چه؟ بر اساس گزارش رویترز، لورئال ادعای گزارش فایننشال تایمز مبنی بر تعلیق هزینه های تبلیغاتی در توییتر را رد کرده است.
جزئیات گفته میشود که این غول زیبایی پس از انتشار اخباری مبنی بر ،ید ۴۴ میلیون دلاری ایلان ماسک، بیسروصدا از پلتفرم رسانههای اجتماعی کنارهگیری کرده است.
گفته می شود لورآل یکی از بسیاری از برندهایی است که از زمان ،ید ماسک عصبی شده است، به طوری که گفته می شود توییتر در این هفته تلاش هایی را برای اطمینان دادن به تبلیغ کنندگان انجام داده است.
توئیتر در ایمیلی که فایننشال تایمز مشاهده کرد، از برندها خواسته بود: «در حالی که ما در این گذار پیش میرویم، ما را تحمل کنند» و افزود که سیاستهای تعدیل خود را تغییر نداده است و سعی میکند «برای همه صمیمی و خوشآمد باشد».
چرا؟ سخنگوی شرکت L’Oréal از آن زمان این ادعاها را رد کرد و در ایمیلی به رویترز گفت: “L’Oréal هیچ تصمیمی برای تعلیق هزینه های تبلیغاتی در توییتر نگرفت.”
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/loreal-denies-claim-it-has-suspended-advertising-on-twitter/