L’Occitane با 24.9 درصد رشد فروش در سه ماهه دوم به “شتاب مثبت” ادامه می دهد


چه؟ L’Occitane گزارش داده است که با وجود «تند بادهای مداوم» در برخی بازارها، «محرک مثبت» ادامه دارد، با رشد فروش در سه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2022 به 24.9 درصد با نرخ های گزارش شده یا 16.2 درصد با نرخ های ثابت افزایش یافته است.

جزئیات در شش ماه منتهی به 30 سپتامبر 2022، فروش خالص به 900.5 میلیون یورو رسید که نشان دهنده رشد شتابان 24.2 درصدی با نرخ های گزارش شده و 16.1 درصدی با نرخ های ثابت است.

طبق یک بی،ه مطبوعاتی، “وضعیت در چین، بزرگترین بازار گروه در APAC که 13.0 درصد از فروش کلی را در نیمه اول سال مالی 2023 به خود اختصاص داد، در سه ماهه دوم سال مالی 2023 نیز بهبود یافت.

همه برندهای کلیدی در نیمه اول سال مالی 2023 با مشارکت عمده سول دژ،رو، Elemis و L’Occitane en Provence رشد ،د. L’Occitane en Provence با نرخ های گزارش شده 9.4 درصد و با نرخ های ثابت 3.4 درصد رشد کرد. ،ده فروشی سفر قوی تر و زودتر از زمان برنامه ریزی شده بازگشت. کانال‌های آجر و ملات پویا بودند در حالی که کانال‌های آنلاین عادی شدند.

هر سه کانال کلیدی در نیمه اول سال مالی 2023 شاهد رشد بودند. عمده‌فروشی و سایرین با رشد پویا در زنجیره‌های عمده‌فروشی، توزیع بین‌المللی و ،ده‌فروشی سفر، 50.9 درصد با نرخ‌های ثابت رشد ،د.

،ده‌فروشی همچنین شاهد افزایش تعداد بازدیدکنندگان و فروش گردشگران بود و علیرغم تجارت با 121 فروشگاه کمتر، 4.4 درصد با نرخ ثابت رشد کرد. تعداد کل فروشگاه‌های ،ده‌فروشی خود در 30 سپتامبر 2022، 1380 فروشگاه بود که نشان‌دهنده 121 تعطیلی خالص سال تا به امروز است که از این تعداد 110 فروشگاه در روسیه بسته شده است.

کانال های آنلاین در سه ماهه دوم سال مالی 2023 به رشد بازگشتند که منجر به رشد 2.2 درصدی با نرخ های ثابت در نیمه اول سال مالی 2023 شد. ،یب کانال های آنلاین گروه در 29.4 درصد از کل فروش ثابت باقی ماند.

چرا؟ شتاب ادامه دار به برندهای جدید پویا گروه، جهش در ،ده فروشی و توزیع مسافرتی و بادهای انتهایی مبادلات ارز خارجی نسبت داده شد.

آندره هافمن، نایب رئیس و مدیر اجرایی L’Occitane، گفت: “علیرغم بدتر شدن محیط اقتصاد کلان جه، در سه ماهه دوم سال مالی 2023، از جمله تورم مداوم، افزایش نرخ بهره و کاهش احساسات مصرف کننده در برخی بازارها، دیدن آن خوشحال کننده است. شتاب بیشتر در رشد خط برتر، هم بر مبنای واقعی و هم بر مبنای مشابه. این امر خوش بینی ما را در مورد دستیابی به اه، سال مالی 2023 تقویت کرده است.

“ما سابقه ثابت شده ای از انعطاف پذیری در مواجهه با بادهای مخالف مختلف داریم. دسترسی متنوع ما، هم از نظر برندها و هم از لحاظ جغرافیایی، در ماه‌های آینده، به‌ویژه در پیش‌بینی فصل تعطیلات، ما را مشاهده خواهد کرد.»


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/loccitane-continues-positive-momentum-with-24-9-percent-q2-sales-growth/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با