آرایش صورت آموزش کامل میکاپ + معرفی وسایل آرایشی مورد نیاز ایریکت خرید عطر و ادکلن اصل و محصولات آرایشی و بهداشتی

کسانی که پوست های تیره دارند میتوانند از رژلب های جیغ و پررنگ مانند نارنجی ، بنفش تیره، قهوه ای، شرابی، زرشکی، آلویی، صورتی ، کاراملی استفاده نمایند. از انحنای چشم شروع کنید و خط چشمتان را به سمت گوشه ی بیرونی چشم ادامه دهید. از ابتدای پلک بالا شروع کرده و یک خط چشم نسبتا کلفت از ابتدا تا انتهای چشم بکشید. در تصویر انواع خط چشم را آورده ایم که می توانید با توجه به آن و یافتن کمی تبحر انواع خط چشم را بکشید.

  • اگر تمام مراحلی را که در این مقاله درمورد آرایش صورت به شما آموزش دادیم، انجام دهید کرم پودر به خوبی روی صورت می‌نشیند.
  • اما واقعیت این است که آموزش آرایش صورت به همان راحتی که همیشه فکر می‌کردید، نیست.
  • خط چشم را تا حدودی پهن بکشید و تا حد ممکن نوک آن را به سمت بالا و نزدیک ابروها ببرید.
  • شخصیت های معروفی مانند مرلین مونرو، رنگ قرمز لب را در میان مردم محبوب کردند و به دیگران الهام می دهند تا این مد جسورانه را بازسازی کنند.
  • بعد از استفاده از پرایمر حتماً صبر کنید تا پرایمر به طور کامل خشک شود، سپس مرحله بعدی را آغاز کنید.

هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد. از کشیدن خط لب‌های تیره، نازک و خارج از محوطه لب خودداری کنید. استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است. لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند.

همچنین اگر پوست شما تیره ایت، می توانید از رژ لب های جیغ استفاده کنید. رنگ هایی همچون زرشکی، صورتی، کاراملی و قهوه ای مناسب ترین رنگ رژ برای افرادی که پوست تیره دارند، می باشد. قبل از آن که بخواهیم انتخابی داشته باشیم برای رژ گونه بایستی به فرم صورت و همچنین رنگ پوستمان به خوبی توجه کنیم و بر اساس شرایطی که داریم اقدام به خرید نمایم. اما همانطور که گفته شد جدای از فرم صورت، رنگ پوست نیز در انتخاب تاثیر گذار می باشد.پاکسازی صورتدر آرایش بسیار مهم است. به طور کلی، لوازم آرایشی و زیبایی میتوانند به دلیل استفاده از مواد شیمیایی، به پوست حساس آسیب برسانند.

استفاده از رژگونه :

اگر تصمیم گرفته‌اید که از بین اجزای صورت روی چشم‌هایتان بیشتر کار کنید بهترین کار این است که یک خط چشم تمیز و یکسان بکشید تا چشم‌ها فرم ایده الی پیدا کند. خط چشم را تا حدودی پهن بکشید و تا حد ممکن نوک آن را به سمت بالا و نزدیک ابروها ببرید. کشیدن این خط چشم باعث می‌شود تا گردی صورت کمتر به چشم بیاید و آرایش شما هم تکمیل شود. برای صورت‌های گرد کشیدن خط چشم پایینی را هم فراموش نکنید و بهتر است در نزدیکی گوشه بیرونی چشم آن را بکشید تا از گردی صورت کاسته شود.

مرطوب کننده های سنگین تر و کرمی برای پوست های خشک مناسب هستند. اگر پوست خیلی خشکی دارید، کرم های مرطوب کننده معمولی برای شما کافی نخواهند بود. هنگام استفاده از کرم های مرطوب کننده، بیشتر روی نواحی از پوست که بیشتر خشک می شوند تمرکز کنید؛ مثلا پیشانی و گونه ها. استفاده از تونر باعث بسته شدن منافذ پوست می شود، و کرم های مرطوب کننده نیز پوست شما را نرم کرده و زدن کرم زیر ساز را راحت تر می کند. از ماسک و محصولات آرایشی لایه‌بردار استفاده کنید، که خیلی راحت هفته‌ای یکبار در خانه از آنها را روی صورت خود بگذارید.

جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ

هنگامی که یک سلبریتی معروف، پا به بیرون میگذارد، نمیتواند خود را از کانون توجه مردم و روزنامه نگاران بیرون بیاورد. بنابراین، آنها با سبک آرایش و میکاپ مخصوص سلبریتی ها ، به بیان شخصیت درونی خود میپردازند. بنابراین سبک آرایش و میکاپ شب یا میهمانی به شما کمک میکند. در موقعیت هایی مانند جشن، میهمانی با دوستان یا همکاران، عروسی، نامزدی و بسیاری از موارد دیگر، بانوان به آرایش شب نیاز خواهند داشت. در صورتیکه میخواهید شیک و زیبا به نظر برسید، اما نه با میکاپ زیاد، سبک مینیمال به کار می‌آید.

رنگ موی مناسب پوست گندمی

اگر نیاز است تا گردن و زیر گوش خود را نیز با کرم پودر بپوشانید. کرم‌ پودرها نواع مختلفی دارند ولی معمولا همه آنها به یک شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند. کرم پودرها به شکل پودر، مایع و کرم وجود دارند و همه‌ی آنها برای ایجاد پوستی یکدست و مسطح کاربرد دارند. استفاده از کرم‌پودر باعث می‌شود که پوستی صاف و بدون لک برای آرایش کردن داشته باشید.

اگر هایلایتر کرمی دارید، باید قبل از پودر فیکس از آن استفاده کنید. گوشه‌های داخلی چشم، زیر ابروها، مرکز گودی بالای لب و بالا و کنار استخوان گونه جاهایی است که می توانید هایلایتر بزنید. برای استفاده از پودر فیکس می‌توانید از یک اسفنج مرطوب آرایشی استفاده کنید. اسفنج را در پودر بزنید و آن را به آرامی روی صورت زیر چشم قرار دهید. برای بقیه قسمت‌های صورت می‌توانید پودر فیکس را با براش روی صورت بزنید.