Natura & Co سه ماهه سوم 2022: افزایش فروش 2.2 درصدی، EBITDA پایدار


چه؟ شرکت Natura &Co نتایج خود را برای سه ماهه سوم مالی 2022 گزارش کرده است. مجموعه محصولات آرایشی برزیل شاهد افزایش 2.2 درصدی درآمد نسبت به سال گذشته به 9 میلیارد R$ در ارز ثابت و حاشیه EBITDA تعدیل شده با ثبات در 8.6 درصد بود.

جزئیات فروش دیجیتالی فعال به 50.2 درصد از کل درآمد خالص رسید. با حفاری بر اساس واحد تجاری، درآمد لاتام Natura & Co 10.2 درصد افزایش یافت و برند Natura افزایش شدید 18.5 درصدی را ثبت کرد، در حالی که Avon عملکرد متوسط ​​تری داشت و 0.7 درصد رشد کرد.

در همین حال، Avon International شاهد کاهش درآمد 8.1 درصدی در سه ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود. بادی شاپ نیز از کاهش فروش با 19.5 درصد کاهش خبر داد. Aesop همچنان با رشد 21.5 درصدی با افزایش فروش دو رقمی در تمامی مناطق به غیر از اروپا، ستاره نمایش بود.

چرا؟ فابیو باربوسا، مدیر عامل گروه Natura & Co، اظهار داشت: “Natura & Co نتایجی مطابق با انتظارات ما منتشر کرد، با روند بهتر خط اول، در حالی که حاشیه ها همچنان تحت فشار محیط چالش برانگیز اقتصاد کلان که با تورم بالا، مخارج اختیاری کمتر و ارز خارجی مشخص شده بود، تحت فشار بود. تاثیرات…

سازماندهی مجدد گروه که سه ماهه گذشته اعلام کردیم پیشرفت خوبی داشته است. ما هزینه های عملیاتی هلدینگ را به میزان قابل توجهی کاهش داده ایم و به اجرای گام های مهم برای دادن استقلال و مسئولیت پذیری بیشتر به هر برند ادامه می دهیم. سایر مراحل ساختاری نیز در حال حرکت هستند: ما در حال تسریع ادغام ،ب‌وکارهای Avon و Natura در آمریکای لاتین هستیم که از سال 2023 با پرو و ​​کلمبیا شروع می‌شود و به سرعت برزیل را دنبال می‌کنیم. ما به بهینه سازی ردپای جغرافیایی Avon International با تغییرات قابل توجه در بازارهایی مانند هند و ،ستان سعودی ادامه می دهیم. ما همچنین از بسته شدن تاسیسات تحقیق و توسعه Suffern در ایالات متحده و برون سپاری زیرساخت IT Avon خبر دادیم. بادی شاپ اقداماتی را برای حقوقی ، سازمان خود انجام داده است و همانطور که در حقیقت Material منتشر شده در 17 اکتبر 2022 اعلام شد، ما به تجزیه و تحلیل جایگزین های استراتژیک برای Aesop ادامه می دهیم.

با در نظر گرفتن حرکات استراتژیک ذکر شده در بالا، جایگزین‌های بالقوه برای Aesop که در حال حاضر در حال مطالعه است و انتظارات ما از ادامه یک محیط کلان نامطمئن در برخی بازارها، راهنمایی‌های میان‌مدت خود را لغو می‌کنیم. ما به کار بر روی اقداماتی که برای ارائه بازدهی پایدار سهامداران و دستیابی به جاه طلبی خود در تبدیل Natura & Co به بهترین شرکت زیبایی برای جهان ترسیم کرده ایم، ادامه خواهیم داد.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/natura-co-q3-2022-sales-inch-up-2-2-percent-ebitda-stable/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با