rose Renewal این برند که از پاک‌کننده، تونر و مرطوب‌کننده تشکیل شده است، از گلبرگ‌های رز مصر استفاده می‌کند. در همین حال، فلورا اند نور به غنا، نیجریه و سودان برای مواد مرطوب کننده مانند کره شیا نگاه می کند. قیمت‌ها از 24 دلار برای اسکراب شکر شیا تا 34 دلار برای سرم Bright Side با ویتامین C متغیر است.

کریم که به یاد می آورد سفرهای زیادی را برای دیدن خانواده بزرگ خود در مصر با اتاق اضافی آماده کرده بود، گفت: «فقدان زیادی از مراقبت از پوست دارای گواهی حلال در ایالات متحده وجود دارد، بنابراین بسیاری از اوقات مسلمانان باید این کار را انجام دهند. در چمدانش برای ذخیره ، محصولات حلال غیرقابل ،ید در ایالات متحده

فلورا اند نور که در سیزده لون و آمازون نیز به فروش می رسد، به تازگی با پایگاه داده مواد تشکیل دهنده ClearForMe همکاری کرده است که اکنون به مدت سه سال در ،ب و کار قرار دارد. از طریق این همکاری، مشتری، که از وب‌سایت این برند بازدید می‌کنند، می‌توانند اطلاعاتی در مورد مزایای ،یبات رایج فلورا و نور مشاهده کنند.

«اکنون آموزش‌های زیادی در مورد مراقبت از پوست وجود دارد که در جو، وجود نداشت، اما فکر می‌کنم رسانه‌های اجتماعی می‌توانند گاهی اوقات همه چیز را گیج‌کننده‌تر کنند. ما امیدواریم که زیبایی حلال و مواد ما را شفاف‌تر و هضم‌تر کنیم.

در حالی که موسس در مورد عملکرد این برند اظهار نظری نکرد، منابع صنعتی فکر می‌کنند که Flora & Noor می‌تواند در سال 2023 حدود 700000 دلار فروش داشته باشد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/flora-amp-noor-is-the-first-halal-certified-،nd-to-launch-at-ulta-beauty-1235464436/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با