آموزش آرایش صورت در خانه ️ بهترین آموزش ️ ساده و جذاب

روی پلک بالا سایه روشن بزنید به سمت ابرو ها ترکیب کنید. یک رژگونه گرد که تا خط فک شما امتداد یابد و به سمت بیرون صورت محو شود، می تواند تاثیری ایجاد کند که صورت گردتر به نظر برسد. رژگونه مناسب برای پوست تیره ، نارنجی ، قهوه ای و صورتی روشن می باشد. به یاد داشته باشید که ریمل زدن آخرین مرحله آرایش چشم است که در بخش بعد به آموزش آن می‌پردازیم. بهترین آرایش عروس باید دارای پوشش عالی بوده و حداکثر دوام را داشته باشد تا شب و روز عروسی شما را پشت سر بگذارد. محصولات با کیفیتی را انتخاب کنید که می دانید پوست شما در برابر آن ها عکس العمل منفی نشان نخواهد داد.

  • بعد از آن خطوط را با یک قلم موی کوچک یا پد آرایشی محو کنید.
  • کمی از کانتور تیره بردارید و از بخش استخوان فک بالا و گوشته صورت شروع نمایید.
  • رژگونه های پودری می بایست با براش های مخصوص خود زده شوند، در حالی که رژگونه های کرمی و ژله ای را می توان با کمک انگشتان دست نیز به صورت زد.
  • البته می توانید برای دیدن مدل های بیشتر آرایش و حتی مدل های کوتاهی و رنگ مو به مجله آموزش آرایشگری مراجعه کنید.

این کار باعث می‌شود فضاهای خالی ابروی‌تان بیشتر به چشم بیاید. از سر ابرو شروع کنید و چند خط کوچک مومانند در این قسمت بکشید. در آموزش آرایش صورت حرفه‌ای توصیه می‌شود کشیدن ابروها را از جهت رویش مو (یعنی از پایین به بالا) انجام دهید. بعد از آن خطوط را با یک قلم موی کوچک یا پد آرایشی محو کنید.

کرم پودر تیوپی مات شماره 305

مثلا نواحی گود چشم را با رنگ تیره‌تر بپوشانید و پشت پلک و زیر ابرو را سایه روشن‌تر بزنید. در مجموع، نحوه استفاده از رنگ‌های تیره و روشن و سایه زدن چشم، به مدل سایه و فرم چشم و ظاهر نهایی که مد نظر دارید، بستگی دارد. هایلایت کردن در آموزش آرایش صورت باید کاملا طبیعی انجام شود. بنابراین باید مناطقی از صورت را با هایلایت برجسته کنید که به طور طبیعی نور به آن قسمت‌ها می‌تابد. به این ترتیب بالا یا روی استخوان گونه، پایین استخوان ابرو، وسط کمان لب بالایی و امتداد پل بینی مناطقی هستند که باید هایلایت شوند.

برای صورت‌های گرد استفاده از کرم پودر با رنگ هلویی گزینه مناسبی است. داشتن بیس صورتی در این کرم گردی صورت را کمتر نشان می‌دهد. از رنگ‌های سایه دودی و تیره بیشتر استفاده کنید و رنگ‌های گرم و شاد رژ لب می‌تواند جذابیت آرایش را بیشتر کند.

مدل آرایش صورت برای مهمانی

بهتر است بیوتی بلندر را مرطوب نمایید و آبگیری کنید سپس به طور ضربه ای کرم پودر را یکنواخت نمایید. صابون ابرو یکی از محصولات جدید آرایشی می باشد که در امروزه برای حالت دادن و زیبا سازی ابروها از آن استفاده می شود، در زمان خرید این محصول… در این مطلب قرار است شما را با دلیل های تیره شدن کرم پودر و علت ماسیده شدن آن بر روی پوست آشنا نماییم و اطلاعاتی را در این… آرایش صورت اداری سبکی از میکاپ بوده که متناسب با موقعیت و مکان موردنظر انجام گرفته و نسبت به دیگر مدل های آرایش تکنیک ها و ترفندهای مخصوص به…

برای آشنایی کامل با استایل مینیمال و خصوصیات آن به این مقاله از مجله وقت مد مراجعه بفرمایید. سال ها بعد، مصریان باستان از روغن ها و پمادهای معطر برای نرم کردن و تمیز کردن پوست خود و همینطور محافظت بدن در برابر آفتاب، مورد استفاده قرار میدادند. اگر که می‌خواهید آرایشتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید با کمک اسپری کردن اسپری مخصوص برای فیکس کردن آرایش، مدت زمان بیشتری آرایشتان را دست نخورده نگه دارید.

این در حالی است که رنگ های صورتی برای آرایش از سال 2017 بسیار محبوب بودند و همچنان پر طرفدار هستند. احتمالا، رنگ های دیگری مانند نارنجی، دودی و صورتی های اسطوخودوس برای افزودن ظرافت به صورت وارد سبک آرایش شرقی یا ژاپنی شوند. یونانیان باستان، سرب سفید را روی صورت خود میزدند تا ظاهری رنگ پریده و خشمگین بدست بیاورند.