پاتریزیو استلا کهنه کار زیبایی استراتژی را برای عطرهای Desire ترسیم می کند – WWD


میلان – من دوست دارم پنج سال دیگر شخص دیگری، از یک شرکت دیگر، اینجا بنشیند و Desire Fragrances را به ،وان [an example] پاتریزیو استلا گفت: برای رسیدن به نتایج.

این کهنه‌کار صنعت زیبایی تنها در ماه سپتامبر به‌،وان مدیر اجرایی سازنده عطر منصوب شد، اما او قبلاً برنامه‌های بلندمدت و بلندپروازانه‌ای را برای تسریع رشد شرکت با گسترش ساختار، سبد سهام و ردپای توزیع آن تشریح کرده است.

با مدرک علوم سیاسی، استلا در نقش های بسیاری در صنعت کار کرده است، کار مدیریتی خود را در Procter & Gamble Italia آغاز کرد، قبل از اینکه به ،وان مدیر عامل عطر و لوازم آرایشی در سراسر جهان در Bulgari Parfums et Cosmétiques انتخاب شود و متوالی مدیر عامل اروپایی Parfums Christian Dior شود. و مدیر عامل و مدیر کل کشور LVMH Beauty Italia. در سال 2016، او گروه Brands Beyond Beauty را تأسیس کرد و رهبری آن را برعهده گرفت و به راه اندازی، ساخت و تغییر موقعیت C،pard Parfums، Philipp Plein Parfums و Elie Saab Parfums پرداخت.

استلا با پشت سر گذاشتن نقش‌های اجرایی در Brands Beyond Beauty، در ماموریت تغییر موقعیت برای Desire Fragrances نیز است، زیرا هدف او ارتقای گروه مستقر در لوکزامبورگ است که دارای پست‌هایی در Varese، ایتالیا است. سوئیس؛ هلند؛ ،ستان و در ایالات متحده

استلا در مورد پیوستن به این شرکت بین المللی گفت: “فکر می کردم فرصت بسیار جالبی در بازار برای ما وجود دارد.” “من از برخی از ارکان این شرکت قدرد، کرده ام که خلاقیت عالی، توانایی قوی در توسعه محصولات با کیفیت و در عین حال باز بودن برای تغییر و رشد است که بسیار جالب به نظر می رسد. ،یب این ،اصر من را متقاعد کرد که این چالش درستی بود [pursue]”

این شرکت بیش از 30 سال تخصص در طراحی، تولید، بازاریابی و توزیع عطرها و محصولات حمام و بدن تحت لیسانس برای شرکت هایی از جمله Liu Jo، Sergio Tac،i، Alfa Romeo، Tonino Lamborghini و اخیراً Head دارد که شامل نام تجاری راکت تنیس آمریکایی و سازنده تج،ات اسکی اتریشی تیرولیا، در میان دیگران است.

لوسیون بدن معطر و معطر لیو جو.

لوسیون بدن معطر و معطر لیو جو.

با حسن نیت از عطرهای Desire

این نمونه کارها نشان دهنده یک بخش سبک زندگی است که استلا نه تنها قصد دارد آن را تثبیت کند، بلکه با دو حوزه تجاری جدید، یکی گروه بندی برندهای معتبر و لو، و دیگری به بر،ب های اختصاصی اختصاص داده شده است.

«بخش پرستیژ و لو، بخشی است که بیشتر به تجربیات گذشته من وابسته است و تکمیل کننده درست سبک زندگی است. این امر مست،م سازماندهی متفاوت و گسترش جغرافیایی، با توزیع موقعیت بالاتر و سرمایه گذاری در ارتباطات است. اما ایده این است که ما در شرایطی خواهیم بود که در سال 2023 برخی از مشارکت ها را در این بخش اعلام کنیم.

در مورد برندهای اختصاصی، مدیر اجرایی تاکید کرد که Desire Fragrances در حال حاضر یک برند کوچک برای کودکان به نام Pe،e Beauté دارد که بیشتر توسعه خواهد یافت و با ،یدهایی که حتی فراتر از عطرها هستند، همراه خواهد شد.

استلا با تاکید بر اینکه این رویکرد گسترده‌تر می‌تواند بر مجوزها و همچنین مجوزها تأثیر بگذارد، گفت: «به طور کلی، ما به توسعه این موضوع در یک شرکت زیبایی فکر می‌کنیم، بنابراین به تدریج به برندهای انتخابی آرایش و روزی به بر،ب‌های مراقبت از پوست نگاه خواهیم کرد. برندهای اختصاصی

در پرتو این استراتژی، استلا پیش بینی می کند که در مدت پنج سال به 200 میلیون یورو درآمد برسد. مدیر اجرایی آمار فروش 2021 را در مجموع اعلام نکرد، اما گفت که محصولات این شرکت در سال گذشته 70 میلیون یورو در ،ده فروشی تولید کرده است. مدیرعامل همچنین انتظار دارد Desire Fragrances رشد دو رقمی درآمد را در سال جاری گزارش کند و فاش کرد که سال 2023 در حال حاضر “یک چرخش مهم” برای این شرکت خواهد بود.

