Diane Von Furstenberg اولین روز سلامتی را در فروشگاه پرچمدار – WWD میزبانی می کند


در 12 نوامبر، دایان فون فورستنبرگ، که پنجاهمین سالگرد خود را در سال آینده جشن خواهد گرفت، اولین روز سلامتی خود را در فروشگاه اصلی شهر نیویورک در منطقه Meatpacking برگزار کرد.

روز سلامتی توسط پلتفرم In Charge این برند برگزار شد که هدف آن توانمندسازی و ارتباط ،ن از طریق پاد،ت، محتوا و رویدادهای اجتماعی این برند است. رویدادهای روز شامل مدیتیشن صبحگاهی، پانل زیبایی تمیز و یک بازار ،ید با برندهای تمیز بود که همگی بیش از 400 نفر را در طول روز جذب می ،د.

جلسه مدیتیشن متحرک میونگ سونگ به رهبری دکتر جنل کیم، موسس آزمایشگاه سلامتی JBK.

در صبح، دکتر جنل کیم، بنیانگذار آزمایشگاه سلامتی JBK، یک جلسه مراقبه حرکتی میونگ سونگ را رهبری کرد. پس از آن، Talita von Furstenberg میزبان یک پانل تمیز متمرکز بر زیبایی با Claudia Verdes، شیمیدان آرایشی و مدیر توسعه محصول در Ilia بود. کریمه الحکاوی، بنیانگذار Six Gldn; د،ل کوهن، نویسنده زیبایی، و جو وانگ، مدیر اجرایی اولاپل،.

در طول گفتگو، اعضای پانل در مورد اهمیت زیبایی پاک، چگونگی یافتن محصولات بهتر برای شما و تاریخچه “تمیز” در دسته بندی های زیبایی و تندرستی بحث ،د. موضوع اصلی که در طول گفتگو و سوالات حضار مطرح شد، اهمیت آموزش بود.

برای کوهن، آموزش کلیدی است. در میان شستشوی سبز و برندهایی که بر،ب “تمیز” را روی محصولات می گذارند، برای مردم دشوار است که بدانند چه چیزی با استانداردهای خاصی مطابقت دارد و چه چیزی فقط بازاریابی است، بنابراین کوهن انجام برخی تحقیقات را توصیه می کند. کوهن گفت: “اطلاعاتی وجود دارد، و اگر وجود نداشته باشد، من فکر می کنم که این نشانه بزرگتری است که ممکن است مشکلی وجود داشته باشد.” Wong از Olaplex توصیه می‌کند که آزمایش‌ها و آزمایش‌های بالینی را برای پشتیبان‌گیری از ادعاهایی که برندها مطرح می‌کنند، پیدا کنید. او گفت: «اگر از نظر بالینی ثابت شود، وزن زیادی دارد زیرا برند در واقع زمان و سرمایه‌گذاری را صرف می‌کند تا واقعاً آنچه را که به من می‌گویند که محصولات انجام می‌دهند واجد شرایط باشد.

از آنجایی که در ایالات متحده دستورالعملی در مورد آنچه که زیبایی پاک را تعریف می کند وجود ندارد، کوهن و الحکاوی توافق ،د که برندها برای اتخاذ موضع در مورد این موضوع در آینده با هم متحد شوند. ما با هم بسیار قوی تر و قوی تر هستیم زیرا شرکت های زیبایی به ،وان یک واحد گرد هم می آیند. ما به همین دلیل به تازگی یک کمک مالی برای داستان سرایی نشنال جئوگرافیک انجام داده‌ایم، تا استفاده و بازیافت پ،تیک را برجسته کنیم و اینکه چقدر در سراسر جهان به طرز وحشتناکی ،اب شده است. اما در انتهای آن، تشکیل ائتلافی متشکل از 30 برند که… قصد دارند ردپای پ،تیکی را کاهش دهند. با این تعهد نام تجاری به بررسی موارد تمیز، وردس انتظار دارد که در سال‌های آینده شاهد «آموزش بیشتر و شفافیت بیشتر که همچنین تقاضای بیشتری را افزایش می‌دهد» با ادامه گسترش این دسته.

پس از پنل، بازار ،ید در سراسر فروشگاه با غرفه هایی از برندهایی مانند Chill،use، Ilia، Olaplex، Six Gldn، Sakara Life، PiperWai و House of Color اثر Fernanda Vazquez افتتاح شد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/diane-von-furstenberg-،sts-first-wellness-day-1235417714/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با