Symrise باز هم راهنمایی تمام سال را افزایش می دهد – WWD


پاریس – در پشت یک سه ماهه سوم قوی، Symrise AG راهنمایی های سال 2022 خود را مجدداً افزایش داد.

عرضه‌کننده عطر و طعم آلم، در بی،ه‌ای در روز چهارشنبه اعلام کرد که رشد فروش در هر یک از بخش‌های آن قوی‌تر از حد انتظار بوده است و در مجموع 13.6 درصد بر مبنای ارگ،ک افزایش یافته و به 975.2 میلیون یورو در سه ماه منتهی به 30 سپتامبر رسیده است. ، فروش 26.4 درصد افزایش یافت.

فعالیت بخش Scent and Care Symrise بواسطه فعالیت‌های عطر و عطرهای خوب تحریک شد، در حالی که تقاضا برای محصولات بهداشتی و مراقبت از دهان کمتر از سال 2021 بود. فعالیت اجزای آرایشی رشد ارگ،ک دو رقمی داشت و محصولات محافظت از آفتاب برنده‌های پویا بودند. به طور کلی، فروش این بخش به 382.7 میلیون یورو رسید که 6.7 درصد افزایش ارگ،ک نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

همچنین در سه ماهه سوم، فروش بخش طعم، تغذیه و سلامت Symrise با 18 درصد افزایش به صورت ارگ،ک به 592.5 میلیون یورو رسید.

در 9 ماهه اول سال جاری، فروش این شرکت در مجموع 3.49 میلیارد یورو بوده است که 11.3 درصد بهبود در شرایط ارگ،ک و 21.2 درصد افزایش بر اساس گزارش در مقایسه با دوره مشابه سال قبل است.

هاینز یورگن برترام، مدیر اجرایی Symrise، در بی،ه ای گفت: «در یک محیط بازار همچنان چالش برانگیز و نوسان، ما یک بار دیگر موفق شدیم مسیر رشد خود را ادامه دهیم. “پرتفوی متنوع ما و همچنین حضور گسترده منطقه ای و پایگاه مشتری ما عوامل کلیدی در دستیابی به این هدف بودند. علاوه بر این، افزایش تقاضای مادی در شایستگی های اصلی ما مانند لوازم آرایشی و غذای حیوانات خانگی به رشد ارگ،ک قابل توجهی کمک کرده است.

با توجه به مشارکت قوی، Symrise اکنون به دنبال رشد فروش ارگ،ک بیش از 10 درصد است – به جای آنچه قبلا اعلام شده بود “به طور قابل توجهی بالاتر از 7٪” – و حاشیه EBITDA مورد انتظار را در حدود 21 درصد برای سال 2022 حفظ کرد.

Symrise گفت: “هدف تداوم ،یب رشد ارگ،ک و غیر ارگ،ک در قالب ،یدهای استراتژیک هدفمند همراه با مدیریت دقیق هزینه و افزایش قیمت است.”

این شرکت همچنین اه، میان مدت خود برای سال 2025 را مجدداً تأیید کرد. تا آن زمان، این گروه قصد دارد فروش خود را بین 5.5 میلیارد یورو تا 6 میلیارد یورو افزایش دهد که بخشی از آن با نرخ رشد مرکب سالانه 5 تا 7 درصد است. اکتساب ها Symrise انتظار دارد حاشیه EBITDA بین 20 تا 23 درصد در بلندمدت باشد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/symrise-raises-full-year-guidance-1235401511/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با