دایسون آزمایشگاه زیبایی دایسون را در Saks Fifth Avenue Bal Harbor – WWD افتتاح کرد


Dyson اولین درهای فلوریدا ج،ی خود را باز می کند.

روز جمعه، این برند آزمایشگاه زیبایی دایسون خود را در Saks Fifth Avenue Bal Harbour رونمایی کرد، یک مفهوم فروشگاهی که نشان دهنده اولین آزمایشگاه زیبایی این برند در مشارکت با Saks، شریک قدیمی ،ده فروشی این برند است.

جردن ،سمارد، معاون ارشد بازاریابی در Dyson Americas گفت: برای ما، تجربه کلیدی است. میامی یک بازار مهم و پرجنب‌وجوش است و فروشگاه Saks به مشتریان این امکان را می‌دهد تا ویژگی‌های دگرگون‌کننده فناوری ما را از نزدیک تجربه کنند.»

در این آزمایشگاه که مجهز به یک حوضچه شستشوی مو و دو ایستگاه حالت دهنده است، مصرف کنندگان می توانند طیف کاملی از فناوری مراقبت از مو Dyson را ،یداری کنند، موهای خود را با استفاده از Airwrap Multi-styler، Corrale Straightener یا Supersonic توسط استایلیست های Dyson آرایش کنند. سشوار و شرکت در نمایش محصولات انفرادی رایگان، که نیازی به وقت قبلی ندارد.

برای رزرو در وب‌سایت‌های Dyson و Saks موجود است، قرارهای آرایش مو 50 دلار هزینه دارد و برای مشتری، که در زمان بازدید با قیمت 299 دلار یا بیشتر ،ید می‌کنند، رایگان است.

ما می خواهیم مطمئن شویم که ردپای آجر و ملات خود را رشد می دهیم. ،سمارد گفت: این فقط در مورد فعال ، و رشد بخش آنلاین ،ب و کار نیست – اگرچه این بسیار مهم است – بلکه همچنین اطمینان از اینکه مفاهیم ،ده فروشی درست را در اختیار داریم، نیست.

طی سال گذشته، شتاب فوق‌العاده‌ای در رسانه‌های اجتماعی به دست آورده است، که عمدتاً توسط محتوای ارگ،ک و تولید شده توسط کاربر تحریک شده است (علی‌رغم اینکه نام تجاری حساب TikTok خود را ندارد، هشتگ #Dyson روی پلتفرم دارای ۲.۷ میلیارد بازدید و تعداد زیاد است، با Airwrap و سایر ابزارهای موی دایسون که موضوع ا،ر ویدیوها هستند، دایسون اهمیت ایجاد تجربیات حضوری م،ادار برای مصرف کنندگان را حفظ می کند.

تا به امروز، Dyson فروشگاه‌های نمایشی و آزمایشگاه‌های زیبایی را در نیویورک، سانفرانسیسکو، تورنتو، لندن، میلان، توکیو، مسکو، پاریس و سایر شهرهای جهان افتتاح کرده است.

در ماه آگوست، این برند اولین مرکز مالک فروشگاه دمو خود را در دا،، تگزاس افتتاح کرد، که مانند آزمایشگاه‌های زیبایی و فروشگاه‌های نمایشی، به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا فناوری مراقبت از موی برند را از نزدیک تجربه کنند، و همچنین یک نوار خدماتی و یک نوار خدمات ارائه می‌دهد. تیمی از کارشناسان اختصاصی Dyson که پشتیب، فنی و نکاتی را برای بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند.

،سمارد گفت: «ما به این نگاه می‌کنیم که صاحبان ما کجا هستند – این همان چیزی است که ما مشتریان خود را می‌گوییم: صاحبان ما – و صاحبان آینده ما کجا هستند، بنابراین دائماً ارزیابی می‌کنیم که جیب رشد بعدی برای ما کجاست.» – سالن های ملات با مشارکت ،س در افق هستند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/dyson-opens-dyson-beauty-lab-asaks-fifth-avenue-bal-harbour-1235402325/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با