این امر عمدتاً با عرضه عطرهای جدید در بین برندهای موجود، شروع از Liu Jo – پرتقاضاترین بر،ب در مجموعه – و Head، که عطرهای کلیدی آن ماه آینده معرفی می شوند و در سه ماهه اول در سطح جه، عرضه می شوند، تقویت می شود. از سال 2023. دیگو شوارتزمن، تنیسور آرژانتینی نیز به ،وان چهره کمپین تبلیغاتی انتخاب شده است.

تنیسور دیگو شوارتزمن در حال ژست گرفتن با بطری عطر Head Fire.

تنیسور دیگو شوارتزمن در حال ژست گرفتن با بطری عطر Head Fire.

الساندرو اسکاتولینی/Courtesy of Desire Fragrances

استلا در پاسخ به سوالی درباره فرآیند جستجوی برندهای بالقوه برای افزودن به مجموعه، گفت که به دنبال شرکای است که “می خواهند زیبایی را نه تنها به ،وان یک گسترش صرف از فروش ایجاد شده در ،ب و کار اصلی خود، بلکه به ،وان فرصتی برای تأثیر متقابل بر یکدیگر، افزایش دهند.”

«ممکن است لفاظی به نظر برسد، اما در تجربه شخصی من، وقتی این اتفاق می‌افتد [synergy] اتفاق افتاد، که نشان دهنده موفقیت خط زیبایی و توسعه واقعی تجارت اصلی بود. به طور عملگرایانه تر، مدیرعامل اشاره کرد که برای بخش Prestige و Luxury “هدف های طبیعی شرکت برندهایی هستند که در تجارت اصلی خود بین 100 میلیون یورو تا 600 میلیون یورو درآمد ایجاد می کنند و می خواهند حضور یابند یا حضور خود را در صنعت زیبایی بهبود بخشند. ”

گسترش پورتفولیو بر اساس ،یبی از توزیع کنندگان و تماس مستقیم با ،ده فروشان و فروشگاه های بزرگ، ناگزیر بر توزیع تأثیر می گذارد. این شرکت با حدود 15000 در در سراسر جهان کار می کند که اه، و موقعیت های مختلف مارک های خود را پوشش می دهد، اما هدف آن افزایش ردپای خود برای رسیدن به 25000 در است. از نظر جغرافیایی، بازارهای اصلی عطر دیزایر اروپا و آمریکا هستند که به ترتیب 45 و 30 درصد از کل فروش را به خود اختصاص داده اند. درآمدهای باقی مانده عمدتاً در خاورمیانه و آسیا ایجاد می شود، جایی که Stella قصد دارد در حال توسعه بیشتر باشد، همچنین با در نظر گرفتن اضافه شدن برندهای معتبری که می توانند در این مناطق به بهترین شکل طنین انداز شوند.

در عین حال، سرمایه گذاری در بازاریابی با هدف مشارکت دادن نسل های جوان با افزایش ارتباطات و برندسازی در رسانه های اجتماعی و پلتفرم های آنلاین خواهد بود. همکاری با افراد مشهور و استفاده از قابلیت مشاهده و تعامل در طول رویدادهای خاص، به ویژه از نظر ورزشی، به این استراتژی می‌افزاید.

عطرهای سر

عطرهای سر

با حسن نیت از عطرهای Desire

در مورد ساختار شرکت، استخدام های جدید بیشتر به رشد کمک می کند. این مدیر اجرایی با استناد به درسی که از تجربیات قبلی آموخته‌ایم، اضافه کرد که «از آنجایی که ممکن است واضح به نظر برسد، مهم است که اطراف خود را با افراد با کیفیت احاطه کنیم، که افراد دیگر را نیز تشویق می‌کند تا در پروژه‌ای از این نوع مشارکت کنند.»

“افراد با ارزش افراد با ارزش را جذب می کنند… و من مطمئناً این را می دانم [having just] یک مرد به تنهایی در رأس نه در سیاست کار می کند و نه در تجارت. آن روزها رفته اند،” استلا نتیجه گرفت.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/beauty-industry-veteran-patrizio-stella-outlines-strategy-desire-fragrances-group-1235406384/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با