یونیلیور راهنمای تمام سال را پس از سه ماهه سوم قوی افزایش می دهد – WWD


پاریس – رشد زیربنایی فروش یونیلور در سه ماهه سوم سال 2022 با افزایش بیشتر قیمت‌ها همراه با تأثیر محدود بر حجم افزایش یافت و باعث شد این گروه هدایت خود را برای کل سال افزایش دهد.

تولیدکننده برندهای مختلف از Dove و Tatcha گرفته تا Ben & Jerry’s و Magnum در سه ماه منتهی به 30 سپتامبر 15.8 میلیارد یورو فروش داشته است که 10.6 درصد بر مبنای ارگ،ک و 17.8 درصد در شرایط گزارش شده در مقایسه با دوره مشابه سال قبل افزایش داشته است. .

یونیلور گفت که رشد فروش ارگ،ک در تمام گروه های تجاری در این دوره پخش شد.

این گروه در بی،ه‌ای که صبح پنجشنبه منتشر شد، گفت: «رشد قیمت‌ها در هر یک از هفت فصل گذشته به‌طور متوالی بهبود یافته و در سه‌ماهه سوم به 12.5 درصد رسیده است».

سود در هر یک از پنج واحد تجاری یونیلور به دلیل عملکرد برندهای میلیارد یورویی این شرکت بود که در مجموع فروش 14 درصدی را افزایش دادند.

فروش بخش زیبایی و تندرستی یونیلور 6.7 درصد افزایش یافت که به دلیل قیمت تقویت شد، اما اثر حجمی اندکی منفی ناشی از مراقبت از پوست و مراقبت از مو بود. فروش بخش مراقبت شخصی به طور ارگ،ک 8.9 درصد افزایش یافت.

بخش مراقبت در منزل، تغذیه و بستنی این گروه همگی افزایش دو رقمی داشته اند.

آلن جوپ، مدیر اجرایی یونیلیور، در بی،ه ای گفت: «یونیلیور یک چهارم دیگر رشد را در شرایط چالش برانگیز اقتصاد ،د ارائه کرده است.

او توضیح داد که رشد زیربنایی فروش «با افزایش بیشتر قیمت‌ها که تنها تأثیر محدودی بر حجم دارد، هدایت می‌شود، و ما اکنون انتظار داریم رشد زیربنای فروش برای کل سال 2022 بالای 8 درصد باشد».

همچنین برای اوا، سال جاری، Unilever انتظار دارد که رشد حجم ارگ،ک منفی بالاتری داشته باشد نسبت به 9 ماه اول سال 2022.

فروش گروه در آن دوره به 45.6 میلیارد یورو رسید که 8.9 درصد افزایش در شرایط ارگ،ک و 10.7 درصد افزایش بر اساس گزارش شده است.

این شرکت همچنین پیش بینی می کند تورم خالص مواد یا NMI در سال جاری بدون تغییر در حدود 4.5 میلیارد یورو در نیمه دوم باقی بماند.

اگرچه برخی از کالاها از اوج خود کاسته شده اند، اما ما انتظار داریم که فشار هزینه ها به سال 2023 ادامه یابد که ناشی از کاهش ارزش پول، هزینه های بالاتر مواد خام در مقابل پوشش های سودمند در نیمه اول سال 2022، و هزینه های بالاتر پردازش تامین کنندگان ناشی از تورم انرژی و نیروی کار است. یونیلیور گفت.

بنابراین، برآورد این شرکت برای NMI در نیمه اول سال 2023 در مقایسه با نیمه اول 2022 تقریباً 2 میلیارد یورو است، “با طیف وسیعی از نتایج ممکن”.

جوپ گفت: “چشم انداز اقتصاد کلان جهان مختلط است و ما انتظار داریم که چالش های تورم بالا در سال 2023 ادامه یابد.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/unilever-raises-full-year-guidance-1235402568/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با