کاشت ناخن و معرفی روش های آن، نمونه تصاویر زیبای کاشت ناخن

یک رنگ از لیکوئید برای آموزش کاشت و طراحی ناخن کافی است. برای آموزش کاشت ناخن حتما دو نوع تیپ پایه کوتاه و تیپ نوک تیز به همراه خود داشته باشید. در این روش به‌علت استفاده از دستگاه uv ممکن است فرد دچار سرطان‌های پوست یا ریه شود. جالب است بدانید در این روش پس از مدتی لایه نازکی در بالای ناخن مصنوعی خود می‌بینید که نشان از سالم بودن و رشد طبیعی ناخن شما دارد. اگر کاشت پودری باشد یا کمتر از حد مواد گذاشته‌اید و با کار‌های روزمره خانه آسیب‌پذیر شده یا زیاد سوهان‌کشی کرده‌اید و مواد نازک شده یا مواد پودرتان مرغوب نیست احتمال خشک شدن و خراب شدن آن زیاد است.

توجه داشته باشید که فقط مرطوب کننده استفاده کنید زیرا برخی از لوازم آرایشی چرب حاوی لانولین و مواد معدنی هستند که به ناخن‌های مصنوعی آسیب می‌رسانند. گروهی از افراد با استناد به اینکه می‌توانند کاشت ناخن را در خانه انجام دهند، تصور میکنند که چنین کاری باعث ایجاد بهداشت بیشتر در این کار خواهد شد. اما با توجه به گفته‌های بالا و نظرات متخصصان پوست، باید گفت که چنین کاری هیچ تاثیری در بهبود شرایط نخواهد داشت.

همینطور روش کاشت ژله‌ای 15درصد و روش‌های کاشت‌ دیگر تنها 5 درصد مخاطب دارند. روش کاشت پودری، به نوعی روش کاشت مادر است و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد. البته دوام هر روش کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد.

شما به عنوان ناخن کار باید انواع فرم ناخن را به درستی بشناسید و قادر به ایجاد آن باشید تا بتوانید فرم دلخواه مشتری را ایجاد کنید. اما نکته مهم در این زمینه این است که علاوه بر شناخت فرم باید بدانید که هر فرم برای چه صدف ناخنی مناسب تر است و نتیجه نهایی کاشت ناخن را زیباتر می کند. لمینت یا کاور کردن ناخن که در واقع همان کاشت ناخن است، با این تفاوت که در کاور کردن ناخن از تیپ استفاده نمی شود و تمامی موارد روی ناخن طبیعی شما انجام میشود. در دوره حرفه ای کاشت ناخن، کاور کردن ناخن هم اموزش داده میشود. در این روش ناخن ها با استفاده از مواد مختلف که روی ناخن قرار میگیرد فرمی زیبا پیدا کرده و بسته به سلیقه فرد میتواند بلند ، متوسط یا کوتاه باشد .فرم نوک ناخن ها نیز بسته به سلیقه افراد میتواند گرد ، مربعی یا تیز باشد.

  • شاید مشتاق باشید عمل کاشت ناخن با پودر را روی ناخن های خود یا ناخن های دیگران انجام دهید اما قبل از آن بهتر است نسبت به آلرژی داشتن یا نداشتن به آن مطمئن شوید.
  • به گفته بسیاری از متخصصان پوست، کاشت ناخن می‌تواند مشکلات بسیاری ایجاد کند.
  • در کاشت گریم یا همان کاشت ناخن فرنچ صدف ناخن را با پودر هلویی و یا دیگر پودر های کاور طراحی کرده و سپس خط فرنچ به صورت یک خط مستقل و کاملا جدا از خط صدف ناخن طراحی می شود.

یک دستیار می تواند به جای یک مربی به تمام سوالات شما در خصوص مانیکور ناخن، زیرسازی، موادگذاری و سایر مراحل پاسخ بدهد. بسیاری از افراد در دوره های طراحی ناخن ثبت نام میکنند،چرا که این افراد به عنوان طراح فعالیت می کنند. وقتی فقط یک لایه خیلی نازک از مواد روی ناخن وجود داشت، این باقی مانده را با سوهان تمیز کنید و از بین ببرید.

آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن

زیرا این کار باعث کاهش زمان استحکام کاشت می­شود و سریع کنده می­شود‌. همچنین سعی کنید از ضربه و برخورد ناخن با اجسام جلوگیری کنید. ضربه ی ناگهانی، هواگرفتگی ایجاد می کند که شکستگی کاشت را به همراه می آورد یا حتی باعث شکستن خود ناخن هم می شود. شکستگی ها گاهاً به گوشت زیر ناخن فشار می آورد و باعث ایجاد عفونت یا قارچ می­شود.

آموزش کاشت ناخن : مرحله دوم : مواد گذاری

اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها و موارد لازم درمان صورت می‌گیرد. در مورد جدا شدن ناخن از سطح هم درمان به این‌ صورت است که ناخن باید از جا در آورده شود. اگر در مراحل اولیه، درمان صورت گیرد ناخن مجدد رشد خواهد کرد اما اگر زمان زیادی گذشته باشد زیر ناخن پوسته‌هایی تشکیل می‌شود که دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می‌شود.

به چه نکاتی توجه کنیم؟

روی ناخن مواد ضد قارچ را می‌زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می‌کنند و بعد از آن باسوهان کشی برقی به ناخن شکل می‌دهند. داشتن یک شغل خوب و پردرآمد همیشه دغدغه بسیاری از خانم ها محسوب می شود. بنابراین بسیاری از خانم ها در تلاش هستند تا با ثبت نام کردن در دوره های آموزشی مهارت های کافی را در خصوص کاشت ناخن به دست بیاورند.

مانند نمونه، انگشت وسط و کوچک خود را لاک شاینی نقره‌ای بزنید و سه ناخن دیگر خود را نیز لاک مشکی کروم بزنید. انجام دادن مراحل ناخن کاشت برای مشتریان می تواند به ناخن کار یا انجام دهنده کاشت ناخن هم آسیب برساند و برای او هم عوارض داشته باشد؛ یکی از این عوارض، افزایش احتمال ابتلا به سرطان ریه و مسمومیت است. گازهای سمی ناشی از مواد کاشت ناخن می تواند سبب ایجاد حساسیت و بیماری شود. نشانه های مسمومیت بر اثر کاشت ناخن شامل اختلالات عروقی، روانی، خونی و قلبی است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار